ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Τηλεματική & συνδεσιμότητα κατασκευαστών: Τα συν & τα πλην!

1.347 Επισκέψεις στο άρθρο (4/2/2025)
Τηλεματική & συνδεσιμότητα κατασκευαστών: Τα συν & τα πλην!

Τα σύγχρονα Vans έχουν νέα πακέτα λειτουργίας.
Δεν ανησυχούν οι πάροχοι telematics και αυτό οφείλεται στους μικτούς στόλους.
Το παράδειγμα της Geotab & οι συμπράξεις με κατασκευαστές.
Πώς η τηλεματική μπορεί να συνεισφέρει στη μείωση των εκπομπών ρύπων;
Τα υπέρ & τα κατά της χρήσης καμερών.

Τα σύγχρονα Vans έχουν νέα πακέτα λειτουργίας

Να ξεκινήσουμε με ένα γεγονός αναμφισβήτητο: όσο περισσότερο οι κατασκευαστές Vans επεκτείνουν τα πακέτα συνδεσιμότητας των οχημάτων τους, τόσο περισσότερο αυξάνονται τα ερωτήματα γύρω από την επιβίωση των κατεξοχήν παρόχων τηλεματικής.
Το σενάριο άλλωστε ένας διαχειριστής στόλου να επιλέξει τις εν λόγω υπηρεσίες που παρέχει ο κατασκευαστής Van, φέρει πολλά πλεονεκτήματα. Αυτό, γιατί μπορεί να παρακολουθεί τόσο τα οχήματα, όσο και τη συμπεριφορά στο δρόμο εκείνων που τα οδηγούν, εξακριβώνοντας έτσι π.χ. αν οι οδηγοί τρέχουν με υπερβολική ταχύτητα ή αν φρενάρουν και επιταχύνουν συνεχώς με απότομο τρόπο.
Αυτό, όμως, γεννά ένα καίριο ερώτημα για τις καταξιωμένες εταιρείες στον κλάδο των telematics όπως η Geotab, η Webfleet, η Trakm8 και η Teletrac Navman: κινδυνεύουν να περιθωριοποιηθούν από αυτές τις εξελίξεις;
Η απάντηση απλή: κατηγορηματικά όχι!
 

Δεν ανησυχούν οι πάροχοι telematics και αυτό οφείλεται στους μικτούς στόλους

Για αρχή, να επισημάνουμε πως η συντριπτική πλειοψηφία των fleet managers δε χρησιμοποιούν Vans από έναν μόνο κατασκευαστή, μιας και οι περισσότεροι στόλοι είναι μικτοί. Που σημαίνει πως αν ο κάτοχος επιλέξει τις υπηρεσίες telematics που παρέχει ο κάθε κατασκευαστής ξεχωριστά, τότε η διαχείριση θα είναι πιο απαιτητική.    
Με έναν παραδοσιακό πάροχο τηλεματικής, όμως, οι διαδικασίες απλοποιούνται, καθώς το Teletrac Navman, φερειπείν,  μπορεί να συγκεντρώσει όλα αυτά τα διαφορετικά δεδομένα από διάφορες μάρκες Vans, ώστε ο διαχειριστής του στόλου να μπορεί να τα αξιολογήσει σε μια ενιαία οθόνη. Εκτός αυτού, θα είναι σε θέση να πραγματοποιεί έγκυρες συγκρίσεις μεταξύ δυο διαφορετικών LCVs, ανεξάρτητα από τον κατασκευαστή τους.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>