ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το εσωτερικό ωφέλιμο μήκος των Double Cab εκδόσεων έχει αυξηθεί κατά 20χλστ. στα 1.745χλστ.

Ο εσωτερικός διάκοσμος είναι καλαίσθητος και διακρίνεται για την πολύ καλή εργονομία αλλά και την απουσία ενοχλητικών τριγμών.

Αντίστοιχα, το τιμόνι είναι πιο «γρήγορο» και φέρει ενσωματωμένα χειριστήρια ενώ…

… στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει η μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής με το εύκολο σε χειρισμό μενού.

Τέλος, από τον εξοπλισμό άνεσης δεν θα μπορούσε να λείπει και η ειδική θύρα USB.

Ο εξοπλισμός ασφάλειας περιλαμβάνει ως στάνταρτ επτά αερόσακους.

Ο πίνακας οργάνων είναι νέος και περιλαμβάνει μια κεντρική οθόνη πολλαπλών ενδείξεων.

Εξαιρετικοί χώροι, πληρέστατος εξοπλισμός

25.070 Επισκέψεις στο άρθρο (12/10/2015)

Mε την αύξηση του μήκους του αμαξώματος κατά 2εκ., το εσωτερικό της καμπίνας του νέου L200 έχει επωφεληθεί σημαντικά σε χώρους.
Αξίζει να αναφέρουμε πως το ωφέλιμο μήκος της ανέρχεται στα 1.745χλστ. (+20χλστ.), το πλάτος στα 1.430χλστ. (+10χλστ.) και το ύψος στα 920χλστ. (+5χλστ), καθιστώντας τις Double Cab εκδόσεις του ιδιαίτερα ευρύχωρες ακόμη και για πέντε ενήλικους επιβάτες.
Πέραν των πλήρως τροποποιημένων καθισμάτων (με καλύτερη θέση και βελτιωμένη στήριξη του σώματος), τα μειωμένα επίπεδα των τριγμών, κραδασμών και θορύβων που γίνονται αισθητά στο εσωτερικό, εντελώς νέος είναι και ο εσωτερικός διάκοσμος.
Τόσο η εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων όσο και η οθόνη στον πίνακα οργάνων και το πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας (αφής η τελευταία), προσφέρουν άμεσα πολλαπλές πληροφορίες για τις διάφορες λειτουργίες του οχήματος.
Το τιμόνι είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και φέρει χειριστήρια για το cruise-control και το ηχοσύστημα ενώ, ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πληρέστατος καθώς, μεταξύ άλλων περιλαμβάνει επτά αερόσακους (και για τα γόνατα του οδηγού), αυτόματο κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, θύρα USB και πολλά ακόμη στοιχεία, αναλόγως της έκδοσης.
Παράλληλα, αξίζει να σημειώσουμε πως πλέον, οι εκδόσεις Club Cab του L200 εφοδιάζονται με πίσω πλευρικές θύρες που ανοίγουν με αντίθετη φορά γεγονός που, χωρίς να μειώνει την –αυξημένη- ακαμψία του αμαξώματος, διευκολύνει σημαντικά την πρόσβαση στις αντίστοιχες θέσεις καθώς, πλέον δεν υφίσταται η δεύτερη κολώνα (B-Pillar).
Τέλος, δεν πρέπει να παραβλέψουμε πως, σύμφωνα με τους υπευθύνους της Mitsubishi, έχει βελτιωθεί σημαντικά η ορατότητα του οδηγού λόγω των τροποποιήσεων στη σχεδίαση στοιχείων όπως οι υαλοκαθαριστήρες, το καπό ενώ, γενικότερα έχουν μειωθεί σημαντικά τα «νεκρά» σημεία στο περιμετρικό οπτικό του πεδίο. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)