Στην πρωτεύουσα τα πρώτα 8 αρθρωτά λεωφορεία CNG!
Αρκετές και σημαντικές είναι οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που η Mercedes-Benz προσφέρει μετά την πώληση στους πελάτες της.
Μεταξύ αυτών, αξίζει να αναφέρουμε το πρόγραμμα Service 24h, βάσει του οποίου περισσότεροι από 300 Εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες της εταιρείας είναι σε θέση να σας προσφέρουν άμεσα τις λύσεις που απαιτούνται για τη συνέχιση του δρομολογίου σας.
Η γραμμή εξυπηρέτησης των πελατών για την Ελλάδα μπορεί να προσεγγιστεί στο τηλέφωνο 6944 354700 (ή 00800 1 777 7777 για την υπόλοιπη Ευρώ) και μέσω αυτής, οι ειδικοί της Mercedes-Benz θα φροντίσουν για την ταχύτατη και επαγγελματική παροχή βοήθειας, 365 ημέρες το χρόνο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 24 ώρες τη μέρα.
Μια ακόμη υπηρεσία που λύνει σημαντικά προβλήματα στον κάτοχο ενός επαγγελματικού οχήματος της γερμανικής εταιρείας, είναι η MercedesServiceCard που, ουσιαστικά, αποτελεί μια εναλλακτική –χωρίς μετρητά- για την εξόφληση των λογαριασμών επισκευής, ανταλλακτικών και λοιπών υπηρεσιών σε όλα τα κέντρα service του δικτύου της Mercedes-Benz.
Επιπρόσθετα, αξίζει να σημειώσουμε πως, όταν ένα όχημα της γερμανικής εταιρείας παλιώνει, η υψηλή ποιότητα των περισσοτέρων εξαρτημάτων του παραμένει αναλλοίωτη. Για το λόγο αυτό, ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει στη Mercedes-Benz το φθαρμένο ανταλλακτικό με αντάλλαγμα ένα εγκεκριμένο γνήσιο. Το μεταχειρισμένο ανταλλακτικό μπορεί να ανακατασκευαστεί εξοικονομώντας στην εταιρεία κόστος από την παραγωγή ενός αντίστοιχου νέου ανταλλακτικού. Την εξοικονόμηση αυτή, η εταιρεία τη μεταφέρει αυτούσια στον πελάτη της.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr