Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
elastika
Leasing

Πόσο καλό είναι το νέο Mercedes-Benz Vito;

20.690 Επισκέψεις στο άρθρο
Πόσο καλό είναι το νέο Mercedes-Benz Vito;

Πόσο καλό είναι το νέο Mercedes-Benz Vito;

Πόσο καλό είναι το νέο Mercedes-Benz Vito;

Πόσο καλό είναι το νέο Mercedes-Benz Vito;

Πόσο καλό είναι το νέο Mercedes-Benz Vito;

Πόσο καλό είναι το νέο Mercedes-Benz Vito;

  • Πόσο καλό είναι το νέο Mercedes-Benz Vito;
  • Πόσο καλό είναι το νέο Mercedes-Benz Vito;
  • Πόσο καλό είναι το νέο Mercedes-Benz Vito;
  • Πόσο καλό είναι το νέο Mercedes-Benz Vito;
  • Πόσο καλό είναι το νέο Mercedes-Benz Vito;
  • Πόσο καλό είναι το νέο Mercedes-Benz Vito;

- Το μόνο Μεσαίο Van με τρία μήκη αμαξώματος & ωφέλιμο έως 1,11t.
- Σε diesel με έως 190 άλογα & κατανάλωση από 6,9λτ./100χλμ.
- «Πλατινένιο» σε ασφάλεια από τον Euro NCAP
- Από 39 χιλ. ευρώ & κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού

Το μόνο Μεσαίο Van με τρία μήκη αμαξώματος & ωφέλιμο άνω του 1,0t.

Το Mercedes-Benz Vito επιδεικνύει την υψηλότερη ποσοστιαία αύξηση πωλήσεων στην κατηγορία των Μεσαίων Vans στην Ελλάδα (7μηνο 2024: +241,2%!) καθώς η νέα γενιά εμφανίζεται σημαντικά αναβαθμισμένη σε όλους τους… νευραλγικούς τομείς που ενδιαφέρουν τον επαγγελματία.
 
Αξίζει να σημειώσουμε πως το νέο Vito Van είναι το μόνο στην κατηγορία του που εξακολουθεί να προσφέρεται σε τρία μήκη αμαξώματος, διασφαλίζοντας στο εσωτερικό του χώρο για την μεταφορά αντικειμένων μήκους από 2,59 – 3,1m ενώ μπορεί να υποστηρίξει 2 ευρωπαλέτες στις εκδόσεις Compact και 3 στις εκδόσεις Long & Extra Long αντίστοιχα.
 
Την ίδια στιγμή, με το μεικτό βάρος του να κυμαίνεται από τους 2,8 – 3,2t., μπορεί να υποστηρίξει φορτία βάρους έως και 1.110 κιλών, και μέγιστο όγκο από 5,5 – 6,6 κ.μ., αναλόγως της έκδοσης.
 

Σε diesel με έως 190 άλογα & κατανάλωση από 6,9λτ./100χλμ.

Ο αναβαθμισμένος πετρελαιοκινητήρας OM654 των 1,95lt, είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 102, 136, 163 ή 190 αλόγων (μέγιστη ροπή από 280 – 440Nm) και η εκκίνηση του γίνεται πλέον με κουμπί ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο 9 σχέσεων (9G-Tronic), για τη μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα ή –προαιρετικά- σε όλους τους τροχούς.
 
Με βάση τα όσα ανακοινώνει επίσημα η εταιρεία, η μέση κατανάλωση του περιορίζεται έως και στα 6,9λτ./100χλμ. την ίδια στιγμή που στις εκδόσεις με ισχύ 190hp, η επιτάχυνση 0-100χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 9,5δλ.
 

 
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως έχει αποσπάσει την κορυφαία –Πλατινένια- βαθμίδα αξιολόγησης τις πρόσφατες δοκιμές του Euro NCAP, με επίδοση 90% επί των πολλαπλών –απαιτητικών- σεναρίων προσομοίωσης στα οποία υποβλήθηκε.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>