C3 Van VS Yaris Van: Ηλεκτρική, συμβατική ή υβριδική λύση για την πόλη;
«Εργαλεία» που μπορούν να μεταφέρουν 1,0t+ ακόμη και εκτός δρόμου!
Έχουν καρότσα για έως 2 ευρωπαλέτες & κορυφαία συστήματα στερέωσης φορτίου
Με μεικτό βάρος έως 3,5t. μπορούν να έλξουν το… βάρος τους παντού και πάντα!
Τα ελαφρά ημιφορτηγά, πιο γνωστά στη χώρα μας και ως «Pick-Ups» ή ακόμη και ως «αγροτικά», αποτελούν επί σειρά 10ετιών την κορυφαία σε πωλήσεις κατηγορία ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στη χώρα μας. Σε σχέση με τα Vans (με κλειστό χώρο φόρτωσης), μπορούν να μεταφέρουν αρκετά μικρότερο βάρος και όγκο φορτίων ωστόσο, η ιδιαιτερότητα τους εστιάζεται στο γεγονός ότι, χάρη στο άκαμπτο πλαίσιο τους και τα προηγμένα συστήματα τετρακίνησης που διαθέτουν, μπορούν να μεταφέρουν το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο τους ακόμη και στις πιο δύσβατες –εκτός δρόμου- διαδρομές, διασχίζοντας ακόμη και υδάτινα εμπόδια βάθους έως 800mm!
Με μήκος αμαξώματος στα 5,4m περίπου και μεικτό βάρος που κυμαίνεται από τους 3,0 – 3,5t., τα Pick-Ups είναι σε θέση να μεταφέρουν φορτία βάρους ακόμη και άνω του 1,0t., σε μια αναλογία που κατά κύριο λόγο διαχωρίζεται σε 300kg επιβατών + 700kg φορτίου (στην περίπτωση των διπλοκάμπινων εκδόσεων).
Πέραν αυτού, με το ωφέλιμο πλάτος της καρότσας τους να υπερβαίνει σε όλες τις περιπτώσεις τα 1,5m, είναι σαφές πως μπορούν να υποστηρίξουν και τη μεταφορά μιας ευρωπαλέτας (1,2m x 0,8m), τοποθετημένης εγκάρσια, αλλά –υπό προϋποθέσεις- και 2ης, στην περίπτωση που η πέμπτη πόρτα διατηρηθεί σε οριζόντια θέση.
Προκειμένου λοιπόν να σκιαγραφίσουμε τις μεταφορικές δυνατότητες των Pick-Ups, συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε τα δεδομένα που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές, όχι μόνο για… παραδοσιακούς πρωταγωνιστές της κατηγορίας όπως τα Ford Ranger & Toyota Hilux ή τις νέες προτάσεις, όπως το KGM Musso Grand, αλλά και ορισμένα νέα μοντέλα που ξεκινούν σύντομα την εμπορική τους πορεία και στη χώρα μας όπως τα Foton Tunland, Maxus T60 κ.ά.
Συγκεντρωτικά, οι καλύτερες επιδόσεις σε ότι αφορά στις μεταφορικές δυνατότητες των Pick-Ups, διαμορφώνονται ως εξής:
Μεταφορικές δυνατότητες | Καλύτερη επίδοση |
---|---|
Μήκος χώρου φόρτωσης (mm) | 2.332 (Ford Ranger) | Double Cab: 1.651 (VW Amarok) |
Πλάτος χώρου φόρτωσης (mm) | 1.584 (Ford Ranger & VW Amarok) |
Ύψος πλευρικών τοιχωμάτων καρότσας (mm) | 570 (KGM Musso Grand) |
Ωφέλιμο φορτίο (mm) | 1.114 (Ford Ranger) | Double Cab: 1.085 (KGM Musso Grand) |
Δυνατότητα ρυμούλκησης (trailers με φρένα) | 3.500kg |
Κατά βάση, τα Pick-Ups είναι πλέον διαθέσιμα στη χώρα μας μόνο σε διπλοκάμπινες εκδόσεις με ελάχιστα μοντέλα (Ford Ranger, Toyota Hilux & Isuzu D-Max) να μπορούν να αποκτηθούν κατόπιν παραγγελίας και με μονή ή επιμηκυμένη καμπίνα.
Αυτομάτως μεταβάλλεται και το μέγιστο ωφέλιμο μήκος της καρότσας τους με το μονοκάμπινο (Single Cab) Ford Ranger να επιδεικνύει τη μέγιστη επίδοση της κατηγορίας που ανέρχεται στα 2.332mm.
Εξαιρετικό είναι ωστόσο και το μέγιστο πλάτος της καρότσας που υπερβαίνει σε όλες ανεξαιρέτως τις επιλογές τα 1,5m, γεγονός που επιτρέπει στα σύγχρονα Pick-Ups να μεταφέρουν ακόμη και ευρωπαλέτα, τοποθετημένη εγκάρσια στον χώρο φόρτωσης τους.
Αντίστοιχα, με το ύψος των πλευρικών τοιχωμάτων να κυμαίνεται από τα 440 – 570mm (KGM Musso Grand), τα Pick-Ups προσφέρουν εξαιρετικό ωφέλιμο όγκο εντός της καρότσας τους, ακόμη και κάτω από το κάλυμμα που ενδεχομένως να φέρει.
Την ίδια στιγμή αξίζει να σημειώσουμε πως η πρακτικότητα του χώρου φόρτωσης των Pick-Ups διασφαλίζεται και από πολλαπλές «έξυπνες» λύσεις όπως τα ειδικά συστήματα στερέωσης του φορτίου, η ειδική διαρρύθμιση και δομή της καρότσας που ευνοεί τη μεταφορά τόσο χύδην φορτίου όσο και αντικειμένων ακανόνιστου σχήματος.
Τέλος, σύμφωνα με τους κατασκευαστές, αρκετές προτάσεις της κατηγορίας είναι σε θέση να υποστηρίξουν και βάρος έως 100kg επί της οροφής του οχήματος.
Μοντέλο | Μήκος καρότσας (mm) | Πλάτος καρότσας (mm) | Ύψος πλευρικών τοιχωμάτων (mm) |
---|---|---|---|
Ford Ranger | 1.564 - 1.862 - 2.332mm | 1.584mm | 529mm |
Foton Tunland G7 (eTunland) | 1.520mm | 1.580mm | 440mm |
Foton Tunland V7 (V9) | 1.577mm | 1.650mm | 530mm |
Isuzu D-Max | 1.495 - 1.805mm | 1.530mm | 490mm |
KGM Musso Grand | 1.300mm | 1.570mm | 570mm |
Maxus T60 | 1.485mm | 1.510mm | 530mm |
Maxus eTerron 9 | 1.561mm | 1.510mm | 535mm |
Toyota Hilux | 1.525 - 1.808 - 2.315mm | 1.540 - 1.575mm | 480mm |
VW Amarok | 1.651mm | 1.584mm | 525mm |
Ποιο Pick-Up είναι σε θέση να έλξει το μέγιστο βάρος (trailers με φρένα);
PRO.autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.