|
To κιτ βελτίωσης που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία για τον εύστροφο υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα των 2.477 κ.εκ., εκτοξεύει την ισχύ του από τους 136 στους 167 ίππους, την ίδια στιγμή που και η ροπή του μεταβάλλεται από τα 314 στα 402 Nm στις 2.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντική βελτίωση των επιδόσεων, χωρίς να επηρεάζεται σημαντικά η μέση κατανάλωση καυσίμου, η οποία -σύμφωνα με τον κατασκευαστή- για μεικτό κύκλο κίνησης ανέρχεται από τα 8,6 λτ./100 χλμ. στα 9,0 λτ./100 χλμ. Σε κάθε περίπτωση, το ισχυρότερο L200 επιδεικνύει μια πιο "μεστή" λειτουργία στο μεσαίο φάσμα των στροφών του.
|
|
|
Ο υπερτροφοδοτούμενος
16βάλβιδος πετρελαιοκινητήρας των 2.477 κ.εκ. αποδίδει ισχύ
167 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή 402 Nm στις 2.000 σ.α.λ.,
ενώ καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro 4.
|
|
|