Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Στο πλαίσιο του εγχειρήματος «ZANZEFF» οι Kenworth Trucks και Toyota USA θέλουν να αποδείξουν στην πράξη τα οφέλη της υδρογονοκίνησης στις βαριές μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Στο πλαίσιο του εγχειρήματος «ZANZEFF» οι Kenworth Trucks και Toyota USA θέλουν να αποδείξουν στην πράξη τα οφέλη της υδρογονοκίνησης στις βαριές μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Η Toyota προσφέρει την ηλεκτρική γραμμή κίνησης με βάση τα fuel cells και η Kenworth, το περίφημο βαρύ φορτηγό της, T680.

Η Toyota προσφέρει την ηλεκτρική γραμμή κίνησης με βάση τα fuel cells και η Kenworth, το περίφημο βαρύ φορτηγό της, T680.

Το μεικτού βάρους 37.195 κιλών FCEV φορτηγό έχει αυτονομία που ποικίλει από τα 644 έως τα 805 χιλιόμετρα.

Το μεικτού βάρους 37.195 κιλών FCEV φορτηγό έχει αυτονομία που ποικίλει από τα 644 έως τα 805 χιλιόμετρα.

Ξεκίνησαν οι δοκιμαστικές μεταφορές φορτίων από και προς το λιμάνι του Λος ¶ντζελες.

Ξεκίνησαν οι δοκιμαστικές μεταφορές φορτίων από και προς το λιμάνι του Λος ¶ντζελες.

To εγχείρημα φέρει την ονομασία «Shore to Shore» (ακτή με ακτή) και σε αυτό συμμετέχουν 10 φορτηγά υδρογόνου που ονομάζονται «Ocean».

To εγχείρημα φέρει την ονομασία «Shore to Shore» (ακτή με ακτή) και σε αυτό συμμετέχουν 10 φορτηγά υδρογόνου που ονομάζονται «Ocean».

Eταίρος στο πρότζεκτ «ZANZEFF» είναι και η Shell, η οποία κατασκεύασε για τον σκοπό τρεις σταθμούς ανεφοδιασμού με υδρογόνο.

Eταίρος στο πρότζεκτ «ZANZEFF» είναι και η Shell, η οποία κατασκεύασε για τον σκοπό τρεις σταθμούς ανεφοδιασμού με υδρογόνο.

H Toyota σχεδιάζει να ξεκινήσει από του χρόνου να παράγει φορτηγά κυψελών καυσίμου στο εργοστάσιό της στο Κεντάκι.

H Toyota σχεδιάζει να ξεκινήσει από του χρόνου να παράγει φορτηγά κυψελών καυσίμου στο εργοστάσιό της στο Κεντάκι.

Το κάθε φορτηγό υδρογόνου μειώνει ετησίως τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου κατά 74,66 μετρικούς τόνους.

Το κάθε φορτηγό υδρογόνου μειώνει ετησίως τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου κατά 74,66 μετρικούς τόνους.

  • Στο πλαίσιο του εγχειρήματος «ZANZEFF» οι Kenworth Trucks και Toyota USA θέλουν να αποδείξουν στην πράξη τα οφέλη της υδρογονοκίνησης στις βαριές μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.
  • Η Toyota προσφέρει την ηλεκτρική γραμμή κίνησης με βάση τα fuel cells και η Kenworth, το περίφημο βαρύ φορτηγό της, T680.
  • Το μεικτού βάρους 37.195 κιλών FCEV φορτηγό έχει αυτονομία που ποικίλει από τα 644 έως τα 805 χιλιόμετρα.
  • Ξεκίνησαν οι δοκιμαστικές μεταφορές φορτίων από και προς το λιμάνι του Λος ¶ντζελες.
  • To εγχείρημα φέρει την ονομασία «Shore to Shore» (ακτή με ακτή) και σε αυτό συμμετέχουν 10 φορτηγά υδρογόνου που ονομάζονται «Ocean».
  • Eταίρος στο πρότζεκτ «ZANZEFF» είναι και η Shell, η οποία κατασκεύασε για τον σκοπό τρεις σταθμούς ανεφοδιασμού με υδρογόνο.
  • H Toyota σχεδιάζει να ξεκινήσει από του χρόνου να παράγει φορτηγά κυψελών καυσίμου στο εργοστάσιό της στο Κεντάκι.
  • Το κάθε φορτηγό υδρογόνου μειώνει ετησίως τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου κατά 74,66 μετρικούς τόνους.

Toyota & Kenworth πάνε την υδρογονοκίνηση σε άλλο επίπεδο! (+vid)

3.440 Επισκέψεις στο άρθρο (6/10/2022)

Με βαρέα ηλεκτρικά φορτηγά κυψελών καυσίμου (FCEVs) αυτονομίας άνω των 800 χλμ., οι Kenworth Trucks και Toyota USA, ξεκίνησαν τις δοκιμαστικές μεταφορές από και προς το λιμάνι του Λος Άντζελες, με τη Shell να συμμετέχει στο εγχείρημα παρέχοντας σταθμούς ανεφοδιασμού με υδρογόνο.

