Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Μειωμένη κατανάλωση κατά 5% υπόσχεται το υβριδικό, ολοκαίνουργιο Mercedes-Benz Intouro K μήκους 10,75 μέτρων.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μειωμένη κατανάλωση κατά 5% υπόσχεται το υβριδικό, ολοκαίνουργιο Mercedes-Benz Intouro K μήκους 10,75 μέτρων.

To νέο compact, υβριδικό Mercedes-Benz Intouro K

10.504 Επισκέψεις στο άρθρο (15/4/2022)

Το Intouro K των 10,75 μέτρων και των έως 354 ίππων, είναι το νέο υβριδικό λεωφορείο της Mercedes-Benz, το οποίο εμφανίζει 5% χαμηλότερη κατανάλωση κατά την κίνηση σε περιαστικά και αστικά δρομολόγια, ενώ μπορεί με την ίδια ευκολία να αποτελέσει ένα υπεραστικό λεωφορείο ή ένα πούλμαν για μικρά γκρουπ.

Νέο υβριδικό Mercedes-Benz Intouro K μήκους 10,75 μέτρων!

  • Με ηλεκτροκινητήρα 19 hp και diesel μοτέρ 299 ή 354 hp
  • Μειωμένη κατανάλωση έως και κατά 5%
  • Υπερυπυκνωτές αντί για μπαταρίες & κύκλωμα 48 volt
  • Πλήθος εκδόσεων για κάθε τύπο χρήσης
 
Μια νέα υπεραστική έκδοση του Mercedes-Benz Intouro λανσάρει η Daimler Buses, το υβριδικής τεχνολογίας Intouro K.
 
Η βασική λειτουργία του υβριδικού Intouro είναι εξαιρετικά απλή: Ένας πρόσθετος ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως εναλλάκτης κατά τις φάσεις πέδησης και προσπέρασης του οχήματος, μετατρέποντας την ενέργεια πέδησης σε ηλεκτρική. Αυτό το ρεύμα αποθηκεύεται και είναι διαθέσιμο στον ηλεκτροκινητήρα για να υποστηρίξει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ειδικά κατά την εκκίνηση αλλά και κατά την επιτάχυνση.


Ένας μικρός κινητήρας 19 ίππων λειτουργεί ως εναλλάκτης και υποβοηθά το σύνολο πετρελαίου των 299 ή 354 hp.

Ένας μικρός κινητήρας 19 ίππων λειτουργεί ως εναλλάκτης και υποβοηθά το σύνολο πετρελαίου των 299 ή 354 hp.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πώς λειτουργεί το υβριδικό σύστημα

Ένα βασικό στοιχείο της υβριδικής κίνησης είναι ο ηλεκτροκινητήρας. Το κύριο συγκρότημα σε σχήμα δίσκου με ενσωματωμένα ηλεκτρονικά ισχύος και πάχος οκτώ εκατοστών, έχει ενσωματωθεί μεταξύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Η ισχύς του είναι 14 kW (19 hp) και η ροπή 220 Nm.
 
Ο ηλεκτροκινητήρας δεν χρησιμεύει για την αύξηση της μέγιστης απόδοσης, γι' αυτό και οι προδιαγραφές για τις επιδόσεις και τη ροπή του οχήματος παραμένουν αμετάβλητες. Αντίθετα, ο ηλεκτροκινητήρας υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και αυξάνει την απόδοσή του κατά την εκκίνηση. Οι στροφές του κινητήρα εσωτερικής καύσης δεν μειώνονται, η μέγιστη ισχύς μειώνεται μόνο ανεπαίσθητα και αντικαθίσταται από τον ηλεκτροκινητήρα.
 
Επιπλέον, μια μικρή ώθηση από τον ηλεκτροκινητήρα στις στροφές ρελαντί βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Και οι δύο αυτοί παράγοντες μαζί έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, η οποία αγγίζει το 5% κατά την κίνηση σε περιαστικά και αστικά δρομολόγια.

Οι υπερπυκνωτές & το κύκλωμα των 48 volt

Το ρεύμα που παράγεται από την ανάκτηση αποθηκεύεται σε πυκνωτές διπλής στρώσης, γνωστούς και ως «supercaps». Αυτές οι μονάδες αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας χαρακτηρίζονται από υψηλή πυκνότητα ισχύος, δεν είναι ευαίσθητες στις κορυφώσεις ισχύος και έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής. Σε αντίθεση με τις μπαταρίες, τα supercaps (υπερπυκνωτές) είναι ιδανικά για τις συνεχείς και γρήγορες αλλαγές μεταξύ φόρτισης και εκφόρτισης κατά το σταμάτημα και την εκκίνηση. Το υβριδικό Intouro χρειάζεται μόνο ένα φρενάρισμα από τα 50 χλμ./ώρα σε στάση, για να φορτίσει τις μονάδες αποθήκευσης ενέργειας.
 
Το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας του υβριδικού Intouro αποτελείται από δύο μονάδες. Κάθε μονάδα περιέχει 16 πυκνωτές διπλής στρώσης. Και οι δύο μονάδες μαζί έχουν συνολική χωρητικότητα 2 Ah και είναι τοποθετημένες στην πίσω αριστερή πλευρά της οροφής για εξοικονόμηση χώρου. Ένα κάλυμμα προστατεύει τις μονάδες από εξωτερικές επιρροές και την ηλιακή ακτινοβολία. Ταυτόχρονα, ένα διάτρητο πλαϊνό πάνελ εξασφαλίζει την απαραίτητη ψύξη από τον άνεμο.
 
Ένας μετατροπέας, ή μετατροπέας ισχύος, μετατρέπει το αποθηκευμένο συνεχές ρεύμα σε εναλλασσόμενο ρεύμα για να κινήσει τον ηλεκτροκινητήρα. Τόσο ο μετατροπέας όσο και ο ηλεκτροκινητήρας είναι υδρόψυκτοι. Το πρόσθετο ψυγείο για αυτήν την ψύξη χαμηλής θερμοκρασίας με μέγιστο 65 βαθμούς Κελσίου βρίσκεται κάτω από το ψυγείο του οχήματος για εξοικονόμηση χώρου.
 
Αξίζει να αναφερθεί πως το υβριδικό Intouro δεν χρειάζεται ένα σύνθετο δίκτυο υψηλής τάσης. Αντιθέτως διαθέτει ένα ξεχωριστό κύκλωμα 48 volt, το οποίο ταξινομείται ως τεχνολογία χαμηλής τάσης και είναι ασφαλές στη χρήση. Η συμπαγής και απλή τεχνική δομή του πρόσθετου υβριδικού συστήματος κίνησης -το οποίο ζυγίζει 254 κιλά- συνεπάγεται πως ο απαιτούμενος χώρος εγκατάστασης είναι μικρός, το αμάξωμα παραμένει αμετάβλητο, όπως και το εσωτερικό ώστε να μην χάνονται θέσεις επιβατών. Σημειώνεται πως στοιχεία του υβριδικού Intouro προέρχονται από την αντίστοιχη έκδοση του Citaro.