Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Απευθείας από το εργοστάσιο της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα μπορεί να παραγγελθεί το νέο Multivan T7 σε έκδοση Taxi.

Απευθείας από το εργοστάσιο της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα μπορεί να παραγγελθεί το νέο Multivan T7 σε έκδοση Taxi.

Tο 7θέσιο MPV της Volkswagen, διατίθεται στη χώρα μας -προς το παρόν τουλάχιστον- αποκλειστικά στην υβριδική PHEV έκδοση, με το Multivan T7 Life 1.4 eHybrid 218PS DSG να έχει λιανική τιμή που ξεκινάει

Tο 7θέσιο MPV της Volkswagen, διατίθεται στη χώρα μας -προς το παρόν τουλάχιστον- αποκλειστικά στην υβριδική PHEV έκδοση, με το Multivan T7 Life 1.4 eHybrid 218PS DSG να έχει λιανική τιμή που ξεκινάει από τα 59.000 ευρώ.

Υπερσύγχρονο, ευρύχωρο και ευμετάβλητο το εσωτερικό του νέου VW Multivan.

Υπερσύγχρονο, ευρύχωρο και ευμετάβλητο το εσωτερικό του νέου VW Multivan.

  • Απευθείας από το εργοστάσιο της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα μπορεί να παραγγελθεί το νέο Multivan T7 σε έκδοση Taxi.
  • Tο 7θέσιο MPV της Volkswagen, διατίθεται στη χώρα μας -προς το παρόν τουλάχιστον- αποκλειστικά στην υβριδική PHEV έκδοση, με το Multivan T7 Life 1.4 eHybrid 218PS DSG να έχει λιανική τιμή που ξεκινάει
  • Υπερσύγχρονο, ευρύχωρο και ευμετάβλητο το εσωτερικό του νέου VW Multivan.

Το νέο VW Multivan σε έκδοση Taxi

4.014 Επισκέψεις στο άρθρο (7/10/2022)

Η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα δελεάζει τους Ευρωπαίους αυτοκινητιστές, παρουσιάζοντας το νέο Multivan σε έκδοση Taxi, που μπορεί να παραγγελθεί απευθείας από το εργοστάσιο.

Νέο Multivan: εργοστασιακό Taxi από τη Volkswagen!

  • Ντεμπούτο στην έκθεση ΙΑΑ Transportation 2022
  • Διαθέσιμο στη χώρα μας σε plug-in-hybrid έκδοση
  • Το eHybrid των 218 PS με ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ.
  • Με τρία προγράμματα λειτουργίας
 
Πλήρες εκθεμάτων ήταν το περίπτερο της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα στην ΙΑΑ Transportation 2022 του Ανόβερο. Ανάμεσα στα μοντέλα που βρέθηκαν εκεί ήταν φυσικά και το νέας γενιάς VW Multivan, το οποίο παρουσιάστηκε στο κοινό στην σπέσιαλ έκδοση «Edition».


Tο 7θέσιο MPV της Volkswagen, διατίθεται στη χώρα μας -προς το παρόν τουλάχιστον- αποκλειστικά στην υβριδική PHEV έκδοση, με το Multivan T7 Life 1.4 eHybrid 218PS DSG να έχει λιανική τιμή που ξεκινάει από τα 59.000 ευρώ.

Tο 7θέσιο MPV της Volkswagen, διατίθεται στη χώρα μας -προς το παρόν τουλάχιστον- αποκλειστικά στην υβριδική PHEV έκδοση, με το Multivan T7 Life 1.4 eHybrid 218PS DSG να έχει λιανική τιμή που ξεκινάει από τα 59.000 ευρώ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το υβριδικό Taxi που φορτίζει στην πρίζα

Οι επισκέπτες της μεγαλύτερης έκθεσης επαγγελματικών οχημάτων του πλανήτη, είχαν την ευκαιρία να δουν μία ακόμα ειδική έκδοση του νέου Volkswagen Multivan T7. Λόγος γίνεται για την έκδοση Taxi, η οποία προσφέρεται με το μακρύ μεταξόνιο και μπορεί να παραγγελθεί απευθείας από το εργοστάσιο!
 
Σημειώνεται, πως το 7θέσιο MPV της Volkswagen, διατίθεται στη χώρα μας -προς το παρόν τουλάχιστον- αποκλειστικά στην υβριδική έκδοση που φορτίζει στην πρίζα (PHEV), με το νέο Multivan T7 Life 1.4 eHybrid 218PS DSG να εκκινεί από τα 44.890 ευρώ προ φόρων, με τη λιανική του τιμή να ξεκινάει από τα 59.000 ευρώ.

