Τα νέα φορτηγά Mitsubishi Fuso Canter για τον κατασκευαστικό κλάδο!
Εξοικονόμηση ενέργειας από χρησιμοποιημένες μπαταρίες του eCanter!
Η εταιρεία κατασκευής αυτοκινούμενων τροχόσπιτων «Bimobil» διακρίνεται εδώ και 40 έτη για την δημιουργία αξιόπιστων και κορυφαίων –ποιοτικά- οχημάτων.
Η νέα πρόταση της γερμανικής
εταιρείας ωστόσο, έρχεται να προσφέρει πολλά περισσότερα στους λάτρεις του
συγκεκριμένου τύπου οχημάτων καθώς, το νέο EX 460 είναι σε θέση να μεταφέρει τους επιβάτες τους
ακόμη και στις πιο δύσβατες περιοχές. Ο λόγος είναι απλώς καθώς, το νέο Bimobil EX 460 βασίζεται
στο πλαίσιο και τα μηχανικά μέρη του Fuso Canter και μάλιστα στην έκδοση 4x4!
Κορυφαίο επίπεδο ανέσεων
παντού…
Στο εσωτερικό του νέου Bimobil EX 460 συναντάμε μια ειδική είσοδο που συνδέει τον χώρο του οδηγού και του συνοδηγού με το εσωτερικό του αυτοκινούμενου τροχόσπιτου. Ακριβώς πίσω από την καμπίνα του Fuso Canter βρίσκεται ένα ευρύχωρο καθιστικό για 4 ενήλικους που μετατρέπεται σε διπλό κρεβάτι ενώ, κατευθυνόμενοι προς το πίσω μέρος του οχήματος, ακολουθούν η κουζίνα, η τουαλέτα, το ξεχωριστό μπάνιο ενώ, στο πίσω τμήμα του οχήματος εδράζεται ένα δεύτερο διπλό κρεβάτι.
Φυσικά, διάσπαρτοι στο
εσωτερικό του αυτοκινούμενου τροχόσπιτου, υπάρχουν αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι
καθώς και… ντουλάπες. Ακριβώς κάτω από το δάπεδο του αυτοκινούμενου τροχόσπιτου
εδράζονται οι δεξαμενές φρέσκου νερού και λυμάτων (με χωρητικότητα 200λτ. και
120λτ. αντίστοιχα) ενώ, στο πίσω τμήμα του αμαξώματος έχει προβλεφθεί ένας
κλειστός αποθηκευτικός χώρος, με πρόσβαση από το εξωτερικό, συνολικής
χωρητικότητας 1,5κ.μ
Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε
πως τόσο στο πλευρικό τμήμα του αμαξώματος όσο και στην οροφή αλλά και κάτω από
το αμάξωμα, υπάρχουν ειδικές προστατευτικές ενισχύσεις που αποτρέπουν τις
φθορές και τις ζημιές από τυχόν επαφές με κλαδιά, εδαφικές ανωμαλίες κ.ά.
Αξιόπιστη και αποδοτική
«βάση» το Mitsubishi Fuso Canter 4x4
H έκδοση 4x4 του ελαφρού φορτηγού της Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation, εφοδιάζεται με ένα ειδικό σύστημα 4κίνησης με δυνατότητα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων (κοντές), γεγονός που αυξάνει σημαντικά την δυνατότητα κίνησης του εν λόγω τροχόσπιτου σε πάσης φύσεως διαδρομές.
Σε αυτό συμβάλλει θετικά και
η μεγάλη γωνία προσέγγισης (35 μοίρες) καθώς και η ελάχιστη απόσταση του
αμαξώματος από το έδαφος που δεν είναι μικρότερη από 320χλστ. παντού.
Ένα ακόμη στοιχείο που ευνοεί
την ευελιξία του Bimobil EX 460 είναι τόσο το περιορισμένο πλάτος του οχήματος
(2,22μ. για το τροχόσπιτο) αλλά και το μεταξόνιο των 3.415χλστ. Με βάση τα
παραπάνω δεδομένα, το –μήκους 6,44μ.- αυτοκινούμενο τροχόσπιτο εμφανίζει κύκλο
στροφής 13,5μ. (14,9μ. με το σύστημα 4κίνησης ενεργό).
Σε ότι αφορά στους κινητήρες,
το εν λόγω μοντέλο βασίζεται στον υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα των
3,0λτ. του νέου Fuso Canter που αποδίδει
ισχύ 175 ίππων και ροπή 430Nm.
Επιπρόσθετα, με μεικτό βάρος
6,5t. και δυνατότητα φόρτισης 2.8t. για τον εμπρόσθιο και 6,0t. για τον πίσω άξονα, το Bimobil EX 460 εμφανίζει
ωφέλιμο φορτίο 1,85t. για τους επιβάτες και τις
αποσκευές τους, γεγονός που επιτρέπει την κάλυψη ακόμη και των πιο… μεγαλόπνοων
εξορμήσεων μεγάλης διάρκειας.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr