ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το αυτόνομο Karsan e-ATAK ξεκίνησε να «βολτάρει» στη Γερμανία!

(4/9/2025)
Το αυτόνομο Karsan e-ATAK ξεκίνησε να «βολτάρει» στη Γερμανία!

Το αυτόνομο Karsan e-ATAK ξεκίνησε να «βολτάρει» στη Γερμανία!

Το αυτόνομο Karsan e-ATAK ξεκίνησε να «βολτάρει» στη Γερμανία!

Το αυτόνομο Karsan e-ATAK ξεκίνησε να «βολτάρει» στη Γερμανία!

Το αυτόνομο Karsan e-ATAK ξεκίνησε να «βολτάρει» στη Γερμανία!

  • Το αυτόνομο Karsan e-ATAK ξεκίνησε να «βολτάρει» στη Γερμανία!
  • Το αυτόνομο Karsan e-ATAK ξεκίνησε να «βολτάρει» στη Γερμανία!
  • Το αυτόνομο Karsan e-ATAK ξεκίνησε να «βολτάρει» στη Γερμανία!
  • Το αυτόνομο Karsan e-ATAK ξεκίνησε να «βολτάρει» στη Γερμανία!

Το «παρών» στην τελετή έναρξης λειτουργίας του, έδωσαν πολλά σημαίνονται πρόσωπα της χώρας.
Το πολυδιαφημισμένο λεωφορείο των Τούρκων διασχίζει 6 χλμ. στο Ανόβερο, πραγματοποιώντας 11 στάσεις συνολικά.
Μέχρι το τέλος του 2025, προγραμματίζεται να συνεχιστούν οι δοκιμαστικές διαδρομές.
Με μέγιστη ταχύτητα 40 χλμ./ώρα, το τουρκικό όχημα έχει αυτονομία 300 χλμ. & χωράει 52 επιβάτες (22 καθήμενους).

PRO.autotriti Team

Το «παρών» στην τελετή έναρξης λειτουργίας του, έδωσαν πολλά σημαίνονται πρόσωπα της χώρας

Ύστερα από την έγκριση δοκιμών που έλαβε από την Ομοσπονδιακή Αρχή Μηχανοκίνητων Μεταφορών (KBA) στη Γερμανία, το Karsan e-ATAK ξεκίνησε ήδη να πραγματοποιεί τα πρώτα του δρομολόγια  στους δρόμους του Ανόβερου – και πιο συγκεκριμένα στα εδάφη του Burgdorf – στο πλαίσιο του προγράμματος αυτόνομης οδήγησης Albus που υποστηρίζεται από το γερμανικό Υπουργείο Μεταφορών.
Τοιουτοτρόπως, το πρώτο αυτόνομο όχημα δημόσιων μεταφορών της χώρας ξεκίνησε να μεταφέρει επιβάτες, με την τελετή έναρξης λειτουργίας του μάλιστα να λαμβάνει χώρα σε μια συμβολική πρώτη διαδρομή, παρουσία προσωπικοτήτων όπως ο Γερμανός ομοσπονδιακός υπουργός Μεταφορών Patrick Schnieder, ο περιφερειάρχης του Ανόβερου Steffen Krach, ο αντιπεριφερειάρχης του Ανόβερου για τις Μεταφορές Ulf-Birger Franz, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της USTRA Elke van Zadel και Denise Hain, καθώς και ο δήμαρχος του Burgdorf Armin Pollehn.
Υπενθυμίζεται ότι το όλο project χρηματοδοτείται από το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Μεταφορών (BMV) με προϋπολογισμό περίπου 3,7 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με απόφαση του Ομοσπονδιακού Κοινοβουλίου της Γερμανίας.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>