Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
elastika
Leasing

Η εταιρεία Arctic Trucks επιμελήθηκε μια ακόμη ειδικά εξελιγμένη έκδοση με την ονομασία «AT35» για τη νέα γενιά του Toyota Hilux.

Βασικό της χαρακτηριστικό είναι οι εντυπωσιακά βελτιωμένες ικανότητες κίνησης ακόμη και στις πιο ακραίες συνθήκες…

… ενώ βασίζεται στη διπλοκάμπινη έκδοση Invinsible X του ιαπωνικού Pick-Up.

Το Toyota Hilux «αγρίεψε»!

3.989 Επισκέψεις στο άρθρο (5/2/2021)

Η εταιρεία Arctic Trucks επιμελήθηκε τη μεταμόρφωση της νέας γενιάς του Toyota Hiliux σε ένα Pick-Up που μπορεί να τα βάλει με τα πιο ακραία στοιχεία της φύσης!

Η εταιρεία βελτιώσεων «Arctic Trucks» που εξειδικεύεται στην εξέλιξη και κατασκευή ειδικών εκδόσεων οχημάτων για χρήση σε ακραίες κλιματολογικές συνθήκες, αναβάθμισε τις έτσι και αλλιώς εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητες του νέου Toyota Hilux σε μια νέα έκδοση με την ονομασία «AT35».
Η εν λόγω έκδοση του μοντέλου βασίζεται στο Hilux Invinsible X με διπλή καμπίνα και φέρει εκτεταμένες τροποποιήσεις στο πλαίσιο, την ανάρτηση, την οδική συμπεριφορά αλλά και την αισθητική του, διασφαλίζοντας πως οι –κυρίως- εκτός δρόμου ικανότητες του έχουν αναβαθμιστεί στον μέγιστο βαθμό.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε πως, με ιστορία 30 ετών, η Arctic Trucks έχει ως γνωμικό το «Explore Without Limits» (Εξερευνήστε χωρίς όρια) και έχει βάλει την υπογραφή της σε πολλαπλά αξιοθαύμαστα επιτεύγματα όπως η εξερευνητική αποστολή του BBC στον Βόρειο Μαγνητικό Πόλο ή η εξερεύνηση της Ανταρκτικής, πάντα με ένα ειδικά διαμορφωμένο Toyota Hilux.
Φυσικά, η εταιρεία έχει εξελίξει σχετικές εκδόσεις και για πολλά ακόμη διαφορετικά όχηματα όπως π.χ. το Nissan Navara Off-Roader AT32 ή η ειδικά διασκευασμένη έκδοση AT44 για το Ford F-150.
Σε ότι αφορά στη νέα της προσπάθεια, επέλεξε τη νέα γενιά του Toyota Hilux και προέβη σε πολλαπλές αναβαθμίσεις της, με κύριο γνώμονα την αύξηση της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος (κατά 65 χλστ.) καθώς και των γωνιών προσέγγισης (+9 μοίρες) και αποχώρησης (+3 μοίρες). Την ίδια στιγμή, έχει ανακατασκευαστεί το πλαίσιο, το αμάξωμα αλλά και οι θόλοι των τροχών, προκειμένου να υποδεχθούν τις 17 ιντσών ζάντες με τα ελαστικά 35 ιντσών BFGoodrich KO2 All-Terrain (που φέρουν και σύστημα αυξομείωσης της πίεσης τους). Την ίδια στιγμή έχει επιμεληθεί ένα ειδικό κιτ αναρτήσεων (Arctic Trucks Bilstein Performance, γεγονός που μεταξύ άλλων έχει αυξήσει την απόσταση του αμαξώματος κατά 40 χλστ. στον εμπρόσθιο άξονα και κατά 20 χλστ. στον πίσω. Επιπρόσθετα, έχει τροποποιήσει τη λειτουργία και δομή τόσο του εμπρός όσο και το πίσω διαφορικού, προκειμένου να διασφαλίσει την μέγιστη απόδοση της ροπής και της χρηστικότητας του συστήματος μετάδοσης της κίνησης ακόμη και κάτω από τις πιο ακραίες συνθήκες.
Σε όλα τα παραπάνω αξίζει να συμπεριλάβουμε την τοποθέτηση της θέσης οδήγησης πιο ψηλά, την αύξηση του μετατροχίου σε αμφότερους τους άξονες και το φαρδύτερο πέλμα των ελαστικών που έχουν σωρευτικά ως αποτέλεσμα την μείωση της βύθισης του οχήματος κατά την κίνηση σε σαθρές επιφάνειες, τη βελτίωση της άνεσης και της ταχύτητας κατά την κίνηση σε σκληρό έδαφος και φυσικά, την μέγιστη ελκτική ικανότητα παντού και πάντα.
Την ίδια στιγμή, ο νέος πετρελαιοκινητήρας των 2,8λτ. με απόδοση 201 ίππων και 500 Nm ροπής που συνδυάζεται σε αυτήν την περίπτωση με ένα αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, συμβάλλει τα μέγιστα στις επιδόσεις του νέου Toyota Hilux AT35.
Μάλιστα, όλα τα παραπάνω συνοδεύονται από 5ετή εγγύηση (ή 100.000 χλμ.) καθώς η εν λόγω –ειδική- έκδοση του νέου Toyota Hilux είναι διαθέσιμη (στην αγορά του Ην. Βασιλείου) με επιπλέον κόστος από 21.300 ευρώ (+ΦΠΑ) περίπου.
Επιγραμματικά, τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Toyota Hilux AT35 είναι τα ακόλουθα:
  • Κινητήρας: 2,8λτ. (2.755 κ.εκ.)
  • Ισχύς: 204 ίπποι/3.000-3.400 σ.α.λ.
  • Ροπή: 500Nm/1.600-2.800 σ.α.λ.
  • Κιβώτιο: Αυτόματο, 6 σχ.
  • Μήκος αμαξώματος: 5.325 χλστ.
  • Πλάτος αμαξώματος: 1.990 χλστ. (+90)
  • Ύψος αμαξώματος: 1.905 χλστ. (+90)
  • Μεταξόνιο: 3.085 χλστ.
  • Μετατρόχιο εμπρός: 1.650 χλστ. (+110)
  • Μετατρόχιο πίσω: 1.660 χλστ. (+110)
  • Γωνία προσέγγισης: 38 μοίρες (+9)
  • Γωνία αποχώρησης: 29 ίντσες (+3)
  • Απόσταση από το έδαφος: 375 χλστ. (+65)
  • Μεικτό βάρος: 3.325 κιλά (+115)
  • Απόβαρο: 2.275 κιλά (+72)
  • Ωφέλιμο: 1.053 κιλά (+43)