Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δοκιμή

Pick-Up
Από θέση ισχύος
Νέος κινητήρας 3,0 λτ. με περισσότερη ισχύ και πιο ομαλή λειτουργία
Διαβάστηκε από 28389 αναγνώστες
Το νέο Euro 4 μηχανικό σύνολο των 3,0 λτ., απόδοσης 184 ίππων (έναντι 160 του προγενέστερου μοντέλου), διαθέτει σύγχρονη τεχνολογία, όπως είναι ο ψεκασμός καυσίμου με το πιο εξελιγμένο σύστημα κοινής γραμμής τροφοδοσίας και ο μεταβλητής γεωμετρίας υπερσυμπιεστής σε συνδυασμό με τον εναλλάκτη αέρα-λαδιού. Το αποτέλεσμα αυτών των βελτιώσεων είναι η πιο πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα, καθώς έχει περιοριστεί το "κροτάλισμα", ενώ έχει μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου μαζί με τις εκπομπές των ρύπων. Παράλληλα, το 3λιτρο αυτό μοτέρ εμφανίζει πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και κινεί με αρκετή άνεση το pick up. Όσον αφορά στο αυτόματο κιβώτιο των 4 σχέσεων μετάδοσης, οι εναλλαγές πραγματοποιούνται με ομαλό τρόπο και με ικανοποιητική αμεσότητα, αν και οι αραιή διάταξη των σχέσεων μετάδοσης "πνίγει" εν μέρει το δυνατό κινητήρα. Ωστόσο, υπάρχει και η επιλογή του διακόπτη Power Drive (PWR), μέσω του οποίου οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται σε πιο υψηλές στροφές (όπου ο θόρυβος του κινητήρα είναι αισθητός).
Ο κινητήρας των 3,0 λτ. εμφανίζει αυξημένη ισχύ, πιο πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.
Το τετρατάχυτο αυτόματο κιβώτιο επιτυγχάνει ομαλές αλλαγές, αλλά οι μακριές σχέσεις "πνίγουν" σχετικά τον κινητήρα.

 
 Νέο Isuzu D-Max 3,0 LS Auto 4x4 Διπλοκάμπινο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Νέος κινητήρας 3,0 λτ. με περισσότερη ισχύ και πιο ομαλή λειτουργία
Ανανεωμένος διάκοσμος και σχεδίαση στο εσωτερικό
¶νεση χώρων για όλους τους επιβάτες
Πολιτισμένο στο δρόμο και "ασταμάτητο" στο χώμα
Μέτριος σε μήκος και πλάτος ο χώρος φόρτωσης
Δημοσιογραφική παρουσίαση
Συμπέρασμα