Πόσο το λέει η «καρδιά» τους;

Η κατηγορία των Pick-Up ήταν για ακόμη μια φορά η επικρατέστερη σε ότι αφορά στις πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών στην Ελλάδα για το 2016. Σε μια προσπάθεια να σκιαγραφήσουμε τους εκπροσώπους της, σας παραθέτουμε τα στοιχεία που αφορούν στους κινητήρες με τους οποίους είναι διαθέσιμο το κάθε μοντέλο.

 
Παρά τις σημαντικές ανακατατάξεις που παρατηρούνται στην ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών κατά τη διάρκεια της συνεχιζόμενης χρηματοπιστωτικής κρίσης (σημαντικά μειωμένες νέες ταξινομήσεις σε σχέση με τα προ 2008 δεδομένα, άνοδος των πωλήσεων στα Vans και Vanettes κ.ο.κ.), τα Pick-Up εξακολουθούν να αποτελούν την πιο δημοφιλή κατηγορία και κατέχουν το υψηλότερο μερίδιο επί του συνόλου της αγοράς.
Χωρίς να θέλουμε να απαριθμήσουμε σε αυτό το σημείο τους λόγους που (στην ελληνική αγορά) τα Pick-Up καταφέρνουν να κυριαρχήσουν στις πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών επί σειρά ετών, καλό θα ήταν να εστιάσουμε σε έναν ακόμη παράγοντα.
Τα εν λόγω οχήματα εφοδιάζονται –στην συντριπτική τους πλειοψηφία- με μηχανικά σύνολα χωρητικότητας από 2,0λτ. και πάνω, γεγονός που είναι σαφές πως επηρεάζει σημαντικά το κόστος χρήσης τους, σε σχέση πάντα με τις υπόλοιπες κατηγορίες ελαφρών επαγγελματικών.
Προκειμένου λοιπόν να σας προσφέρουμε τη δυνατότητα να καταγράψετε τα υπέρ και τα κατά του μοντέλου που ενδεχομένως σας ενδιαφέρει από την κατηγορία των Pick-Up, συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε τις εκδόσεις κινητήρων με τους οποίους είναι διαθέσιμα στην χώρα μας.
Ποιο είναι το ισχυρότερο; Ποιο εμφανίζει τη μέγιστη ροπή και ποιο επιδεικνύει το χαμηλότερο κόστος καυσίμου;
Ωστόσο, προτού σπεύσετε στους πίνακες που δημοσιεύουμε για το κάθε ένα μοντέλο ξεχωριστά, καλό θα ήταν να γνωρίζεται πως τα δεδομένα αναφορικά με την κατανάλωση αλλά και τις εκπομπές ρύπων που παραθέτουμε, είναι αυτά που ανακοινώνουν επίσημα οι κατασκευαστές.
Όπως είναι φυσικό, τα εν λόγω δεδομένα αναμένεται να είναι αρκετά αυξημένα σε πραγματικές συνθήκες χρήσης καθώς είναι δεδομένα πως άλλη είναι η μέση κατανάλωση ενός οχήματος που θα κληθεί να κινηθεί επί σειρά χιλιομέτρων σε μια εκτός δρόμου διαδρομή, από αυτή που εμφανίζει σε έναν κλειστό αυτοκινητόδρομο ή εντός της πόλης.
Παράλληλα, το βάρος ή το και το σχήμα – μέγεθος του φορτίου (δεδομένου ότι αναφερόμαστε σε οχήματα με ανοικτή καρότσα), μπορούν να επηρεάσουν δραστικά τη μέση κατανάλωση καυσίμου τους.
Χαρακτηριστικά, αξίζει να αναφέρουμε πως σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, η κίνηση ενός ελαφρού επαγγελματικού οχήματος με φορτίο της τάξης του 75% του μέγιστου ωφέλιμου που μπορεί να υποστηρίξει, ενδέχεται να είναι αυξημένη έως και κατά 20% σε σχέση με την αντίστοιχη όταν αυτό κινείται άφορτο.
Τα συμπεράσματα δικά σας λοιπόν…

 

 

PICK-UP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