ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Πόσο φορτίο τελικά σηκώνουν τα Pick-Ups;

1.656 Επισκέψεις στο άρθρο (25/6/2025)
Πόσο φορτίο τελικά σηκώνουν τα Pick-Ups;

Πόσο φορτίο τελικά σηκώνουν τα Pick-Ups;

  • Πόσο φορτίο τελικά σηκώνουν τα Pick-Ups;
  • Πόσο φορτίο τελικά σηκώνουν τα Pick-Ups;

Ιδανικές λύσεις για την μεταφορά 1,0t. εντός και εκτός δρόμου!
Χώρος φόρτωσης με μήκος έως 2,3m & πλάτος έως 1,6m!
Με μεικτό βάρος έως 3,35t. μπορούν να σηκώσουν έως και 1.114kg!

Ιδανικές λύσεις για την μεταφορά 1,0t. εντός και εκτός δρόμου!

Παρά το γεγονός ότι σε σχέση με τα πάσης φύσεως Vans (με κλειστό χώρο φόρτωσης), τα Pick-Ups προσφέρουν μια σημαντικά μικρότερη σε διαστάσεις (και ανοικτή) καρότσα εντούτοις δεν πρέπει να παραβλέπουμε πολλαπλά προτερήματα και χαρακτηριστικά τους που τα καθιστούν άκρως αποδοτικά σε διάφορες επαγγελματικές δραστηριότητες.
 
Αρχικά, αξίζει να αναφέρουμε πως με το μεικτό βάρος τους να κυμαίνεται από τους 3,0 – 3,3t. περίπου, είναι σε θέση να μεταφέρουν φορτία ακόμη και άνω του 1,0t., αλλά και επιβάτες. Σε γενικές γραμμές. μια τέτοια αναλογία θα μπορούσε να διαχωριστεί σε  300kg επιβατών + 700kg φορτίου.
 
Ωστόσο, το βάρος αυτό μπορεί να μεταφερθεί ακόμη και σε ιδιαίτερα δύσβατες –εκτός δρόμου- περιοχές χάρη στα προηγμένα συστήματα τετρακίνησης που τα εν λόγω μοντέλα διαθέτουν, χωρίς να παραβλέπουμε και το στιβαρό πλαίσιο «σκάλας» που φέρουν, γεγονός που εγγυάται την απουσία στρεβλώσεων του οχήματος σε αυτές τις περιπτώσεις.
 
Πέραν αυτού, με το ωφέλιμο πλάτος της καρότσας τους να υπερβαίνει σε όλες τις περιπτώσεις τα 1,5m, είναι σαφές πως μπορούν να υποστηρίξουν και τη μεταφορά μιας ευρωπαλέτας (1,2m x 0,8m) αλλά –υπό προϋποθέσεις- και 2ης στην περίπτωση που η πέμπτη πόρτα κρατηθεί σε οριζόντια θέση.
 

Χώρος φόρτωσης με μήκος έως 2,3m & πλάτος έως 1,6m!

Διαθέσιμα (όχι όλες οι προτάσεις της αγοράς) σε εκδόσεις με μονή, επιμηκυμένη ή διπλή καμπίνα επιβατών, τα Pick-Ups προσφέρουν ανοικτό χώρο φόρτωσης με ωφέλιμο μήκος από 1,3 – 2,33m, με το μονοκάμπινο Ranger να επιδεικνύει την μέγιστη επίδοση της κατηγορίας.
 
Την ίδια στιγμή, το ύψος των πλευρικών τοιχωμάτων της καρότσας τους (από 480 – 570mm), διασφαλίζει πολύ καλό ωφέλιμο όγκο στην καρότσα, ακόμη και στην περίπτωση που το όχημα εφοδιάζεται με συρόμενο σκέπαστρο της.
 
Την ίδια στιγμή αξίζει να σημειώσουμε πως η πρακτικότητα του χώρου φόρτωσης των Pick-Ups διασφαλίζεται και από πολλαπλές «έξυπνες» λύσεις όπως τα ειδικά συστήματα στερέωσης του φορτίου, η ειδική διαρρύθμιση και δομή της καρότσας που ευνοεί τη μεταφορά τόσο χύδην φορτίου όσο και αντικειμένων ακανόνιστου σχήματος.
 
Τέλος, σύμφωνα με τους κατασκευαστές, αρκετές προτάσεις της κατηγορίας είναι σε θέση να υποστηρίξουν και βάρος έως 100kg επί της οροφής του οχήματος.
 

Μοντέλο Μήκος καρότσας (mm) Πλάτος καρότσας (mm) Ύψος πλευρικών τοιχωμάτων (mm)
Ford Ranger Single Cab Single Cab: 2.332 | RAP Cab: 1.862 | Double Cab: 1.564 1.584 529
Isuzu D-Max Extra Cab Extra Cab: 1.805 | Double Cab: 1.495 1.530 490
KGM Musso Grand Double Cab: 1.300 1.570 570
Toyota Hilux Single Cab Single Cab: 2.315 | RAP Cab: 1.808 | Double Cab: 1.525 1.540 - 1.575 480
VW Amarok Double Cab Double Cab: 1.651 1.584 525
* Eργοστασιακές μετρήσεις  

Συνέχεια του άρθρου >>>