ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Υποχρεωτικός – και με τη βούλα - ο ευφυής ταχογράφος δεύτερης έκδοσης!

(5/9/2025)
Υποχρεωτικός – και με τη βούλα - ο ευφυής ταχογράφος δεύτερης έκδοσης!

Υποχρεωτικός – και με τη βούλα - ο ευφυής ταχογράφος δεύτερης έκδοσης!

Με συσκευές G2V2 οφείλουν να είναι εξοπλισμένα όλα τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα που δραστηριοποιούνται διεθνώς στα εδάφη της ΕΕ.
Το χρονικό μιας υπόθεσης που «τράβηξε» πολύ…
Η αυτόματη καταγραφή των διασυνοριακών διαδρομών & η δυνατότητα απομακρυσμένης πρόσβασης στα δεδομένα από τις Αρχές, τα μεγάλα οφέλη από την εν λόγω εξέλιξη.
Έπονται τα LCVs μέσα στο 2026…

PRO.autotriti Team

Με συσκευές G2V2 οφείλουν να είναι εξοπλισμένα όλα τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα που δραστηριοποιούνται διεθνώς στα εδάφη της ΕΕ

Εδώ και λίγες μέρες, όλα τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα που είναι ταξινομημένα στην Ευρωπαϊκή Ένωση και κυκλοφορούν σε διαφορετικά κράτη μέλη (από το κράτος μέλος ταξινόμησής τους) οφείλουν να είναι πλέον εξοπλισμένα με συσκευές ευφυούς ταχογράφου δεύτερης έκδοσης G2V2), βάζοντας έτσι… ταφόπλακα στην πρώτη έκδοση.
Όπως δήλωσε μάλιστα χαρακτηριστικά η Διευθύντρια της IRU (Διεθνής Ένωση Οδικών Μεταφορών) στην ΕΕ, Raluca Marian: «Είμαστε περήφανοι για τις προσπάθειες της μεγάλης πλειονότητας των οδικών μεταφορέων, οι οποίοι κατάφεραν να αναπληρώσουν τις αρχικές καθυστερήσεις που προκλήθηκαν από τη διαθεσιμότητα των συσκευών G2V2, τα προβλήματα στα συνεργεία και διάφορα άλλα τεχνικά προβλήματα, πραγματοποιώντας με επιτυχία την έγκαιρη μετάβαση για την τελική προθεσμία των βαρέων οχημάτων. Ενώ παραμένουμε ευγνώμονες στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη μέλη που άκουσαν τα αιτήματά μας και μας παραχώρησαν τις απαιτούμενες περιόδους χάριτος, τα τελευταία δύο χρόνια, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι είμαστε έτοιμοι».
 

Συνέχεια του άρθρου >>>