Φορτηγά |
Διαβάστηκε από 8198 αναγνώστες
|
|
|
Nissan Atleon
Στην Ελλάδα: Αρχές 2007
Στις αρχές του 2007 αναμένεται και στη χώρα μας το ανανεωμένο Atleon, που αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόταση της Nissan στα επαγγελματικά οχήματα, καθώς διατίθεται σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 3,5-15,0 τόνους. Πέραν της περιορισμένης ανανέωσης του αμαξώματος αλλά και του εσωτερικού της καμπίνας, το νέο Atleon έχει να επιδείξει και νέα μηχανικά σύνολα, που καλύπτουν πλέον τις προδιαγραφές της Euro 4. O βασικός κινητήρας ZD30, χωρητικότητας 2.953 κ.εκ., αποδίδει ισχύ 150 ίππων και ροπή 350 Nm, ενώ διαθέσιμοι θα είναι και δύο κινητήρες της Cummins, χωρητικότητας 4,5 λίτρων και 6,7 λίτρων. Ο πρώτος αποδίδει ισχύ 140 και 185 ίππων (ροπή 550 και 700 Nm, αντίστοιχα) και ο δεύτερος είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 224 και 250 ίππων και ροπή 850 και 951 Nm. Προκειμένου να πληρούν τις προδιαγραφές της Euro 4, το μοτέρ της Nissan κάνει χρήση της τεχνολογίας EGR και οι κινητήρες της Cummins βασίζονται στο σύστημα SCR, αντίστοιχα.
|
|
Νέο Isuzu NQR 9,0t.
Στην Ελλάδα: Ιανουάριος
Κατά τη διάρκεια του Ιανουαρίου αναμένεται να ξεκινήσει και στη χώρα μας η εμπορική πορεία μιας νέας έκδοσης των φορτηγών της Σειράς Ν της Isuzu, με μεικτό βάρος 9,0 τόνων. Συγκεκριμένα, πρόκειται για το μοντέλο NQR, που θα διατίθεται επίσης σε εκδόσεις με μεικτό βάρος 7,5 και 8,0 τόνων. Τα νέα όμως για τη Σειρά Ν δε σταματούν εδώ, καθώς μέσα στον Ιανουάριο θα είναι διαθέσιμα με τη νέα και βελτιωμένη γκάμα των Euro 4 κινητήρων της, χωρητικότητας 3,0 και 5,2 λίτρων, που αποδίδουν ισχύ 150 και 190 ίππων, αντίστοιχα. Πληροφοριακά αναφέρουμε, πως η Σειρά Ν της Isuzu περιλαμβάνει τα φορτηγά NKR με μεικτό βάρος 3,5 τόνων, τα φορτηγά NPR με μεικτό βάρος 3,5, 5,5 και 6,5 τόνων και τα φορτηγά NQR με μεικτό βάρος 7,5, 8,0 και -πλέον- 9,0 τόνων.
|
|
Renault Maxity
Στην Ελλάδα: Ιανουάριος
Πιο σύντομα από ό,τι αρχικά υπολογιζόταν θα ξεκινήσει η διάθεση του Renault Maxity στην ελληνική αγορά. Το λανσάρισμα της νέας προσθήκης στα ελαφρά επαγγελματικά της γαλλικής εταιρείας τοποθετείται χρονικά μέσα στον Ιανουάριο. Με το νέο αυτό μοντέλο (μεικτού βάρους από 2,8-4,5t.), η Renault είναι σε θέση να προσφέρει μια πληρέστατη γκάμα, που περιλαμβάνει το νέο Master (από 2,8-3,5t.) και το Mascott (από 3,5-6,5t.).
Το Maxity διακρίνεται για τις περιορισμένες διαστάσεις του και την ελκυστική σχεδίαση της καμπίνας και θα διατίθεται σε εκδόσεις καμπίνας - σασί. Χάρη στις μικρές (σε σχέση με τον ανταγωνισμό) διαστάσεις του αμαξώματός του, ευνοείται η ευελιξία του εντός της πόλης, ενώ το χαμηλό απόβαρο διασφαλίζει τη δυνατότητα μεγάλου ωφέλιμου φορτίου. Η γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνει μηχανικά σύνολα Euro 4, χωρητικότητας 2,5 και 3,0 λίτρων, με ισχύ 110, 130 και 150 ίππων και ροπή 250, 270 και 350 ίππων.
|
|
Renault Midlum
Στην Ελλάδα: Μάιος
Ανανεωμένο σχεδιαστικά τόσο στο εξωτερικό, όσο και -κυρίως- στον εσωτερικό διάκοσμο, το Renault Midlum ευελπιστεί να πρωταγωνιστήσει και στην ελληνική αγορά φορτηγών, με μεικτό βάρος από 7,5-16 τόνους. Προσφερόμενο σε εκδόσεις 4x2 και 4x4, με 19 διαφορετικά μήκη μεταξονίου (από 2.700 έως 6.800 χλστ.) και δύο τύπους καμπίνας, το Midlum είναι σε θέση να χρησιμοποιηθεί ως φορτηγό διανομών -και όχι μόνο.
Ο εξοπλισμός τόσο της άνεσης όσο και της ασφάλειας είναι ιδιαίτερα πλούσιοι, ενώ μεταξύ των προαιρετικών στοιχείων -με τα οποία μπορεί κανείς να αποκτήσει το νέο Midlum- είναι φυσικά και η αερανάρτηση στον πίσω άξονα, που επιτρέπει την αυξομείωση της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος κατά 175 χλστ. (+105 χλστ.- 70 χλστ.). Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, που συνεπικουρούνται από το νέας γενιάς EBS 5. Φυσικά, δεν πρέπει να παραλείψουμε συστήματα όπως το ABS, το Emergency Braking Assistance, το Anti Skidding και το Hill Start Assistance, που αναλαμβάνουν να διευκολύνουν τον οδηγό στο χειρισμό του οχήματος κάτω από όλες τις συνθήκες.
Η γκάμα των κινητήρων του νέου Midlum περιλαμβάνει τα μηχανικά σύνολα DXi5 και DXi7, χωρητικότητας 4,8 και 7,2 λίτρων. Ο πρώτος προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 160, 190 και 220 ίππων, με τη μέγιστη ροπή του να ανέρχεται έως και τα 800 Nm, ενώ ο DXi7 διατίθεται με ισχύ 240 και 280 ίππων και ροπή 920 ή 1.050 Nm, αντίστοιχα. Προκειμένου να πληρούν οι εν λόγω κινητήρες τις προδιαγραφές Euro 4 και μετέπειτα της Euro 5, κάνουν χρήση της τεχνολογίας SCR, που προϋποθέτει την προσθήκη του ειδικού διαλύματος AdBlue στα εξαγόμενα καυσαέρια.
|
|
Renault Premium
Στην Ελλάδα: Φεβρουάριος
Το ανανεωμένο Renault Premium, στις εκδόσεις με τους νέους κινητήρες Euro 4, αναμένεται στη χώρα μας μέσα στο Φεβρουάριο. Το μεσαίο φορτηγό της γαλλικής εταιρείας, που διατίθεται ως φορτηγό, τράκτορας ή χωματουργικό σε εκδόσεις 4x2 και 6x2, διακρίνεται για τη δυναμική σχεδίαση του αμαξώματός του και τον κομψό εσωτερικό διάκοσμο, με τους επιβαίνοντες σε αυτό να απολαμβάνουν ένα υψηλό επίπεδο άνεσης, ασφάλειας και εργονομίας. Οι τύποι της καμπίνας που προσφέρονται με το Premium, είναι τρεις (Alliance, Privilege και Excellence), με ή χωρίς κρεβάτι και το τεχνολογικό του υπόβαθρο είναι υψηλό. Σε ό,τι αφορά στην γκάμα των κινητήρων Euro 4, οι επιλογές περιλαμβάνουν το μηχανικό σύνολο DXi7 (7,2 λίτρων), με ισχύ 240, 280 και 320 ίππων και το 6κύλινδρο DXi11 των 10,8 λίτρων, που είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με ισχύ 370, 410 και 450 ίππων.
|
|
Renault Magnum
Στην Ελλάδα: Φεβρουάριος
Από το Φεβρουάριο θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις των νέων Euro 4 εκδόσεων του κορυφαίου εκπροσώπου στην γκάμα της γαλλικής εταιρείας. Το Renault Magnum, που προσφέρεται ως τράκτορας και φορτηγό με μεικτό βάρος από 18-26 τόνους, διακρίνεται για τη δυναμική και ξεχωριστή σχεδίαση του αμαξώματός του και το πληρέστατο επίπεδο εξοπλισμού, που συνοδεύει τους δύο τύπους καμπίνας, με τις οποίες μπορεί κανείς να το επιλέξει (Privilege και Excellence). Το εσωτερικό του επίσης είναι επανασχεδιασμένο, ενώ το υψηλότατο επίπεδο της εφαρμοσμένης τεχνολογίας που το Magnum υιοθετεί, χαρακτηρίζεται από στοιχεία, όπως το αυτοματοποιημένο σειριακό κιβώτιο Optidriver+, το νέο σύστημα πέδησης OptiBrake κ.ά. Σε ό,τι αφορά στην γκάμα των κινητήρων, τα νέα αφορούν στην προσθήκη του νέου μηχανικού συνόλου DXi13 σε εκδόσεις Euro 4 και 5. O εν λόγω κινητήρας των 12,8 λίτρων διατίθεται με ισχύ 460 και 500 ίππων.
|
|
|
|
|