Θανάσης Μουλάς – Truck Parts Brake Service: Επισκευές φρένων φορτηγών 24/7
-Υδραυλικά φρένα, αερόφρενα και φρένο κινητήρα καθορίζουν την ασφάλεια του φορτηγού
-Θανάσης Μουλάς: Κινητό συνεργείο εντός και εκτός Αττικής 24/7
Υδραυλικά φρένα, αερόφρενα και φρένο κινητήρα καθορίζουν την ασφάλεια του φορτηγού
Τα φρένα αποτελούν το πιο κρίσιμο κομμάτι όχι μόνο του φορτηγού, αλλά κάθε οχήματος εν γένει. Ωστόσο, σε ό,τι έχει να κάνει με τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα συγκεκριμένα, οι απαιτήσεις είναι ακόμα μεγαλύτερες, δεδομένου πως η ταχύτητα, η επιτάχυνση και η ισχύς ενός φορτηγού διαφέρουν από εκείνες ενός επιβατικού, δεδομένου πως εδώ μεταφέρονται φορτία πολλών τόνων.
Πόσες όμως είναι οι κατηγορίες των φρένων που αντικρίζουμε σε οχήματα όπως τα φορτηγά, τα ρυμουλκούμενα και τα τρακτέρ; Η απάντηση είναι τρεις. Τα κανονικά φρένα, το φρένο στάθμευσης και το φρένο έκτακτης ανάγκης. Στην περίπτωση του δεύτερου και του τρίτου μιλάμε επί της ουσίας για το ίδιο πράγμα, με τη διαφορά να έγκειται μόνο στο χρόνο με τον οποίο τα ενεργοποιεί ο οδηγός.
Από εκεί και πέρα, όσον αφορά στα υδραυλικά φρένα, αυτά ξεχωρίζουν για την πρακτικότητα και για την αξιοπιστία τους, την ίδια ώρα που για τη σωστή λειτουργία τους χρησιμοποιείται ένα ειδικό υγρό για την εφαρμογή δύναμης για την πέδηση.
Αντίστοιχα, τα αερόφρενα τα αντικρίζουμε πολύ συχνά σε λεωφορεία και σε μεγάλα φορτηγά, ενώ λειτουργούν με συμπιεσμένο αέρα: ο οδηγός ασκεί πίεση στο πεντάλ και αντίστοιχα η ροή του αέρα συμπιέζεται με ένα φίλτρο αέρα. Ακολούθως, πηγαίνει σε μια δεξαμενή σε μια βαλβίδα εκτόνωσης και τέλος ο αέρας φτάνει στο θάλαμο φρένων που τελικά ασκεί πίεση στις δαγκάνες, επιβραδύνοντας τους τροχούς και το όχημα.
Το πλεονέκτημα των αερόφρενων, συνακόλουθα, είναι πως ο αέρας δεν εξαντλείται ποτέ – σε αντίθεση με το δοχείο υγρού φρένων – πράγμα που σημαίνει πως ακόμα και στο σενάριο διαρροής το σύστημα εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά. Παράλληλα όμως, κατά το φρενάρισμα εδώ υπάρχει μια υποτυπώδης καθυστέρηση – μικρότερη βέβαια του ενός δευτερολέπτου, οπότε μικρό το κακό.
Μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε βεβαίως και το φρένο κινητήρα, που βοηθάει το φορτηγό να επιβραδύνει την πορεία του, κόβοντας την τροφοδοσία καυσίμου προς τον κινητήρα.
Θανάσης Μουλάς: Κινητό συνεργείο εντός και εκτός Αττικής 24/7
Το συνεργείο φρένων βαρέων οχημάτων, «Θανάσης Μουλάς – Truck Parts Brake Service», γνωστό εδώ και χρόνια για την εμπειρία και την άμεση εξυπηρέτησή του, βρίσκεται πάντα δίπλα στον επαγγελματία οδηγό.
Το συνεργείο το βρίσκουμε πλέον στις νέες εγκαταστάσεις του, στη Θέση Συντριβάνι του Ασπρόπυργου Αττικής, ενώ ένα από τα μεγάλα του πλεονεκτήματα πέρα από τις υπηρεσίες 24/7 είναι πως πρόκειται για ένα κινητό service που δραστηριοποιείται εντός και εκτός Αττικής, καλύπτοντας μια πληθώρα υπηρεσιών.
Χρησιμοποιώντας γνήσια και after market ανταλλακτικά αναλόγως την περίσταση, ο Θανάσης Μουλάς ειδικεύεται στις επισκευές αναρτήσεων, φρένων, σουστών, συστημάτων ανύψωσης, καθώς κι εγκεφάλων EBS και ABS.
Τηλέφωνο: 6945 400 296
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
VIAXON: Εξειδίκευση 50 χρόνων στους κεντρικούς άξονες μετάδοσης κίνησης | ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ – ΣΙΝΟΣ Ο.Ε.: Εγγύηση στις υπηρεσίες diesel! |