Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Παρουσίαση

Pick-Up
Amarok… μην το φοβάσαι!
«Αεράτο» στο χώμα με δύο συστήματα 4κίνησης
Διαβάστηκε από 18805 αναγνώστες
Εξαιρετικά στιβαρό και ελέγξιμο ακόμα και σε ιδιαίτερα έντονες εδαφικές ανωμαλίες, το Amarok έχει να επιδείξει μια πληθώρα προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων, που θα κερδίσουν άμεσα την εμπιστοσύνη του οδηγού.
Ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη, το VW Amarok θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με κίνηση στους δύο ή τους τέσσερις τροχούς. Στη δεύτερη μάλιστα περίπτωση, η ιδιοκτήτης του μπορεί να επιλέξει μεταξύ δύο συστημάτων μετάδοσης της κίνησης, εκ των οποίων το ένα αφορά σε μόνιμη 4κίνηση. Κλειδί για να ξεχωρίσει κανείς τις συγκεκριμένες εκδόσεις είναι το… χρώμα του αριθμού "4" στο λογότυπο "4Motion", στο πίσω τμήμα του οχήματος! Συγκεκριμένα, όταν ο συγκεκριμένος αριθμός έχει κόκκινο χρώμα, τότε αναφερόμαστε σε 4κίνηση κατ´ επιλογήν, ενώ όταν το χρώμα του είναι μαύρο, τότε το όχημα εφοδιάζεται με σύστημα μόνιμης 4κίνησης. Το σύστημα μόνιμης 4κίνησης διαφοροποιεί σημαντικά το Amarok από τον ανταγωνισμό του (τουλάχιστον στην ελληνική αγορά) και βασίζεται σε ένα κεντρικό διαφορικό Torsen, που μεταφέρει την κίνηση σε αναλογία 40:60 μεταξύ του εμπρόσθιου ή οπίσθιου άξονα. Ωστόσο, όταν απαιτείται από τις συνθήκες, η αναλογία αυτή μεταβάλλεται, προκειμένου να δοθεί έμφαση στους τροχούς με την καλύτερη πρόσφυση. Σε ό,τι αφορά στην κατ´ επιλογή 4κίνηση, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τόσο τη μετάδοση σε όλους τους τροχούς, όσο και τον υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων μέσω δύο διακοπτών, δίπλα από τον επιλογέα ταχυτήτων. Παράλληλα προσφέρεται και η δυνατότητα κλειδώματος του πίσω διαφορικού. Χάρη σε αυτή τη λειτουργία, το Amarok είναι σε θέση να αναρριχηθεί σε οδόστρωμα με κλίση ακόμα και 45 μοιρών, με βάρος άνω του ενός τόνου. Πολύ καλές κρίνονται και οι γωνίες του αμαξώματος του Amarok (προσέγγισης 28 μοιρών, διαφυγής 23,6 μοιρών και ράμπας 23 μοιρών), οι οποίες αφορούν στις εκτός δρόμου ικανότητές του. Τέλος, δε θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της οδικής συμπεριφοράς του Amarok κάτω από όλες τις συνθήκες και κυρίως σε ό,τι αφορά στην κίνηση σε δύσβατες εκτός δρόμου διαδρομές. Πέραν των γνωστών και μη εξαιρετέων ESP, ASR και ABS καθώς και του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου κλειδώματος του διαφορικού (EDL), το Amarok εφοδιάζεται και με το σύστημα "Off-Road", που περιλαμβάνει λειτουργίες όπως τα "Hill Hold Assist" και "Hill Descent Assist". Βασιζόμενα στη λειτουργία του ESP, τα εν λόγω συστήματα επιτρέπουν στον οδηγό να εκκινήσει από στάση σε επιφάνειες με έντονη κλίση αλλά και σε κατωφέρειες, χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να στραφεί στη χρήση των φρένων για να ρυθμίσει την ταχύτητα του οχήματος αντίστοιχα. Τέλος, το "Offroad-ABS" συμβάλλει στη θεαματική βελτίωση της λειτουργίας αντιμπλοκαρίσματος των τροχών σε περιπτώσεις επιβραδύνσεων πανικού και στη μείωση κατά το ήμισυ της απόστασης που απαιτείται για την ακινητοποίηση του οχήματος, ακόμα και σε δρόμους με βρεγμένο και σαθρό χωμάτινο οδόστρωμα (όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε και μόνοι μας κατά την παρουσίαση του οχήματος στο διεθνή Τύπο).
Τόσο στις εκδόσεις με κατ´ επιλογήν 4κίνηση (πάνω φωτό), όσο και στις εκδόσεις με μόνιμη (αριστερά), ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το κλείδωμα του διαφορικού ή τη λειτουργία "Offroad", μέσω ειδικών διακοπτών, δίπλα στον επιλογέα ταχυτήτων.
Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί στην επίτευξη της μέγιστης δυνατής στιβαρότητας για το -τύπου σκάλας- πλαίσιο του VW Amarok.

 
 Το νέο VW Amarok
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κορυφαίο επίπεδο άνεσης και εξοπλισμού
Η μεγαλύτερη καρότσα στα Double-Cab
«Αεράτο» στο χώμα με δύο συστήματα 4κίνησης
Κινητήρες Euro5 με ισχύ 163 ή 122 ίππων
Συμπέρασμα