Συνέντευξη: Karin Radstrom & Till Oberworder από τη Daimler
8.688 Επισκέψεις στο άρθρο (30/9/2022)
Οι επικεφαλής των Τμημάτων Φορτηγών & Λεωφορείων των Mercedes-Benz & Setra, συνομίλησαν με τον απεσταλμένο του Auto Τρίτη Επαγγελματικά στην IAA Transportation 2022 και αποκαλύπτουν τους προβληματισμούς, τα σχέδια και τις προγνώσεις τους για το μέλλον των εμπορευματικών και επιβατικών μεταφορών.
Προβληματισμός για το παρόν, αισιοδοξία για το μέλλον!
- Μιλάμε με την Karin Radstrom, CEO Mercedes-Benz Trucks &
- Τον Till Oberworder, CEO Daimler Buses
- Συνέντευξη στο περιθώριο της IAA Transportation 2022
- Σκιαγραφώντας τις επόμενες κινήσεις του Ομίλου Daimler
Είναι σαφές πως ο Όμιλος Daimler συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων σε παγκόσμιο επίπεδο αναφορικά με τον κλάδο –και- των επαγγελματικών οχημάτων, ειδικά των βαρέων (φορτηγά / λεωφορεία), δεδομένου ότι κυριαρχεί τόσο σε θέματα πωλήσεων όσο και σε επίπεδο τεχνογνωσίας, δαπανώντας σε ετήσια βάση υπέρογκα κεφάλαια για την εξέλιξη νέων τεχνολογιών σε όλους τους τομείς.
Το Auto Τρίτη Επαγγελματικά έδωσε το παρόν στην πρόσφατη Διεθνή Έκθεση ΙΑΑ Transportation 2022 και στο περιθώριο της είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει… επί στρογγυλής τραπέζης με τους επικεφαλής τόσο του κλάδου των λεωφορείων του Ομίλου (Daimler Buses) όσο και του τομέα φορτηγών της Mercedes-Benz Truck, της σημαντικότερης δηλαδή εταιρείας του σε αυτήν την αγορά.
Με τον Όμιλο Daimler να προχωρεί συνεχώς σε συνεργασίες που προάγουν την ανάπτυξη των πωλήσεων του σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως η πρόσφατη έναρξη λειτουργίας του 1ου της εργοστασίου στην Κίνα, ή εξελίσσοντας νέες τεχνολογίες που ωθούν τον κλάδο της αυτοκίνησης ολοένα και πιο κοντά στο στάδιο της πλήρους αυτονόμησης της κίνησης και των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, είναι σαφές πως οι απόψεις τους είναι κάτι περισσότερο από σημαντικές, δεδομένου ότι, τόσο η Karin Radstrom, CEO Mercedes-Benz Trucks, όσο και ο Till Oberworder, CEO Daimler Buses, συγκαταλέγονται μεταξύ των στελεχών αυτών που καθορίζουν τις εξελίξεις σε ζητήματα όπως οι διεθνείς συνεργασίες μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης ή της χρήσης του υδρογόνου ως καύσιμο για τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα.
Εξάλλου, ο Όμιλος Daimler έχει ανακοινώσει επίσημα πως εξετάζει και εξελίσσει διάφορες λύσεις που θα επιφέρουν τελικά το ουδέτερο ισοζύγιο CO2 στις οδικές μεταφορές όλων των τύπων στο προσεχές μέλλον, την ίδια στιγμή που ήδη έχει λανσάρει διάφορα αμιγώς ηλεκτρικά φορτηγά τόσο στην ΕΕ όσο και στις ΗΠΑ, ενώ οι δοκιμές εξέλιξης των υδρογονοκίνητων φορτηγών του βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο.
Σε κάθε περίπτωση, οι κ.κ. Radstrom και Oberworder είναι σαφές πως θέλησαν να αποφύγουν τα… μεγάλα λόγια, καθιστώντας σαφές πως η υφιστάμενη κατάσταση είναι ακόμη πολύ δύσκολη και «ρευστή» και η ανάπτυξη θα έρθει μεν αλλά με αργούς αρχικά ρυθμούς.
Ας δούμε τις μας είπαν αναλυτικά…«H πανδημία σχεδόν κατέστρεψε τον κλάδο των λεωφορείων», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Till Oberwörder, CEO Daimler Buses.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »