Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δοκιμή

Pick-Up
Νέο Isuzu D-Max 3,0 LS Auto 4x4 Διπλοκάμπινο
Από θέση ισχύος
Διαβάστηκε από 28374 αναγνώστες
Η οδική του συμπεριφορά του D-Max είναι αρκετά καλή, όπως και οι διαθέσιμοι χώροι και οι ευκολίες που θα αναζητήσουν οι επιβαίνοντες.
Με νέο κινητήρα 3,0 λτ. ισχύος 184 ίππων, "αγριεμένη" εμφάνιση και πολλές επιμέρους αναβαθμίσεις, το νέο D-Max ανεβάζει και άλλο τον πήχη στην απαιτητική κατηγορία των pick up.
Το ελαφρύ ημιφορτηγό της Isuzu, το D-Max, έχει σημειώσει τα τελευταία χρόνια μία σταθερά ανοδική πορεία στην ελληνική αγορά, αφού το 2004 πωλήθηκαν 702 οχήματα, το 2005 1.257 και το 2006 "έκλεισε" με 1.518 ταξινομήσεις, αύξηση η οποία τα τρία αυτά έτη έφτασε στο 116,2%. Μάλιστα, άξιο αναφοράς είναι το γεγονός, ότι παρ' όλη την παρουσία νέων pick up, το D-Max δεν… πτοήθηκε, γεγονός στο οποίο συνέβαλαν και οι προωθητικές ενέργειες του επίσημου εισαγωγέα, με δελεαστικές προσφορές και σημαντικές εκπτώσεις. Η νέα γενιά του D-Max έχει όλα τα εφόδια όχι μόνο να συνεχίσει την ανοδική αυτή πορεία, αλλά και να αντιμετωπίσει ξανά επί ίσοις όροις το σκληρό ανταγωνισμό, ο οποίος στο σύνολό του είναι νέος ή αναβαθμισμένος. Οι αλλαγές που φέρει το νέο μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας, αφορούν σε όλους τους τομείς, όπως στους κινητήρες, στη σχεδίαση και σε επιμέρους μηχανικά συστήματα. Εξωτερικά, το νέο D-Max απέκτησε ακόμα πιο "αγριεμένη" εμφάνιση, ειδικά στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος, το οποίο είναι σχεδιασμένο εκ νέου και είναι κατά 30 χλστ. πιο μακρύ από του προγενέστερου μοντέλου. Διαφορές υπάρχουν πίσω και στα πλαϊνά, εκτός από το κεντρικό τμήμα της καμπίνας, το οποίο παρέμεινε ως είχε. Στα… ενδότερα του νέου D-Max, η πιο σημαντική βελτίωση εντοπίζεται στα νέα μηχανικά σύνολα των 2,5 και 3,0 λτ., απόδοσης 156 και 184 ίππων, τα οποία το τοποθετούν στην ανώτερη κλίμακα της κατηγορίας.
Μας άρεσε
Απόδοση κινητήρα, οδική συμπεριφορά, δυναμική εικόνα αμαξώματος, ευχρηστία πλήκτρων επιλογής τετρακίνησης, χώροι επιβατών, άνεση καθισμάτων.
Δεν μας άρεσε
Μικρή καρότσα, 4 σχέσεις αυτόματου κιβωτίου, άνεση ανάρτησης σε έντονες ανωμαλίες, θόρυβος κινητήρα στις υψηλές στροφές, πλευρική στήριξη καθισμάτων, ελαφριά αίσθηση τιμονιού στις στροφές.
Αλλαγές εμπρός:
1) Νέας σχεδίασης προφυλαχτήρας στο χρώμα του αμαξώματος, με στρογγυλούς προβολείς ομίχλης (έκδοση LS). 2) Νέα χρωμιωμένη μάσκα (LS). 3) Ανασχεδιασμένο καπό με εισαγωγή αέρα. 4) Νέα πολυκατοπτρικά φωτιστικά, με ελλειψοειδείς προβολείς αλογόνου (LS) και βελτιωμένη κατά 50% απόδοση 5) Νέας σχεδίασης φτερά όπως και οι προεκτάσεις τους.
Αλλαγές πίσω:
1) Νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα 2) Νέα πίσω πόρτα καρότσας και σκαλοπάτι 3) Ανασχεδιασμένες εξωτερικές επιφάνειες χώρου φόρτωσης.

 
 Νέο Isuzu D-Max 3,0 LS Auto 4x4 Διπλοκάμπινο
Νέος κινητήρας 3,0 λτ. με περισσότερη ισχύ και πιο ομαλή λειτουργία
Ανανεωμένος διάκοσμος και σχεδίαση στο εσωτερικό
¶νεση χώρων για όλους τους επιβάτες
Πολιτισμένο στο δρόμο και "ασταμάτητο" στο χώμα
Μέτριος σε μήκος και πλάτος ο χώρος φόρτωσης
Δημοσιογραφική παρουσίαση
Συμπέρασμα