Με αυτονομία 800+ χλμ. τα φορτηγά υδρογόνου της Toyota!

  • Δοκιμαστικά δρομολόγια στο λιμάνι του Λος Άντζελες
  • Με 10 «Ocean» Kenworth T680 FCEV
  • Σχεδόν -75 τόνοι εκπομπών τον χρόνο ανά φορτηγό
  • Το 2023 η παραγωγή του FCEV φορτηγού της Toyota
 
Μπορεί στα ελαφρά επαγγελματικά και στα επιβατικά οχήματα η ηλεκτροκίνηση να είναι ήδη άκρως βιώσιμη, όμως στις βαριές μεταφορές, τα ηλεκτρικά φορτηγά μπαταρίας έχουν ακόμα κάποιους περιορισμούς, καθώς φορτία δεκάδων τόνων πρέπει να μεταφερθούν σε μεγάλες αποστάσεις.
 
Για πολλούς, σε αυτή την περίπτωση τα ηλεκτρικά φορτηγά κυψελών καυσίμου (FCEVs) είναι πιο ενδεδειγμένη λύση, τόσο λόγω του ταχύτερου ανεφοδιασμού με υδρογόνο όσο και λόγω των υψηλότερων αυτονομιών κίνησης.


Η Toyota προσφέρει την ηλεκτρική γραμμή κίνησης με βάση τα fuel cells και η Kenworth, το περίφημο βαρύ φορτηγό της, T680.

Η Toyota προσφέρει την ηλεκτρική γραμμή κίνησης με βάση τα fuel cells και η Kenworth, το περίφημο βαρύ φορτηγό της, T680.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η σύμπραξη Toyota και Kenworth

Αυτό ακριβώς προσπαθεί να αποδείξει η αμερικάνικη σύμπραξη μεταξύ της Kenworth Trucks και της Toyota USA, μέσω της πρωτοβουλίας «Zero-and Near-Zero Emissions Freight Facilities» (ZANZEFF), η οποία επιχειρεί να προσφέρει περιβαλλοντικά βιώσιμες βαριές μεταφορές στους δρόμους της χώρας.
 
Σε αυτό το πλαίσιο, η Toyota προσφέρει τη γραμμή κίνησης με βάση τα fuel cells και η Kenworth, το περίφημο βαρύ φορτηγό της, T680, το οποίο κανονικά φέρει κάτω από το μακρύ καπό τους τον κινητήρα PACCAR MX-13 των 12,9 λίτρων, ένα 6κύλινδρο σύνολο απόδοσης 450 ίππων ισχύος και 2.034-2.508 Nm ροπής.
 
Το νέο, ηλεκτροκίνητο Kenworth T680E πετάει στα «σκουπίδια» τον θερμικό κινητήρα, αντικαθιστώντας με έναν ηλεκτρικό που παίρνει ενέργεια από κυψέλες καυσίμου που λειτουργούν με υδρογόνο. Σύμφωνα με τις δύο εταιρείες, το κάθε φορτηγό υδρογόνου μειώνει ετησίως τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου κατά 74,66 μετρικούς τόνους.
 
Με βάση τα στοιχεία που ανακοινώνει η κοινοπραξία Kenworth-Toyota το φορτηγό υδρογόνου εμφανίζει μέγιστη ισχύ 670 ίππων και ροπή σχεδόν 2.206 Nm. Αυτό που έχει μεγαλύτερη αξία είναι πως το μεικτού βάρους 37.195 κιλών FCEV φορτηγό έχει αυτονομία που ποικίλει από τα 644 έως τα 805 χιλιόμετρα.

Δοκιμές στο λιμάνι του Λος Άντζελες

Και επειδή τα παραπάνω εντυπωσιακά νούμερα δεν πρέπει να μένουν στα «χαρτιά», οι δύο εταιρείες ξεκίνησαν τις δοκιμαστικές μεταφορές φορτίων από και προς το λιμάνι του Λος Άντζελες, που είναι το πιο «δραστήριο» εμπορικό λιμάνι της Β. Αμερικής.
 
To εγχείρημα φέρει την ονομασία «Shore to Shore» (ακτή με ακτή) και σε αυτό συμμετέχουν 10 φορτηγά υδρογόνου που ονομάζονται «Ocean». Σημειώνεται πως εταίρος στο πρότζεκτ «ZANZEFF» είναι και η Shell, η οποία κατασκεύασε για τον σκοπό τρεις σταθμούς ανεφοδιασμού με υδρογόνο.
 
Αξίζει να αναφερθεί ακόμα, πως η Toyota σχεδιάζει να ξεκινήσει από του χρόνου να παράγει φορτηγά κυψελών καυσίμου στο εργοστάσιό της στο Κεντάκι.
 
Δείτε περισσότερα στο παρακάτω βίντεο:

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »