Ένα Mitsubishi Fuso 4WD γίνεται το απόλυτο τροχόσπιτο
Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το νέο Canter εμφανίζει ορισμένες διαφορές στις εκδόσεις του 3,0λιτρου πετρελαιοκινητήρα. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο που καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro 5, προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 130, 150 (από 145) και 175 ίππων, ενώ η μέγιστη ροπή του ορίζεται στα 300, 370 και 430 Nm αντίστοιχα. Βασικό χαρακτηριστικό του αποτελεί το ευρύ φάσμα των στροφών στο οποίο είναι διαθέσιμη η μέγιστη ροπή του (από 1.320- 2.840 για τις εκδόσεις των 150 ίππων) ενώ και τα διαστήματα των service του έχουν αυξηθεί από τα 30.000 χλμ. στα 40.000 χλμ.
Οι δύο πρώτες εκδόσεις εφοδιάζονται με σύστημα EGR, ενώ η έκδοση των 175 ίππων με σύστημα SCR που προβλέπει την προσθήκη διαλύματος AdBlue. Σε αυτή την περίπτωση, η πρόσθετη δεξαμενή των 12λτ. επαρκεί για την κάλυψη 8.000 χλμ. Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε πως, προαιρετικά, είναι διαθέσιμο και σύστημα Start/Stop για τον κινητήρα, με αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου.
Ωστόσο η σημαντικότερη τεχνολογική καινοτομία του νέου Canter αφορά στο νέο κιβώτιο ταχυτήτων Duonic με διπλό συμπλέκτη που για πρώτη φορά προσφέρεται σε φορτηγό. Το νέο αυτοματοποιημένο κιβώτιο προσφέρεται με αυτόματη και σειριακή λειτουργία και πέραν της ευκολίας στο χειρισμό του οχήματος που προσφέρει, συμβάλλει στη σημαντική μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου και της φθοράς των μηχανικών μερών του οχήματος. Παράλληλα, η εναλλαγή των σχέσεων είναι ιδιαίτερα γρήγορη και ομαλή, ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει και τη λειτουργία ECO για… ευνόητους λόγους.
Τέλος, αξίζει να συμπληρώσουμε πως, όλες οι εκδόσεις του νέου Canter προσφέρονται και με ένα μηχανόφρενο ισχύος 50 kW στο βασικό εξοπλισμό τους, γεγονός που συμβάλλει σημαντικά στη μείωση της φθοράς του συστήματος πέδησης (τακάκια κ.λπ.).
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr