Ένα Mitsubishi Fuso 4WD γίνεται το απόλυτο τροχόσπιτο
Το νέο Canter έχει να επιδείξει αρκετές αλλαγές και στα μηχανικά μέρη του καθώς για πρώτη φορά, στις εκδόσεις με μεικτό βάρος 3,5t., θα προσφέρεται με ανεξάρτητη ανάρτηση για τον εμπρόσθιο άξονα. Παράλληλα, οι βαρύτερες εκδόσεις θα εφοδιάζονται με ESP (προαιρετικά). Σε αυτό έχουν ενσωματωθεί οι λειτουργίες των ASR και Brake Assist (υδραυλικό).
Παράλληλα, αλλαγές παρατηρούνται και στα μεικτά βάρη, στα οποία το νέο Canter θα είναι διαθέσιμο. Πέραν των βασικών εκδόσεων (3,5t.), το ιαπωνικό ελαφρύ φορτηγό θα προσφέρεται με μεικτό βάρος 6,0t. (νέα έκδοση αντί αυτής των 5,5t.) αλλά και 7,5t.
Χαρακτηριστικό όλων των εκδόσεων του Canter είναι η αύξηση του ωφέλιμου φορτίου και χαρακτηριστικότερη όλων είναι η έκδοση 7C των 7,5t. που μπορεί να προσφέρει ωφέλιμο έως και 6,0t., μια κορυφαία επίδοση για τη συγκεκριμένη κατηγορία φορτηγών. Συνολικά, η φόρτιση και των δύο αξόνων ορίζεται για τις εκδόσεις με μεικτό 3,5t. στους 4,4t., με μεικτό 6,5t. στους 6,66t. και στους 7,5t. στους 9,1t. αντίστοιχα.
Σε ό,τι αφορά στα μεταξόνια του, το νέο Canter θα προσφέρεται σε έξι διαφορετικές εκδόσεις (2,5μ., 2,8μ., 3,4μ., 3,85μ., 4,3μ. και 4,75μ. και το μέγιστο μήκος του αμαξώματος μπορεί να ανέλθει έως και στα 7,0μ.
Αλλαγές έχει δεχθεί, όπως είναι φυσικό, και το πλαίσιο που είναι πλέον στιβαρότερο αλλά και ελαφρύτερο, ενώ τέλος, σε ό,τι αφορά στις δεξαμενές καυσίμου θα υπάρχουν διαθέσιμες εκδοχές με χωρητικότητα 70 ή 100 λτ., ενώ σε ορισμένες εκδόσεις με μεικτό 7,5t. μπορούν να τοποθετηθούν δεξαμενές 100+70λτ. ταυτόχρονα.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr