ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Δεκάδες νέα ηλεκτρικά φορτηγά & λεωφορεία είναι διαθέσιμα στην ΕΕ

1.002 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2025)
Ανακαλύψτε ποια είναι τα ηλεκτρικά φορτηγά και λεωφορεία που προσφέρονται αυτήν τη στιγμή σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Ανακαλύψτε ποια είναι τα ηλεκτρικά φορτηγά και λεωφορεία που προσφέρονται αυτήν τη στιγμή σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Ανακαλύψτε ποια είναι τα ηλεκτρικά φορτηγά και λεωφορεία που προσφέρονται αυτήν τη στιγμή σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Ανακαλύψτε ποια είναι τα ηλεκτρικά φορτηγά και λεωφορεία που προσφέρονται αυτήν τη στιγμή σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Δεκάδες νέα ηλεκτρικά φορτηγά & λεωφορεία είναι διαθέσιμα στην ΕΕ

  • Ανακαλύψτε ποια είναι τα ηλεκτρικά φορτηγά και λεωφορεία που προσφέρονται αυτήν τη στιγμή σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
  • Ανακαλύψτε ποια είναι τα ηλεκτρικά φορτηγά και λεωφορεία που προσφέρονται αυτήν τη στιγμή σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
  • Δεκάδες νέα ηλεκτρικά φορτηγά & λεωφορεία είναι διαθέσιμα στην ΕΕ

Τα μερίδια αφοράς των ηλεκτρικών φορτηγών & λεωφορείων αυξάνονται διαρκώς πανευρωπαϊκά.
Σε πρώτο πλάνο οι επιδοτήσεις για αντικατάσταση των παλαιών βαρέων επαγγελματικών με νέα ηλεκτρικά!
Ποια είναι τα ηλεκτρικά φορτηγά & λεωφορεία που μπορεί κανείς να αποκτήσει στην ΕΕ αυτήν τη στιγμή;

PRO.autotriti Team

Τα μερίδια αφοράς των ηλεκτρικών φορτηγών & λεωφορείων αυξάνονται διαρκώς πανευρωπαϊκά

Σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών επαγγελματικών οχημάτων (ACEA), κατά τη διάρκεια του 1ου 6μηνου του 2025, οι πωλήσεις φορτηγών άνω των 3,5t. σε πανευρωπαϊκό επίπεδο υποχώρησαν κατά 15% ενώ αντίστοιχα, οι πωλήσεων νέων λεωφορείων ήταν αυξημένες κατά 4%.
 
Στις εν λόγω κατηγορίες οχημάτων, παρά την έντονη κινητικότητα και τις προσπάθειες εξηλεκτρισμού των χερσαίων οδικών μεταφορών (εμπορευματικών & επιβατικών), το diesel εξακολουθεί να διατηρεί μερίδιο 93% στις πωλήσεις νέων φορτηγών και 66% στις πωλήσεις νέων λεωφορείων.
 
Ωστόσο οι πωλήσεις των ηλεκτρικών φορτηγών αυξήθηκαν στο ίδιο διάστημα κατά 48% (μερίδιο 4% πλέον) και των ηλεκτρικών λεωφορείων κατά 34% (μερίδιο 24% στην ΕΕ).
 

Σε πρώτο πλάνο οι επιδοτήσεις για αντικατάσταση των παλαιών βαρέων επαγγελματικών με νέα ηλεκτρικά!

Είναι σαφές πως η εν λόγω τάση αναμένεται να ενταθεί σημαντικά μέσα στα αμέσως επόμενα χρόνια, δεδομένου ότι ένα από τα βασικότερα προβλήματα των υπευθύνων της ΕΕ είναι η μείωση του –ιδιαίτερα- υψηλού μέσου όρου ηλικίας των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων που κυκλοφορούν στην ΕΕ.
 
Το πρόβλημα μάλιστα είναι ακόμη μεγαλύτερο στην Ελλάδα όπου, ο μέσος όρος ηλικίας των φορτηγών ανέρχεται στα 22,7 έτη (μ.ό. ΕΕ: 14,2 έτη) και των λεωφορείων στα 19 έτη!
 
Θέλοντας να προσφέρει λύσεις, στα πλάνα της ΕΕ είναι η θέσπιση νέων μέτρων και μιας σειράς αντικινήτρων για την διατήρησης ενός παλαιού και ρυπογόνου φορτηγού και κινήτρων για την αντικατάσταση του με ένα νέο, ακόμη και μηδενικών ρύπων.
 
Με αρκετές  εταιρείες να έχουν σχεδόν έτοιμες λύσεις σε ότι αφορά στις υποδομές φόρτισης βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, με ταχύτητες φόρτισης έως και άνω του 1mW (MCS), είναι σαφές πως, δεδομένων και των σημαντικών οφελών που προκύπτουν από τη χρήση τέτοιου είδους οχημάτων σε βάθος χρόνου, τα ηλεκτροκίνητα φορτηγά & λεωφορεία αργά ή γρήγορα θα αντικαταστήσουν τα συμβατικά και στους ευρωπαϊκούς δρόμους.
 


Ανακαλύψτε ποια είναι τα ηλεκτρικά φορτηγά και λεωφορεία που προσφέρονται αυτήν τη στιγμή σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Ανακαλύψτε ποια είναι τα ηλεκτρικά φορτηγά και λεωφορεία που προσφέρονται αυτήν τη στιγμή σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Συνέχεια του άρθρου >>>