Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Η Edison Motors από τη Ν. Κορέα είναι το νέο αφεντικό της SsangYong, ως επικεφαλής κοινοπραξίας που αντί του ποσού των 225 εκ. ευρώ, την εξαγόρασε από τη Mahindra.

Η Edison Motors από τη Ν. Κορέα είναι το νέο αφεντικό της SsangYong, ως επικεφαλής κοινοπραξίας που αντί του ποσού των 225 εκ. ευρώ, την εξαγόρασε από τη Mahindra.

Πουλήθηκε (ξανά) η SsangYong

2.308 Επισκέψεις στο άρθρο (11/1/2022)

Μετά από μία αίτηση για πτώχευση, ασθενικές πωλήσεις και δυσθεώρητα χρέη, η SsangYong φεύγει μετά από σχεδόν μια 12ετία από τον έλεγχο της Mahindra, καθώς την εξαγόρασε μια νοτιοκορεάτικη κοινοπραξία με επικεφαλής την Edison Motors, η οποία φιλοδοξεί να γίνει «η Apple των ηλεκτρικών οχημάτων».

Σε νέα χέρια η SsangYong!

 
Σε συνέχεια της είδησης που είχε κυκλοφορήσει τον περασμένο Οκτώβριο, η SsangYong Motor -την οποία εδώ και καιρό την «έπνιγαν» τα χρέη- πουλήθηκε σε μία κοινοπραξία εταιρειών με επικεφαλής την Edison Motors Co., με τη συναλλαγή να είναι ύψους 305 δισ. γουάν, ένα ποσό που με βάση τις τρέχουσες ισοτιμίες ισοδυναμεί σε περίπου 225,2 εκ. ευρώ.
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως η νοτιοκορεάτικη SsangYong είχε μια προβληματική πορεία από το 2010 που είχε αγοραστεί από τη Mahindra. Μάλιστα, στις αρχές του 2020 είχε καταθέσει αίτηση για χρεοκοπία, μετά την αδυναμία πληρωμών δανείου. Σε αυτό το πλαίσιο, η Mahindra προσπαθούσε από το 2021 να «ξεφορτωθεί» το μερίδιό της στην εταιρεία.
 
Σύμφωνα με πληροφορίες, η SsangYong είχε ήδη χρέη ύψους 60 δισ. γουάν (44,3 εκ. ευρώ) όταν είχε υποβάλλει αίτηση για πτώχευση. Από τότε «παλεύει» να σημειώσει αξιοπρεπείς πωλήσεις, καθώς πέρυσι πραγματοποίησε μόλις 84.496 παραδόσεις, 21% λιγότερες από ότι το 2020. Επιπλέον, μόνο το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου του 2021 εμφάνισε λειτουργικές απώλειες ύψους 238 δισ. γουάν (175,8 εκ. ευρώ)
 
Σε ό,τι αφορά στην Edison Motors και τα σχέδιά της για την SsangYong, αυτά προς το παρόν είναι ασαφή. Ωστόσο, η εταιρεία έχει υψηλές φιλοδοξίες από την είσοδό της στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Επί της παρούσης κατασκευάζει ηλεκτρικά λεωφορεία, αλλά θέλει να επισκιάσει την ίδια την Tesla και να καταστεί «η Apple της βιομηχανίας ηλεκτρικών οχημάτων».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »