Το FUSO Canter «κλείνει» τα 60
7.791 Επισκέψεις στο άρθρο
(20/2/2023)
Η FUSO, η ιαπωνική θυγατρική της Daimler Truck και ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές επαγγελματικών οχημάτων της Ασίας, γιορτάζει την 60ή επέτειο του ελαφρού φορτηγού Canter. Από την κυκλοφορία του στην αγορά το 1963, περισσότερα από 4,5 εκατομμύρια FUSO Canter έχουν παραχθεί παγκοσμίως.
Συνεχής εξέλιξη από το 1963
Η πρώτη γενιά του FUSO Canter (T720) εισήλθε στην ιαπωνική αγορά τον Μάρτιο του 1963 ως μοντέλο τύπου Cab-over και αναγνωρίστηκε ως το καλύτερο στην κατηγορία για τις εξαιρετικές του οδηγικές επιδόσεις και την οικονομία του. Από τότε, η FUSO δεν έχει σταματήσει να εξελίσσει το πιο δημοφιλές μοντέλο της. Εκτός από τις επιδόσεις και την άνεση που προσφέρει, το Canter έχει επιτύχει ολοένα κι υψηλότερα επίπεδα απόδοσης καυσίμου και φιλικότητας προς το περιβάλλον, μέσω των συνεχών βελτιώσεων του κινητήρα.
Σύγχρονη εμφάνιση και αυξημένα επίπεδα ασφαλείας
Μέσω της ανάπτυξης προηγμένων τεχνολογιών ασφάλειας, η FUSO προσπάθησε να κάνει το Canter ένα ασφαλές και αξιόπιστο φορτηγό για τους οδηγούς, αλλά και τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Η σχεδίαση του Canter έχει επίσης εξελιχθεί ώστε να ταιριάζει με τις σύγχρονες τάσεις, δημιουργώντας τη δική του ταυτότητα στην κατηγορία.
Πωλείται σε περισσότερες από 70 χώρες
Ήδη από τη δεκαετία του 1960, η FUSO επέκτεινε τις πωλήσεις του Canter σε διάφορες διεθνείς αγορές, διεκδικώντας συνεχώς την πρώτη θέση στην κατηγορία των ελαφρών φορτηγών. Στην Ινδονησία, μια από τις πρώτες αγορές της FUSO στο εξωτερικό, το Canter έχει διατηρήσει το κορυφαίο μερίδιο αγοράς στην κατηγορία ελαφρών φορτηγών τα τελευταία 48 χρόνια. Επί του παρόντος, το FUSO Canter πωλείται σε περισσότερες από 70 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Next Generation eCanter: Έρχεται ο ηλεκτρικός διάδοχος
Το 2017, η FUSO λάνσαρε το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό μαζικής παραγωγής της Ιαπωνίας στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, το eCanter. Το πλήρως επανασχεδιασμένο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που θα το διαδεχθεί, το Next Generation eCanter αποκαλύφθηκε το 2022 και θα βγει σε σειρά παραγωγής το 2023 στα εργοστάσια FUSO στο Kawasaki της Ιαπωνίας και στο Tramagal της Πορτογαλίας.