Την πλήρη γκάμα της παρουσίασε στην έκθεση του Ανόβερου, IAA Transportation 2024, η Toyota Professional, με τα νέα οχήματα της εταιρείας, Proace Max, Proace, Proace City και Hilux Hybrid 48V να κλέβουν την παράσταση, αλλά και να ολοκληρώνουν το «μπάσιμο» της εταιρείας σε όλες τις βαθμίδες των LCVs.
Και για αυτό, ας όψεται το Proace Max, που με το λανσάρισμά του έφερε την Toyota στο… parking των μεγάλων Vans της Ευρώπης για πρώτη φορά στην ιστορία της.
Ποικιλία επιλογών σε μήκη & μεταξόνια για το Proace Max
Από εκεί και πέρα,
το νέο μεγάλο Van της εταιρείας διατίθεται σε δυο μεταξόνια (3,45 & 4,03 μέτρων), τρία μήκη αμαξώματος (5,4 ή 6,0 ή 6,36 μέτρων) και τρία ύψη (2,25 ή 2,52 ή 2,76 μέτρα), ενώ σηκώνει βάρος φορτίου από 10-17 κυβικά μέτρα.
Περιλαμβάνοντας εκδόσεις είτε με ανοιχτή είτε με ανατρεπόμενη καρότσα, όπως και επιλογές καμπίνας – πλαισίου για υπερκατασκευές, το Van καλύπτει μια ευρεία γκάμα από δυνατότητες μετατροπής, ενώ ειδικές προσαρμογές μπορούν να πραγματοποιηθούν από πιστοποιημένους μετατροπείς.
Με ισχύ 120, 140 ή 180 ίππων (και αντίστοιχη ροπή 320, 350 ή 380Nm) στις εκδόσεις πετρελαιοκίνησης, καθώς και 270 αλόγων, με ροπή 410Nm και αυτονομία 420 χλμ. ως ηλεκτρικό, το όχημα μπορεί να σηκώσει βάρος φορτίου ως 1,5 τόνους, ενώ είναι σε θέση να ρυμουλκήσει είτε 3,0 είτε 2,4 τόνους, ανάλογα με το αν είναι πετρελαιοκίνητο ή ηλεκτρικό.
Για πρώτη φορά με ήπια υβριδικό σύστημα 48V το Hilux
Την ίδια ώρα,
το Hilux έρχεται για πρώτη φορά με το ήπια υβριδικό σύστημα 48V, το οποίο επιτρέπει αποδοτικότητα με βελτιωμένες επιδόσεις, προσφέροντας επιπλέον οδηγική άνεση τόσο στην πόλη όσο και off road.
Συγκεκριμένα, η μικρή μπαταρία – βάρους 7,6 κιλών - που τοποθετείται κάτω από τα πίσω καθίσματα, χαρίζει 16 ίππους και 65Nm ροπής στον τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα των 204 αλόγων και των 500Nm, ενώ μπορεί να τραβήξει trailer ως 3,5 τόνους, με το μέγιστο ωφέλιμο βάρος του να φτάνει τους 1,03 τόνους.
Διαθέσιμες λύσεις υδρογονοκίνησης και για άλλους κατασκευαστές
Όσον αφορά στις επιλογές της υδρογονοκίνησης, τώρα, η Toyota στο περίπτερό της «φιλοξένησε» ένα πρωτότυπο Hilux με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, ενώ αντίστοιχα συστήματα κυψελών καυσίμου φέρονται να είναι διαθέσιμα και σε άλλους κατασκευαστές για λεωφορεία, φορτηγά ή άλλα μέσα μεταφοράς.