
To νέο VW Multivan T7 Life 1.4 eHybrid 218PS DSG τιμάται στη χώρα μας στα 59.000 ευρώ.
Στην Ελλάδα το νέο VW Multivan Τ7 (+vid)
Το ολοκαίνουργιο VW Multivan Τ7 πατάει ελληνικό έδαφος, αρχικά αποκλειστικά στην υβριδική έκδοση που φορτίζει στην πρίζα (eHybrid), η οποία εμφανίζει ισχύ 218 ίππων και εκτεταμένη ηλεκτρική λειτουργία. Θυμηθείτε τα χαρακτηριστικά του 7θέσιου MPV και δείτε σε τι εκδόσεις και με τι κόστος μπορείτε να το αποκτήσετε.
Οι εν Ελλάδι τιμές του νέου VW Multivan Τ7!
- Αρχικά, αποκλειστικά plug-in-hybrid με 218 hp
- Σε δύο εκδόσεις αμαξώματος και δύο εξοπλισμού
- 7θέσιο, ευπροσάρμοστο, με χώρο αποσκευών ως 4.053 λτ.
- Με εκτεταμένη ηλεκτρική λειτουργία
Διαθέσιμο στη χώρα μας είναι το νέο VW Multivan Τ7, το νέας γενιάς επταθέσιο πολυχρηστικό (MPV) όχημα να διαθέτει ένα ευπροσάρμοστο «ψηφιακό» εσωτερικό, πλήθος τεχνολογιών άνεσης και ασφάλειας και -για πρώτη φορά- μια υβριδική έκδοση 218 ίππων που φορτίζει τις μπαταρίες της στην πρίζα και υπόσχεται εκτεταμένη ηλεκτρική λειτουργία.

Σε δύο εκδόσεις αμαξώματος και δύο εξοπλισμού είναι διαθέσιμο στη χώρα μας το νέο VW Multivan, αρχικά αποκλειστικά στην έκδοση eHybrid των 218 ίππων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Εκδόσεις - Τιμές
Το νέο Multivan λανσάρεται σε δύο εκδόσεις μεταξονίου και σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, τις Life και Style. Η βασική έκδοση αμαξώματος έχει μήκος 4.973 χλστ., πλάτος 1.941 χλστ. και ύψος 1.903 χλστ., ενώ το μεταξόνιό της εκτείνεται στα 3.124 χλστ. Η μακριά έκδοση, από την άλλη, έχει μήκος 5.173 χλστ.
Οι τιμές στην Ελλάδα διαμορφώνονται ως εξής:
- Multivan T7 Life 1.4 eHybrid 218PS DSG: 59.000 ευρώ
- Multivan T7 Life 1.4 eHybrid 218PS DSG Long: 60.500 ευρώ
- Multivan T7 Style 1.4 eHybrid 218PS DSG: 67.000 ευρώ
- Multivan T7 Style 1.4 eHybrid 218PS DSG Long: 68.500 ευρώ
Πολυχρηστικό – Ψηφιακό εσωτερικό
Με το εσωτερικό του να μοιάζει πλέον με σαλόνι, το μεγάλο MPV της VW μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως ένα υψηλής κλάσης λεωφορείο κλειστής διαδρομής (shuttle-bus). Το επταθέσιο εσωτερικό προσφέρει υψηλές δυνατότητες διαμόρφωσης, με τα καθίσματα της 2ης σειράς να σύρονται και να περιστρέφονται, ώστε να μπορούν να τοποθετηθούν αντικριστά με αυτά της 3ης. Προεξάρχον χαρακτηριστικό της καμπίνας αποτελεί το πολυλειτουργικό τραπέζι, το οποίο κάνοντας χρήση της κεντρικής ράγας στο δάπεδο, μπορεί να μετακινείται και να τοποθετείται ακόμα και ανάμεσα από τα δύο μπροστινά καθίσματα.
