Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ελαστικός και με εξαιρετική ηχομόνωση ο νέος EcoBlue πετρελαιοκινητήρας του Transit Custom…

… συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6+1 σχέσεων.

Μέσα στο 2017, θα λανσαριστεί και ένα αυτόματο κιβώτιο «SelectShift».

Νέα καρδιά με ισχύ από 105 – 170 ίππους

1.391 Επισκέψεις στο άρθρο (8/2/2017)

Ονέος 2,0λιτρος TDCi EcoBlue της Ford για το Transit Custom είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 105, 130 ή 170 ίππων με μέγιστη ροπή 360, 385 ή 405 Nm.
Στην περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής, η μεσαία έκδοση των 130 ίππων έχει να επιδείξει +5hp καθώς και +35Nm ροπή σε σχέση με την αντίστοιχη έκδοση του TDCi των 2,2λτ. που αντικαθιστά ενώ και η μέση κατανάλωση καυσίμου της, έχει περιοριστεί στα 6,1λτ. για μεικτό κύκλο κίνησης.
Με σύστημα άμεσου ψεκασμού (Common-Rail) ισχύος 2.000bar και ηλεκτρικά ελεγχόμενη τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, είναι σε θέση να ανταποκριθεί με άνεση στις εντολές του οδηγού από το χαμηλό φάσμα των στροφών λειτουργίας ενώ, εξαιρετική είναι η δουλειά που έχει γίνει στην ηχομόνωση του νέου αυτού κινητήρα.
Στην πράξη, σε συνδυασμό με το 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, το εν λόγω μηχανικό σύνολο θα κινήσει με άνεση το βάρους 3.140 κιλών (στην προκειμένη περίπτωση) αμάξωμα του Transit Custom, διατηρώντας τη μέση κατανάλωση του κάτω από το όριο των 7,5λτ./100 χλμ. σε συνθήκες πόλης, όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε κατά την επαφή μας με το όχημα. Φυσικά, η ύπαρξη του προαιρετικού συστήματος Auto-Start-Stop, επιφέρει περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.
 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)