Πρόκειται για μια έκδοση που αποτελεί το αντίπαλο δέος του ID.Buzz της VW.
Υπολογισμοί για αυτονομία από 295 χλμ. έως 412 χλμ. - νούμερα που ξεπερνούν τις αρχικές προσδοκίες!
Ένα όχημα 5θέσιο (+ 1.320 λίτρα χωρητικότητα φορτίου), που στην πορεία θα προσφέρεται και ως 7θέσιο.
Σύστημα infotainment 12,9 ιντσών & γενναιόδωρος εξοπλισμός (βλ. κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματα φώτα LED κ.α.).
Υπολογισμοί για αυτονομία από 295 χλμ. έως 412 χλμ. - νούμερα που ξεπερνούν τις αρχικές προσδοκίες!
Από εκεί και πέρα, αν υπάρχει κάτι που κλέβει την παράσταση στην προκειμένη περίπτωση, αυτό είναι η αυτονομία του PV5 Passenger, η οποία, σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα, ξεπερνάει τις αρχικές εκτιμήσεις.
Κι εξηγούμαστε… Υιοθετώντας κάτω από την επιφάνειά του, την ηλεκτρική πλατφόρμα E-GMP.S της Kia (σ.σ. ως μια «επαγγελματική» έκδοση του… υποστρώματος που χρησιμοποιούν τα επιβατηγά αυτοκίνητα της εταιρείας δηλαδή) και με διαθέσιμες επιλογές μπαταριών 51,5kWh & 71,2kWh, το Van στις δοκιμές WLTP παρήγαγε ένα επίσημο ποσοστό συνδυασμένης αυτονομίας που έφτανε τα 288 χλμ. για την τυπική μπαταρία και τα 400 χλμ. για την παραλλαγή εκτεταμένης εμβέλειας.
Ωστόσο, ύστερα από τα αναθεωρημένα αποτελέσματα, διαπιστώθηκε πως τα συγκεκριμένα νούμερα αυξήθηκαν ακόμη περισσότερο (!), φτάνοντας κατά αντιστοιχία τα 295 χλμ. και τα 412 χλμ. Με μια επιφύλαξη όμως: θα πρέπει να περιμένουμε
την άφιξη του PV5 για να επιβεβαιωθεί αν τα παραπάνω νούμερα μπορούν να επιτευχθούν όντως στον πραγματικό κόσμο…
Πάντως, αμφότερες οι εκδόσεις θα μπορούν να φορτίζουν από 10-80% μέσα σε λιγότερο από μισή ώρα από μια αρκετά ισχυρή πηγή.
Ένα όχημα 5θέσιο (+ 1.320 λίτρα χωρητικότητα φορτίου), που στην πορεία θα προσφέρεται και ως 7θέσιο
Σε κάθε ενδεχόμενο, σε ό,τι έχει να κάνει με τα χαρακτηριστικά του PV5 Passenger, αξίζει να αναφερθεί εδώ πως πρόκειται για ένα πενταθέσιο Van, πανομοιότυπης τεχνολογίας με την έκδοση Crew του PV5 Panel Van – αλλά βασισμένο στην έκδοση μακρύ αμάξωμα/χαμηλή οροφή (L2/H1) του PV5 Cargo.
Έτσι, η συγκεκριμένη παραλλαγή του ηλεκτρικού Van διαθέτει έναν τεράστιο χώρο αποσκευών 1.320 λίτρων, που με τη δεύτερη σειρά αναδιπλωμένη αποκτά χωρητικότητα φορτίου 2.315 λίτρων.
Όπως ανακοίνωσαν εξάλλου οι ίδιοι οι Κορεάτες, προσεχώς θα ακολουθήσει και επταθέσια έκδοση.
Σύστημα infotainment 12,9 ιντσών & γενναιόδωρος εξοπλισμός (βλ. κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματα φώτα LED κ.α.)
Καταλήγοντας, ο στάνταρ εξοπλισμός εδώ είναι πιο γενναιόδωρος από ό,τι σε άλλα MPVs που βασίζονται σε Vans, περιλαμβάνοντας ένα σύστημα πλοήγησης 12,9 ιντσών με οθόνη αφής που τρέχει ένα λειτουργικό σύστημα Android Automotive (για πρώτη φορά για την Kia), καθώς κι έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 7,5 ιντσών για τον οδηγό. Η ασύρματη συνδεσιμότητα smartphone του οχήματος δε, είναι συμβατή τόσο με συσκευές Android, όσο και με συσκευές Apple.
Συνακόλουθα, κάποια επιπλέον στοιχεία που αντικρίζουμε στο όχημα είναι: τα αυτόματα φώτα LED, οι υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής, το στερεοφωνικό σύστημα με τα έξι ηχεία, οι διπλές συρόμενες πλαϊνές πόρτες, το μερικώς συνθετικό δέρμα, οι θερμαινόμενοι καθρέφτες, οι αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & πίσω, η κάμερα οπισθοπορείας και ο φωτισμός καμπίνας LED.
Στο παραπάνω σετ μάλιστα ενσωματώνονται και οι ατσάλινες ζάντες 16 ιντσών με πλαστικά διακοσμητικά, ενώ στην έκδοση Plus προστίθενται κάποιες extra αναβαθμίσεις όπως π.χ. οι ζάντες αλουμινίου, τα θερμαινόμενα καθίσματα & τιμόνι, η ηλεκτρική λειτουργία της πίσω πόρτας, αλλά και η δυνατότητα φόρτισης V2L (Vehicle to Load).