Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η γκάμα των νέων φορτηγών της Renault Trucks περιλαμβάνει τις σειρές (Range) «C», «D», «K» και «T», ανάλογα με τον τύπο και τη χρήση για την οποία προορίζονται. Πέραν όμως της εντελώς νέας σχεδίασης της καμπίνας…

… σημαντικές είναι και οι διαφοροποιήσεις στον εσωτερικό διάκοσμο του οχήματος.

Το εγχείρημα της Renault Trucks για την πλήρη ανανέωση ολόκληρης της γκάμας των οχημάτων της… μια κι έξω.

Η παγκόσμια πρεμιέρα των νέων φορτηγών της Renault Trucks πραγματοποιήθηκε στη Lyon της Γαλλίας σε μια φαντασμαγορική εκδήλωση, με την παρουσία περισσότερων από 5.000 εκπροσώπων του διεθνούς Τύπου, πελατών και συνεργατών της εταιρείας.

Η νέα γκάμα της Renault Trucks: Ολική επαναφορά...

10.935 Επισκέψεις στο άρθρο (19/8/2013)

…του ονόματος και της θέσης της στο προσκήνιο της παγκόσμιας αγοράς των επαγγελματικών οχημάτων πραγματοποίησε η Renault Trucks καθώς προχώρησε στην παρουσίαση της εντελώς νέας γκάμας φορτηγών.

Το εγχείρημα της Renault Trucks για την πλήρη ανανέωση ολόκληρης της γκάμας των οχημάτων της… μια κι έξω, είναι πρωτοφανές στα χρονικά της αγοράς των επαγγελματικών ωστόσο, η προεργασία που έχει προηγηθεί είναι εκτεταμένη και, σε καμία περίπτωση, δεν χαρακτηρίζεται από «προχειρότητες».
Ουσιαστικά, η Renault Trucks επιχειρεί, με αφορμή την αναγκαία αναβάθμιση των οχημάτων της και προκειμένου να δεχθούν τους νέους κινητήρες τεχνολογίας Euro6 που επιβάλλεται να διαθέτουν όλα τα επαγγελματικά από τη 1η Ιανουαρίου 2014, να παρουσιάσει μια εντελώς νέα γκάμα εκπροσώπων, με εντελώς διαφοροποιημένη σχεδίαση, τόσο εντός, όσο και εκτός της καμπίνας, σαφέστατα αναβαθμισμένα επίπεδα άνεσης, ασφάλειας και ποιότητας κατασκευής κ.ο.κ.
Προκειμένου να καταστεί κάτι τέτοιο εφικτό, η προσπάθεια του Volvo Group (όπου και ανήκει ως θυγατρική η Renault Trucks) δεν ξεκίνησε… χτες. 
Κατά τη διάρκεια της τελευταίας 7ετίας, δαπανήθηκαν περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια ευρώ για την εξέλιξη, τόσο των νέων οχημάτων, όσο και της αναδιοργάνωσης των διαδικασιών και του δικτύου της γαλλικής εταιρείας. 
Περισσότερα από 5.000 άτομα ενεπλάκησαν σε αυτή την προσπάθεια, μεταξύ των οποίων και 50 από τους κυριότερους –σε διεθνές επίπεδο- πελάτες της εταιρείας, οι οποίοι βοήθησαν στον καθορισμό των ελάχιστων απαιτούμενων προδιαγραφών τις οποίες όφειλε να πληροί η νέα γκάμα της Renault Trucks. 
Για το λόγο αυτό άλλωστε, έχουν ήδη προκατασκευαστεί περισσότερα από 500 οχήματα όλων των τύπων εκ των οποίων, από το 2008, τα 300 εξ αυτών υποβλήθηκαν σε «εξοντωτικές» δοκιμές εξέλιξης σε πραγματικές συνθήκες χρήσης (π.χ. σε θερμοκρασίες από -40 έως και +60 βαθμών Κελσίου). 
Πέραν όμως των 10 εκατομμυρίων χιλιομέτρων που τα εν λόγω οχήματα διένυσαν σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη, 5 εκατομμύρια ώρες εργαστηριακών δοκιμών δαπανήθηκαν για την εξέλιξη και βελτίωση ακόμα και της πιο μικρής λεπτομέρειας σε καθένα από τα νέα οχήματα της Renault Trucks. 
Παράλληλα όμως, σημαντικές ήταν οι επενδύσεις, τόσο στις γραμμές παραγωγής των νέων φορτηγών της Renault Trucks, όσο και στο δίκτυο των εμπόρων και επισκευαστών της εταιρείας. Χαρακτηριστικά, η Renault Trucks αναφέρει πως, σε ορισμένες περιοχές, η γεωγραφική κάλυψη του δικτύου της γαλλικής εταιρείας έχει αυξηθεί κατά 30% - 40%. 
Όλα τα παραπάνω αποτελούν μια πρόγευση των όσων η γαλλική εταιρεία έχει ετοιμάσει για τους πελάτες της, σε μια προσπάθεια να αναβαθμίσει σημαντικά τον ρόλο της σε παγκόσμιο επίπεδο και να διεκδικήσει σαφέστατα υψηλότερα μερίδια αγοράς σε όλες τις ηπείρους. 
Στο τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας, μπορείτε να βρείτε τα πρώτα στοιχεία της νέας γκάμας των φορτηγών που η Renault Trucks θα λανσάρει επίσημα έως το τέλος του τρέχοντος έτους και στην ελληνική αγορά. Ωστόσο, μην περιμένετε να βρείτε μεταξύ αυτών οχήματα με την ονομασία Midlum, Premium, Kerax ή Magnum… 
Καλώς ήρθατε στην νέα εποχή της Renault Trucks!