Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δοκιμή

Pick-Up
Από θέση ισχύος
Πολιτισμένο στο δρόμο και "ασταμάτητο" στο χώμα
Διαβάστηκε από 28390 αναγνώστες
Το νέο D-Max, στην έκδοση της δοκιμής, με τον ισχυρό κινητήρα των 3,0 λτ. και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, αποτελεί μία πολύ καλή επιλογή στις μετακινήσεις, καθώς συνδυάζει την άνεση που προσφέρει στον οδηγό η… έλλειψη του πεντάλ του συμπλέκτη με τη δύναμη και τον καλύτερο έλεγχο του οχήματος, που χρειάζονται στις πιο απαιτητικές συνθήκες των εκτός δρόμου μετακινήσεων. Παρά τον αυξημένο του όγκο σε σχέση με ένα επιβατικό αυτοκίνητο (αλλά μικρότερο σε μήκος από άλλα διπλοκάμπινα pick up), το νέας γενιάς D-Max παρουσιάζεται φιλικό στην οδήγηση, σχεδόν στα επίπεδα ενός αυτοκινήτου ελευθέρου χρόνου. Σημαντικά στοιχεία για τον καλύτερο έλεγχο του οχήματος είναι η ορατότητα που προσφέρουν οι μεγάλοι εξωτερικοί καθρέφτες και τα παράθυρα, όπως και το τιμόνι, το οποίο "κόβει" αρκετά και διευκολύνει στους ελιγμούς και στο παρκάρισμα. Στον ανοιχτό δρόμο, το νέο D-Max είναι σταθερό και δεν εμπνέει λόγους ανησυχίας, ακόμα και σε "απαγορευτικές" ταχύτητες, ενώ αυτό που ίσως ενοχλήσει είναι οι αεροδυναμικοί θόρυβοι. Περνώντας σε μια διαδρομή ορεινή, ο οδηγός θα χρειαστεί αρχικά ένα διάστημα να συνηθίσει τις αισθητές κλίσεις του αμαξώματος σε κλειστές κυρίως στροφές και την ελαφριά αίσθηση του τιμονιού. Οι τροχοί εμφανίζουν αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης σε στεγνή άσφαλτο και μόνο με απότομο πάτημα του γκαζιού έχουν μία μικρή τάση να ολισθήσουν, αν και σε γλιστερούς δρόμους είναι προτιμότερο να επιλέγεται η τετρακίνηση για περισσότερη ασφάλεια. Η μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς γίνεται με εξαιρετικά εύκολο τρόπο, με το πάτημα του αντίστοιχου διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, χωρίς να χρειάζεται να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο (εν κινήσει μέχρι τα 100 χλμ./ώρα.). Στο πατημένο χώμα, το ιαπωνικό pick up "μεταμορφώνεται" σε… αγρίμι, καθώς δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς, έχοντας τον έλεγχο του οχήματος ακόμα και σε σαθρές επιφάνειες. Παράλληλα, σε πιο δύσκολα περάσματα, η άφθονη ροπή του κινητήρα, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο, την αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος και τη μεγάλη κυρίως γωνία προσέγγισης, συμβάλει στο να περάσει το αυτοκίνητο χωρίς "ζόρι". Ωστόσο, σε διαδρομές με νεροφαγώματα και έντονες εδαφικές ανωμαλίες, η ανάρτηση δεν προσφέρει την καλύτερη δυνατή άνεση στους επιβάτες.
Η προσφερόμενη άνεση είναι ικανοποιητική, ωστόσο, σε έντονες εδαφικές ανωμαλίες οι αναρτήσεις αντιδρούν σχετικά "ξερά".

Σε χωμάτινες γρήγορες διαδρομές και με κίνηση στους πίσω τροχούς η υπερστροφή ελέγχεται εύκολα, ενώ με την τετρακίνηση οι αντιδράσεις του D-Max είναι αρκετά πιο ουδέτερες.

 
 Νέο Isuzu D-Max 3,0 LS Auto 4x4 Διπλοκάμπινο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Νέος κινητήρας 3,0 λτ. με περισσότερη ισχύ και πιο ομαλή λειτουργία
Ανανεωμένος διάκοσμος και σχεδίαση στο εσωτερικό
¶νεση χώρων για όλους τους επιβάτες
Πολιτισμένο στο δρόμο και "ασταμάτητο" στο χώμα
Μέτριος σε μήκος και πλάτος ο χώρος φόρτωσης
Δημοσιογραφική παρουσίαση
Συμπέρασμα