|
Ένα από τα βασικότερα προτερήματα του νέου ελαφρού ημιφορτηγού της VW είναι οι "πηγές ισχύος", που εδράζονται κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα.
Η σημαντικότερη εξ αυτών είναι χωρίς αμφιβολία ο 4κύλινδρος, 16βάλβιδος πετρελαιοκινητήρας των 1.968 κ.εκ., που χρησιμοποιείται και στο Transporter.
Το εν λόγω μηχανικό σύνολο φέρει σύστημα δύο υπερτροφοδοτών (Bi-Turbo) και σε συνδυασμό με το τελευταίας γενιάς σύστημα τροφοδοσίας common-rail αλλά και την υπερσύγχρονη διαδικασία λειτουργίας των κυλίνδρων του, αποδίδει μέγιστη ισχύ 163 ίππων από τις 4.000 σ.α.λ. και ροπή 400 Nm από τις 1.500- 2.000 σ.α.λ.
Μάλιστα, έως και στο φάσμα των 3.000 σ.α.λ., το εν λόγω μηχανικό σύνολο προσφέρει ροπή της τάξης των 350 Nm, επιτρέποντας στον οδηγό να κινήσει με εξαιρετική άνεση το γερμανικό Pick-Up σε γρήγορους ρυθμούς.
Ένα ακόμη χαρακτηριστικό του εν λόγω μηχανικού συνόλου είναι η ιδιαίτερα περιορισμένη μέση κατανάλωση καυσίμου του, η οποία -σύμφωνα πάντα με τον κατασκευαστή- ορίζεται από τα 7,6- 7,9 λτ./100 χλμ., ανάλογα και με το σύστημα μετάδοσης της κίνησης.
Παράλληλα, ως δεύτερη επιλογή η VW θα προσφέρει το Amarok -εκτός του 2,0λιτρου Bi-TDI κινητήρα- και με ένα επίσης 2,0λιτρο TDI μηχανικό σύνολο, με μέγιστη ισχύ 122 ίππων και αποδιδόμενη ροπή 340 Nm από τις 1.750 σ.α.λ.
Το βασικό χαρακτηριστικό του εν λόγω κινητήρα είναι η εξαιρετικά περιορισμένη μέση κατανάλωση καυσίμου, καθώς και οι ελάχιστες δυνατές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφέρουμε, πως ο TDI κινητήρας των 122 ίππων επιδεικνύει μέση κατανάλωση από 7,5 - 7,6 λτ./100 χλμ., ενώ ο εκπομπές CO2 δεν υπερβαίνουν το φάσμα των 200 γρ/χλμ.!
Η VW μάλιστα ανακοινώνει, πως χάρη και στο ρεζερβουάρ καυσίμου των 80 λτ. που εφοδιάζει το Amarok, μπορεί να επιτευχθεί χωρίς πρόβλημα μέγιστη αυτονομία έως και 1.000 χλμ. με αυτόν τον κινητήρα.
Αμφότεροι οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, που θα κερδίσει τις εντυπώσεις άμεσα με τη σωστή κλιμάκωση και αίσθηση που προσφέρει.
|
|
|
Στην άσφαλτο το Amarok διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κύλισής του, καθώς και την εξαιρετική ηχομόνωση της καμπίνας των επιβατών.
|
|
Ο νέος Bi-TDI κινητήρας των 2,0 λίτρων που κινεί το VW Amarok αποδίδει ισχύ 163 ίππων και 400 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. Παράλληλα, η μέση κατανάλωση καυσίμου του δεν υπερβαίνει τα 7,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 τα 206 γρ./χλμ.
|
|
|