Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Μετά την Αθήνα, το ηλεκτρικό Irizar ie tram θα βρεθεί και στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της 85ης ΔΕΘ.

Το 12μετρο Irizar ie tram δοκιμάστηκε για 4 εβδομάδες στο δρομολόγιο της Γραμμής 2 των Τρόλεϊ «`Ανω Κυψέλη - Παγκράτι – Καισαριανή».

Φόρτιση μέσω παντογράφου σε πέντε λεπτά, υπόσχεται το ηλεκτρικό λεωφορείο της Irizar, την οποία αντιπροσωπεύει στη χώρα μας ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη.

H χωρητικότητα του ηλεκτρικού Irizar είναι 23 καθήμενοι και 68 όρθιοι επιβάτες.

Οι μπαταρίες LTO (Lithium Titanate) τροφοδοτούν με ενέργεια τον ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 230 kW (308 hp)

Το παρών δίνει το σύστημα κλιματισμού, Hispacold, που είναι σχεδιασμένο ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα με μηδενικές εκπομπές

Στην ΔΕΘ το ηλεκτρικό λεωφορείο Irizar ie tram

5.471 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2021)

Μετά τις δοκιμές στους δρόμους της Αθήνας, το 12μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο Irizar ie tram -που αντιπροσωπεύει στη χώρα μας ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη- μετακομίζει στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να δώσει το παρών στην 85η ΔΕΘ.

Στο περίπτερο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στην 85η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης 2021, θα βρίσκεται το αμιγώς ηλεκτρικό λεωφορείο Irizar ie tram του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη.


Το 12μετρο Irizar ie tram δοκιμάστηκε για 4 εβδομάδες στο δρομολόγιο της Γραμμής 2 των Τρόλεϊ «`Ανω Κυψέλη - Παγκράτι – Καισαριανή».

Το 12μετρο Irizar ie tram δοκιμάστηκε για 4 εβδομάδες στο δρομολόγιο της Γραμμής 2 των Τρόλεϊ «`Ανω Κυψέλη - Παγκράτι – Καισαριανή».

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Ηλεκτρικό Irizar δοκιμάζεται στην Αθήνα

Φόρτιση μέσω παντογράφου σε πέντε λεπτά, υπόσχεται το ηλεκτρικό λεωφορείο της Irizar, την οποία αντιπροσωπεύει στη χώρα μας ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη.

Φόρτιση μέσω παντογράφου σε πέντε λεπτά, υπόσχεται το ηλεκτρικό λεωφορείο της Irizar, την οποία αντιπροσωπεύει στη χώρα μας ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη.

 
Υπενθυμίζεται, πως πρόκειται για το λεωφορείο με την εμφάνιση τραμ που παραδόθηκε τον περασμένο Ιούλιο από τον Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη, αποκλειστικό εισαγωγέα και αντιπρόσωπο της Irizar στην Ελλάδα, στην Ο.ΣΥ. Α.Ε. για δοκιμαστική λειτουργία κατόπιν ανοιχτής πρόσκλησης του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την πλήρη ανανέωση του στόλου των οχημάτων με λεωφορεία νέας τεχνολογίας φιλικά προς το περιβάλλον και το επιβατικό κοινό.

H χωρητικότητα του ηλεκτρικού Irizar είναι 23 καθήμενοι και 68 όρθιοι επιβάτες.

H χωρητικότητα του ηλεκτρικού Irizar είναι 23 καθήμενοι και 68 όρθιοι επιβάτες.

 
Το 2022 τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία στην Αθήνα

Οι μπαταρίες LTO (Lithium Titanate) τροφοδοτούν με ενέργεια τον ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 230 kW (308 hp)

Οι μπαταρίες LTO (Lithium Titanate) τροφοδοτούν με ενέργεια τον ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 230 kW (308 hp)

 
Η επίσημη παράδοση του Irizar ie tram είχε πραγματοποιηθεί στο Αμαξοστάσιο της Ο.ΣΥ. Α.Ε. παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννη Κεφαλογιάννη, του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών, Γιάννη Ξιφαρά, του Προέδρου της Ο.ΣΥ. Α.Ε., Βασίλη Ξυπολυτά, του Διευθύνοντος Συμβούλου της Ο.ΣΥ. Α.Ε., Στέφανου Αγιάσογλου, και του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΑΣΑ, Νίκου Αθανασόπουλου.

Το παρών δίνει το σύστημα κλιματισμού, Hispacold, που είναι σχεδιασμένο ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα με μηδενικές εκπομπές

Το παρών δίνει το σύστημα κλιματισμού, Hispacold, που είναι σχεδιασμένο ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα με μηδενικές εκπομπές

 

Φόρτιση σε πέντε λεπτά!


Σε ό,τι έχει να κάνει με το 12μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο της Irizar, αυτό διαθέτει και αυτόματη και μηχανική ράμπα για ΑΜΕΑ, εξελιγμένο σύστημα διαχείρισης ενέργειας και κλιματισμού, μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, ενώ η χωρητικότητά του είναι 23 καθήμενοι και 68 όρθιοι επιβάτες.

 
Το νέο Irizar ie tram είναι πλήρως εξοπλισμένο με την τεχνολογία του Ομίλου Irizar, τόσο από την άποψη της ηλεκτρονικής όσο και από την επικοινωνία, καθώς και στα κύρια συστήματά του: powertrain, μπαταρίες και συστήματα φόρτισης.
 
«Anti-Covid19» τα λεωφορεία Irizar
 
Οι μπαταρίες υψηλής πυκνότητας και μεγάλης διάρκειας ζωής είναι ιόντων λιθίου από την οικογένεια LTO (Lithium Titanate). Τροφοδοτούν με ενέργεια τον κινητήρα μόνιμου μαγνήτη, ο οποίος εμφανίζει ισχύ 230 kW (308 hp), μια τιμή που σύμφωνα με την εταιρεία επαρκεί για να ικανοποιήσει τις λειτουργικές απαιτήσεις του λεωφορείου.
 
Πολλαπλές καινοτομίες από την Irizar
 
Το σύστημα κλιματικού ελέγχου Hispacold, σχεδιασμένο ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα με μηδενικές εκπομπές, προσφέρει μια ισορροπία μεταξύ της θερμικής άνεσης των επιβατών και της ενεργειακής βελτιστοποίησης. Τα οχήματα έχουν εξοπλιστεί με ηλεκτρικές πόρτες που αναπτύχθηκαν από την Masats και οι οποίες φέρουν αισθητήρες.
 
Στην παραγωγή το ηλεκτρικό φορτηγό της Irizar (+vid)
 
Ο νέος παντογράφος της Irizar επιτρέπει στο λεωφορείο να φορτιστεί σε λίγα λεπτά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του. Οι σταθμοί φόρτισης εγκαθίστανται σε στρατηγικές τοποθεσίες στην πόλη, στην αρχή ή στο τέλος κάθε γραμμής. Το σύστημα είναι εξοπλισμένο με αρθρωτό βραχίονα που επιτρέπει στο φορτιστή να συνδέεται αυτόματα ή χειροκίνητα με τις μπαταρίες του διαύλου και η φόρτιση διαρκεί περίπου 5 λεπτά.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »