Εντελώς νέο, από όλες τις απόψεις
Μέσα στο 2012, αναμένεται να ξεκινήσει και στην ελληνική αγορά η διάθεση του νέου Mitsubishi Fuso Canter. Με νέα σχεδίαση, αυξημένες μεταφορικές δυνατότητες, προηγμένο τεχνολογικό υπόβαθρο και αρκετές νέες εκδόσεις, το νέο ιαπωνικό φορτηγό θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία του και προκαλεί έντονο… πονοκέφαλο στον ανταγωνισμό.
Με μια ματιά
* Αναβαθμισμένοι κινητήρες Euro5/EEV με σύστημα Start/Stop
* Νέο αυτοματοποιημένο κιβώτιο Duonic έξι σχέσεων
* Νέες εκδόσεις 3,5t., 6,0t. και 7,5t.
* Ωφέλιμο φορτίο έως και 6,0t.
Η εντελώς νέα σχεδίαση του αμαξώματος του, αποτελεί την πιο έκδηλη διαφοροποίηση του ολοκαίνουργιου Mitsubishi Fuso Canter σε σχέση με τον προκάτοχο του.
Τα νέα φωτιστικά σώματα περιλαμβάνουν λυχνίες «ημέρας» που παραμένουν ανοικτές πάντοτε καθώς και προβολείς ομίχλης στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του Canter. Παράλληλα, το σχήμα τους σε συνδυασμό με τη νέα μάσκα, δημιουργούν ένα ευδιάκριτο «V» που θα αποτελέσει το σήμα κατατεθέν του Canter από εδώ και στο εξής. Πέραν του λογότυπου «Fuso» που εδράζεται στο επάνω μέρος της μάσκας, αξίζει να αναφερθούμε στο νέο προφυλακτήρα που αποτελείται από τρία τμήματα καθώς επίσης και στην τεράστια γκάμα χρωματικών αποχρώσεων που θα προσφέρεται στους πελάτες της Mitsubushi Fuso (87 αποχρώσεις συμπεριλαμβανομένων έξι μεταλλικών και περλέ).
Η νέα… εικόνα ωστόσο, δεν αποτελεί παρά ένα ελάχιστο δείγμα των διαφορών του νέου Canter σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Το ιαπωνικό ελαφρύ φορτηγό ευελπιστεί να θέσει νέα πρότυπα στην κατηγορία του σε όλους τους τομείς και χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι, μεταξύ άλλων, έχει να επιδείξει αυξημένο ωφέλιμο φορτίο, αναβαθμισμένους κινητήρες τεχνολογίας Euro 5, μειωμένο κόστος συντήρησης, αυξημένη αντισκωριακή προστασία, περισσότερες εκδόσεις (νέα μεταξόνια κ.ά.), νέους τύπους ανάρτησης, σύστημα Start/Stop και φυσικά, το νέο –υπερσύγχρονο- αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων Duonic με διπλό συμπλέκτη. Όλα τα παραπάνω, δεν αφήνουν την παραμικρή αμφιβολία πως, το νέο Mitsubishi Fuso Canter είναι ένας από τους πληρέστερους εκπροσώπους της κατηγορίας του και το, ήδη υψηλότατο μερίδιο αγοράς του σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, δεν αποκλείεται να αυξηθεί σημαντικά μέσα στα επόμενα χρόνια.
Η νέα γκάμα εκδόσεων του Canter
* 3S13 με μεικτό 3,5t. και ισχύ 130 ίππων (μεταξόνιο 2.500- 3.400 χλστ.)
* 3S15 με μεικτό 3,5t. και ισχύ 150 ίππων (μεταξόνιο 2.500- 3.400 χλστ.)
* 3C13/3C13D με μεικτό 3,5t. και ισχύ 130 ίππων (μεταξόνιο 2.500- 3.850 χλστ. και μονή ή διπλή καμπίνα)
* 3C15/3C15D με μεικτό 3,5t. και ισχύ 150 ίππων (μεταξόνιο 2.500- 3.850 χλστ. και μονή ή διπλή καμπίνα)
* 3C18 με μεικτό 3,5t. και ισχύ 175 ίππων (μεταξόνιο 2.500- 3.850 χλστ. και μονή ή διπλή καμπίνα)
* 6S15 με μεικτό 6,0t. και ισχύ 150 ίππων (μεταξόνιο 2.500- 3.400 χλστ.)
* 7C15/7C15D με μεικτό 7,5t. και ισχύ 150 ίππων (μεταξόνιο 2.800- 4.300 χλστ. και μονή ή διπλή καμπίνα)
* 7C18/7C18D με μεικτό 7,5t. και ισχύ 175 ίππων (μεταξόνιο 3.400- 4.750 χλστ. και μονή ή διπλή καμπίνα)