Mitsubishi L200 2,5 Safari 167hp |
Ένεση αδρεναλίνης |
Διαβάστηκε από 36129 αναγνώστες
|
|
|
Ακόμη και σε χωμάτινες διαδρομές με έντονες ανωμαλίες και ανεξάρτητα από την ταχύτητα κίνησης, το L200 Safari παραμένει πάντοτε προβλέψιμο και με
προοδευτικές αντιδράσεις. |
|
Χάρη στο κιτ βελτίωσης της απόδοσης του 2,5λιτρου πετρελαιοκινητήρα D-ID, το Mitsubishi L200 είναι πλέον σε θέση να ανταγωνιστεί επί ίσοις όροις τον ανταγωνισμό σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις του. Παράλληλα εξακολουθεί να προσφέρει τους μεγαλύτερους χώρους στο
εσωτερικό μεταξύ των διπλοκάμπινων Pick-Up, καθώς και το πιο εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης.
|
|
|
Σ ε μια ιδιαίτερης σημασίας στρατηγική κίνηση, με στόχο την ενίσχυση της εμπορικής πορείας του επιβλητικού ελαφρού ημιφορτηγού της, προχώρησε η ελληνική αντιπροσωπεία της Mitsubishi, ΙΑΣΩΝ ΑΕΒΕ.
Δεν είναι λίγοι αυτοί που υποστήριζαν έως τώρα, πως η νέα γενιά του L200 διέθετε όλα τα προσόντα που θα μπορούσαν να του διασφαλίσουν ένα ιδιαίτερα μεγάλο κομμάτι από την πίτα των πωλήσεων και στην ελληνική αγορά, πλην ενός... Ο κινητήρας D-ID των 2,5 λίτρων απέδιδε ισχύ 136 ίππων και ροπή 314 Nm και παρά την εύρυθμη λειτουργία του και τον εν γένει πολιτισμένο χαρακτήρα του, δεν ήταν σε θέση να προσφέρει επιδόσεις αντίστοιχες με αυτές του ανταγωνισμού.
Ωστόσο, το "μειονέκτημα" (αν μπορεί κανείς να χαρακτηρίσει με αυτόν τον όρο ένα τόσο αξιόπιστο μηχανικό σύνολο) δεν υφίσταται πλέον, καθώς το νέο κιτ βελτίωσης της απόδοσής του εκτοξεύει την ισχύ στους 167 ίππους και τη μέγιστη αποδιδόμενη ροπή στα 402 Nm και μάλιστα από 2.000 σ.α.λ.
Έχοντας λοιπόν υπερκεράσει με απόλυτη επιτυχία ένα τέτοιου είδους πρόβλημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό, το Mitsubishi L200 μπορεί πλέον να επιδείξει χωρίς φειδώ και τα υπόλοιπα προτερήματα του που το καθιστούν ως μία από τις πιο ελκυστικές προτάσεις της κατηγορίας του. Επιπλέον, εκτός από τους τεράστιους χώρους στο εσωτερικό για τις διπλοκάμπινες εκδόσεις, την πλήρη γκάμα εκδόσεων αναφορικά με τον τύπο της καμπίνας (μονή, επιμηκημένη και διπλή), τις μεγάλες γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης (33,4 και 27,2 μοίρες αντίστοιχα) και το πιο εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης, το -ιδιαίτερα ενδιαφέρον σχεδιαστικά- Mitsubishi L200 κρύβει έναν ακόμα… άσο στο μανίκι του.
Οι νέες εκδόσεις Safari, των οποίων τη διάθεση ανακοίνωσε πρόσφατα η ελληνική αντιπροσωπεία, διαφοροποιούνται από τις υπόλοιπες τόσο σχεδιαστικά χάρη στο μεταλλικό πλέγμα στους εμπρός αεραγωγούς και στο bull-bar, όσο και χάρη στον πληρέστερο εξοπλισμό τους, που περιλαμβάνει δύο μετωπικούς αερόσακους, επενδύσεις από δέρμα στο τιμόνι και στον επιλογέα ταχυτήτων, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, προβολείς ομίχλης, κλιματισμό, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέφτες, ηλεκτρικά παράθυρα, ράδιο-CD MP3 κ.ά., με κόστος αγοράς που ξεκινά από τα 26.990 ευρώ.
Μας άρεσε Σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού, επιδόσεις, σύστημα τετρακίνησης, χώροι επιβατών
Δεν μας άρεσε Διαστάσεις χώρου φόρτωσης, μαλακή ανάρτηση, πλευρική στήριξη καθισμάτων
|
|
|
Από τα βασικότερα γνωρίσματα των εκδόσεων Safari είναι το μεταλλικό πλέγμα στους εμπρός αεραγωγούς.
|
|
Το νέας μορφής Bull-bar διατίθεται στο βασικό εξοπλισμό των νέων
εκδόσεων του L200.
|
|
Ιδιαίτερα κομψή είναι η εξάκτινη ζάντα των 17 ιντσών, που κοσμεί τις εκδόσεις Safari.
|
|
Στον πληρέστατο εξοπλισμό των εκδόσεων Safari περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων και οι προβολείς
ομίχλης. |
|
|
|
|
|