Με 218 ίππους & ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ.

Υπενθυμίζεται πως το Multivan eHybrid διαθέτει έναν TSI κινητήρα βενζίνης 1,4 λίτρων, απόδοσης 110 kW (150 PS) και έναν ηλεκτροκινητήρα 85 kW (115 PS), με τη συνδυαστική ισχύ του υβριδικού συστήματος να διαμορφώνεται στα 218 PS. Το «παρών» δίνει το 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, με την επίδοση στο 0-100 χλμ./ώρα να είναι 9 δλ. και τη μέγιστη ταχύτητα να ορίζεται στα 192 χλμ./ώρα.
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως η μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 13 kWh με την οποία εφοδιάζεται, προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως 50 χλμ. (βάσει κύκλου WLTP και ανάλογα με τον εξοπλισμό). Παράλληλα, ο ηλεκτροκινητήρας προσφέρει καθημερινές μετακινήσεις χωρίς καθόλου εκπομπές ρύπων, καθώς το όχημα μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά ηλεκτρικά έως τα 130 χλμ./ώρα. Όταν αυτή η ταχύτητα ξεπεραστεί, το Multivan αλλάζει αυτόματα την λειτουργία του σε Hybrid Mode.
 
Η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει μέσω ρεύματος AC είτε μέσω απλής οικιακής πρίζας με max. 2,3 kW, είτε έως 3,6 kW max. σε σταθμό φόρτισης ή οικιακό σταθμό φόρτισης (wallbox). Ο χρόνος φόρτισης σε 3,6 kW AC (0–100%) είναι περίπου 3,6 ώρες.

Με τρία προγράμματα λειτουργίας

Το νέο VW Multivan Plug-In Hybrid διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας:
  • E-Mode: Κατά την εκκίνηση το Multivan είναι προγραμματισμένο να ξεκινά πάντα σε ηλεκτρική λειτουργία, με μόνη προϋπόθεση ότι η μπαταρία του θα είναι επαρκώς φορτισμένη και η θερμοκρασία της πάνω από τους -10oC.
  • Hybrid Mode: O ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί υποστηρικτικά του κινητήρα TSI. Επίσης, μπορεί προσωρινά να καλύψει μικρές αποστάσεις αποκλειστικά ηλεκτρικά, καθώς η διαδικασία ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση φροντίζει για τη φόρτιση της μπαταρίας. Έτσι, υπάρχει πάντα αρκετή ηλεκτρική ενέργεια σε μεγάλα ταξίδια ώστε να απενεργοποιηθεί ο κινητήρας TSI ή να υποστηριχτεί με επιπλέον ισχύ όταν το απαιτήσουν οι συνθήκες (π.χ. σε μία προσπέραση).
  • Sport Mode: Όταν ενεργοποιηθεί το Sport Mode, ο ηλεκτροκινητήρας και ο κινητήρας TSI ενώνουν τις δυνάμεις τους και αποδίδουν συνδυαστικά 350 Nm ροπής.

Τρεις ακόμα εκδόσεις που αναμένονται (;)

Σημειώνεται, πως το νέο VW Multivan προσφέρεται ακόμα σε δύο υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις βενζίνης (1,5 TSI) απόδοσης 136 και 204 ίππων, οι οποίες ακόμα και να υπήρχαν στη χώρα μας, μάλλον δεν θα ενδιέφεραν τους αυτοκινητιστές, ιδιοκτήτες Taxi.
 
Η έκδοση που λογικά θα τους αφορούσε, είναι και η τελευταία κατά σειρά που εμφανίστηκε. Λόγος γίνεται για το Multivan με τον 2.0 TDI πετρελαιοκινητήρα των 150 ίππων ισχύος και 360 Nm ροπής. Όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις, το προσθιοκίνητο Multivan 2.0 TDI διατίθεται με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.
 
Η τελική ταχύτητα του πετρελαιοκίνητου Multivan T7 είναι 190 χλμ./ώρα και η μεικτή κατανάλωση καυσίμου 5,3-5,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, με τις εκπομπές CO2 να ορίζονται στα 140-143 γρ./χλμ.. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ καυσίμου των 58 λίτρων, αυτό συνεπάγεται σε μία αυτονομία περίπου 1.000 χιλιομέτρων χωρίς καμία στάση για ανεφοδιασμό με καύσιμο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε