Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

To Opel Olympia του 1950 (αριστέρα) και του 1953 (δεξιά)…

… το Opel Kaddett Combo του 1985 είχε να επιδείξει αυξημένο κατά 25 εκ. ύψος οροφής στον χώρο φόρτωσης.

Η πρώτη γενιά του Opel Combo (από το 1993) προσέφερε χώρο φόρτωσης με όγκο 3,1 κ.μ.

Αντίστοιχα, η νέα γενιά του («C») ήταν διαθέσιμη και σε επιβατικές εκδόσεις «Tour».

Η πρώτη γενιά του Opel Combo (από το 1993) προσέφερε χώρο φόρτωσης με όγκο 3,1 κ.μ.

Αντίστοιχα, η νέα γενιά του («C») ήταν διαθέσιμη και σε επιβατικές εκδόσεις «Tour».

Αντίστοιχα, η νέα γενιά του («C») ήταν διαθέσιμη και σε επιβατικές εκδόσεις «Tour».

Η γέννηση του «Combo» και η εποχή της υπερυψωμένης οροφής

2.165 Επισκέψεις στο άρθρο (8/9/2020)

Κατά τη δεκαετία του 1980, η Opel στράφηκε σε μια νέα ιδέα για να βελτιώσει την αποδοτικότητα των εκπροσώπων της, τόσο για τους επαγγελματίες πελάτες της όσο και για τα οικογενειακά οχήματα που κάλυπταν με άνεση και τις απαιτήσεις και τις δραστηριότητες οικογενειών. Αναφερόμαστε σε εκδόσεις οχημάτων με συμπαγείς –κατά τα άλλα- διαστάσεις αμαξώματος, αλλά με υπερυψωμένη οροφή. 
Με αυτό το δεδομένο, παρουσιάζεται το 1985 ένα νέο μοντέλο με την ονομασία «Kadett Combo» που σε σχέση με τις αντίστοιχες «Van» εκδόσεις του, προσέφερε αυξημένο κατά 25 εκ. ωφέλιμο εσωτερικό ύψος. Στοιχεία όπως η ύπαρξη ενός –προαιρετικού- διχτιού επέτρεπαν την πλήρη εκμετάλλευση του ωφέλιμου όγκου του χώρου φόρτωσης, ο οποίος μπορούσε να επεκταθεί έως το παρμπρίζ. 
Από το 1993, το μοντέλο «Combo» αποκτά πλέον δική του… υπόσταση ως ανεξάρτητο όχημα στην γκάμα της εταιρείας. Το «Combo B» όπως ονομάζονταν ουσιαστικά δανείζονταν το εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος από το Corsa ωστόσο, είχε να επιδείξει αυξημένο σε μήκος μεταξόνιο και έναν υπερυψωμένο χώρο φόρτωσης με ωφέλιμο όγκο έως και 3,1κ.μ.!
Η έκδοση «Combo Tour» του 2001 ήταν ουσιαστικά το πρώτο «οικογενειακό» Combo της νέας γενιάς («C») και μεταξύ άλλων είχε να επιδείξει στοιχεία όπως δίχτυα αποθήκευσης, θήκες στις πόρτες, ενσωματωμένες ποτηροθήκες κ.ά., που βελτίωναν σημαντικά την πρακτικότητα του. 
Με βάση το εν λόγω μοντέλο, η Opel εξέλιξε ένα ιδιαίτερο πρωτότυπο για τους λάτρεις της αγωνιστικής οδήγησης, το Combo «Eau Rouge» που δανείζονταν τον κινητήρα του Corsa GSi και την ονομασία του από τον διάσημο συνδυασμό στροφών της πίστας Spa Franchochamps του Βελγίου. Το εν λόγω πρωτότυπο έκλεψε τις εντυπώσεις στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2002 ενώ, το 2005 παρουσιάστηκε μια ακόμη ιδιαίτερη έκδοση του Combo C, το «Combo Tramp» που χάρη στις προστατευτικές επενδύσεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος (και του κινητήρα) και την αυξημένη κατά 20 χλστ. απόσταση του από το έδαφος, μπορούσε να κινηθεί με άνεση και σε εκτός δρόμου διαδρομές. 
Από το 2012, το Opel Combo D ήταν πλέον σε θέση να επιλέξουν μεταξύ δύο διαφορετικών εκδόσεων του γερμανικού Vanette, με κοντό ή μακρύ μεταξόνιο (και αντίστοιχο μήκος αμαξώματος) με κανονική ή ψηλή οροφή, συρόμενες πλευρικές θύρες και μονή ή διπλή πίσω πόρτα. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)