Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Σε αυτό, σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η τροποποίηση της δομής της ανάρτησης…

… καθώς και η αυξημένη (κατά 7%) ακαμψία του πλαισίου και του αμαξώματος γενικότερα.

Επιπρόσθετα, το σύστημα 4κίνησης ελέγχεται πλέον από έναν περιστροφικό διακόπτη που εδράζεται δίπλα στο χειρόφρενο, μεταξύ των εμπρός καθισμάτων.

Οδική συμπεριφορά

24.586 Επισκέψεις στο άρθρο (12/10/2015)

Η προηγούμενη γενιά του L200 διακρίνονταν για την εξαιρετική εκτός δρόμου συμπεριφορά της ωστόσο, ο διάδοχος της επιδεικνύει πολλά περισσότερα.
Αρχικά, το νέο πλαίσιο του L200 5ης γενιάς έχει αυξημένη ακαμψία κατά 7% ενώ τόσο η εμπρός ανάρτηση όσο και η πίσω (φύλλα σούστας) έχουν τροποποιηθεί προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η ποιότητα κύλισης του.
Τα νέα φύλλα σούστας πίσω είναι μακρύτερα ενώ και η διάμετρος της αντιστρεπτικής δοκού εμπρός έχει αυξηθεί, στοιχεία που ευνοούν τόσο την άνεση όσο και τη στιβαρότητα που υποδεικνύει το νέο L200 στην απορρόφηση των κραδασμών. Παράλληλα, η κρεμαγιέρα στο σύστημα διεύθυνσης έχει μικρότερο λόγο γεγονός που μειώνει την προσπάθεια που απαιτείται από τον οδηγό ενώ γενικά, το τιμόνι προσφέρει καλύτερη πληροφορηση και είναι πιο γρήγορο (3,8 στροφές από 4,3 στην 4η γενιά).
Επιπρόσθετα, το σύστημα πέδησης έχει αναβαθμιστεί, το ποδοστήριο έχει μικρότερη διαδρομή και απαιτείται μικρότερη πίεση σε αυτό από τον οδηγό.
Σε αυτά τα νέα δεδομένα αξίζει να προσθέσουμε και νέα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας όπως τα Lane Departure Warning System, Trailer Stability Assist, Hill Start Assist, Active Stability & Traction Control, Brake Assist, Brake Over-Ride, ABS, Electronic Brake Force Distribution, Emergency Stop Signal κ.ά. Όλα τα παραπάνω μεταφράζονται σε μια σαφή βελτίωση της ποιότητας κύλισης του οχήματος στην άσφαλτο και εξαιρετική ευστάθεια σε υψηλές ταχύτητες κίνησης.
Παράλληλα, εκτός δρόμου το νέο L200 διατηρεί αναλλοίωτες τις πολύ καλές επιδόσεις του χάρη στις πολύ μεγάλες γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης αλλά και την αυξημένη απόσταση του από το έδαφος. Σαν να μην έφτανε αυτό, το νέο σύστημα 4κίνησης «Super Select 4WD II» επιδεικνύει βελτιωμένα χαρακτηριστικά ενώ –σημειωτέον- ελέγχεται πλέον από έναν περιστροφικό διακόπτη, τοποθετημένο δίπλα στο χειρόφρενο. Πέραν όλων αυτών, το νέο L200 εμφανίζει ακτίνα κύκλου στροφής της τάξης των 5,9μ., μια πραγματικά πολύ καλή επίδοση για μοντέλο της κατηγορίας του, γεγονός που το καθιστά ευέλικτο στους ελιγμούς. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)