Το Multivan προσφέρει 469 λίτρα για τις αποσκευές πίσω από την 3η σειρά καθισμάτων, με τον σχετικό όγκο να φτάνει μέχρι τα 1.844 λίτρα (1.850 λτ. με την γυάλινη πανοραμική οροφή) αν αφαιρεθούν τα καθίσματα της τρίτης σειράς. Η μέγιστη τιμή στη διθέσια διαμόρφωση του εσωτερικού αγγίζει τα 3.672 λίτρα, ενώ φτάνει μέχρι και τα 4.053 λίτρα στην περίπτωση της μακριάς έκδοσης με την πανοραμική οροφή.
Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί στη δημιουργία ενός ψηφιακού, high-tech περιβάλλοντος. Σε αυτό το πλαίσιο, το νέο φέρει ως στάνταρ τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, τον οποίο η Volkswagen αποκαλεί «Digital Cockpit». Επιπλέον, το παρών δίνει το προηγμένο σύστημα infotainment «Ready 2 Discover». Το τελευταίο, μέσω μίας online μονάδας ελέγχου επιτρέπει την πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών, ενώ προαιρετικά οι χρήστες θα μπορούν στο εγγύς μέλλον να ενεργοποιήσουν τη λειτουργία δορυφορικής πλοήγησης.
Η υβριδική και οι υπόλοιπες εκδόσεις
Το Multivan eHybrid συνδυάζει τον 1,4 TSI κινητήρα βενζίνης των 150 ίππων, με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 85 kW (115 ίπποι), με τη συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συστήματος να ανέρχεται στους 218 ίππους. Σύμφωνα με τη Volkswagen, το υβριδικό Multivan -το οποίο εξοπλίζεται με 6άρι DSG- είναι σε θέση να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για το σύνολο σχεδόν των αστικών του μετακινήσεων, χάρη στις μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 13 kWh, οι οποίες φορτίζουν στην πρίζα.
Από εκεί και πέρα, στο μέλλον θα υπάρχει και η επιλογή για δύο turbo κινητήρες βενζίνης, οι οποίοι συνεργάζονται με το 7τάχυτο κιβώτιο DSG. Στη βάση της γκάμας συναντάμε την έκδοση 1,5 TSI 136 PS και πιο πάνω την 2.0 TSI 204 PS. Πρόσφατα έκανε ντεμπούτο στη Γερμανία και η πετρελαιοκίνητη έκδοση 2.0 TDI 150 ίππων ισχύος και 360 Nm ροπής, η οποία υπόσχεται μεικτή κατανάλωση ντίζελ της τάξης των 5,3 λτ./100 χλμ., που του προσδίδει αυτονομία 1.000 χλμ.
Ανεση και ασφάλεια
Αξίζει να αναφερθεί, πως το νέο Multivan εξοπλίζεται με περισσότερα από 25 επικουρικά συστήματα του οδηγού, τα οποία αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας. Αναλυτικότερα, στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν τα εξής: Car2X (τοπικό σύστημα προειδοποίησης), σύστημα παρακολούθησης «Front Assist» συμπεριλαμβανομένου του «City Emergency Braking», σύστημα διατήρησης λωρίδας «Lane Assist», σύστημα υποστήριξης ελιγμών με το νέο «Turn-off Assist», Dynamic Road Sign Display και cruise control.
Τα νέα συστήματα περιλαμβάνουν το «IQ.DRIVE Travel Assist», το οποίο διευκολύνει την ημι-αυτόνομη οδήγηση με ταχύτητες από 0 έως 210 χλμ./ώρα. Μια άλλη καινοτομία για το Multivan είναι το «IQ.LIGHT - LED Matrix Headlights» με διαδραστικό έλεγχο φωτισμού, προαιρετικά διαθέσιμο ως εναλλακτική λύση για τους τυπικούς προβολείς LED.
Σας αφήνουμε με ένα βίντεο του νέου VW Multivan:
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »