Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Προκειμένου να βελτιωθεί ο αεροδυναμικός συντελεστής, η εμπρόσθια κολόνα της καμπίνας είναι πλέον κεκλιμένη υπό γωνία 12 μοιρών, ενώ…

και το πίσω μέρος της καμπίνας είναι φαρδύτερο κατά 30 εκ. μετατρέποντας της σε μια μεγάλη αεροδυναμική… σφήνα. Σύμφωνα με τα στελέχη της Renault Trucks, o αεροδυναμικός συντελεστής έχει μειωθεί κατά 12% περίπου.

Η σχεδιαστική ταυτότητα της «νέας εποχής»

10.973 Επισκέψεις στο άρθρο (19/8/2013)

Σ ύμφωνα με τον επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της Renault Trucks, Herve Bertrand, η νέα εικόνα των φορτηγών της γαλλικής εταιρείας έπρεπε να προδιαθέτει, τόσο τους οδηγούς, όσο και τους ιδιοκτήτες τους πως: «… τα νέα αυτά οχήματα είναι σε θέση να κάνουν τη δουλειά και να την κάνουν σωστά!».
Προκειμένου να καταστεί αυτό δυνατόν, η σχεδίαση των νέων φορτηγών της Renault έχει εξελιχθεί γύρω από τη νέα, στιβαρή και επιβλητική μάσκα με το τραπεζοειδές σχήμα που παραπέμπει στο ελληνικό γράμμα «Π». 
Ανάλογα με τον τύπο του οχήματος, το εν λόγω σχήμα της μάσκας τροποποιείται σε πολλαπλές μορφές. 
Μια ακόμη καινοτομία είναι η εντελώς νέα σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων που φέρουν ενσωματωμένα τα πλευρικά αεροδυναμικά βοηθήματα της καμπίνας. 
Ωστόσο, η σχεδίαση της καμπίνας δεν εξυπηρετεί μόνο αισθητικούς σκοπούς, αλλά έχει συμβάλει στη σημαντική μείωση και της αεροδυναμικής αντίστασης που δέχεται το όχημα. 
Για το λόγο αυτό, οι εμπρόσθιες κολόνες (παρμπρίζ) είναι πλέον κεκλιμένες (γωνία 12 μοιρών), ενώ και το πίσω μέρος της καμπίνας είναι φαρδύτερο κατά 30 εκ. Το γεγονός αυτό, μετατρέπει ουσιαστικά όλη την καμπίνα των νέων φορτηγών της Renault σε μια… σφήνα με σημαντικά μειωμένο αεροδυναμικό συντελεστή. 
Επιπρόσθετα, σε μια προσπάθεια να δοθεί ένας πιο δυναμικός χαρακτήρας στη συνολική σχεδίαση της καμπίνας, έχουν εξαλειφθεί οι περισσότερες κάθετες γραμμές, όπου φυσικά αυτό ήταν δυνατόν και ιδίως στο πίσω τμήμα της. 
Παράλληλα όμως, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στις λεπτομέρειες του εσωτερικού διακόσμου. Για παράδειγμα, έμφαση έχει δοθεί στο κάτω μέρος του εσωτερικού των θυρών, καθώς ουσιαστικά αυτό είναι το πρώτο στοιχείο της καμπίνας που αντικρίζει ο οδηγός κατά την είσοδο του στο όχημα. Επιπλέον, το τιμόνι έχει μεγάλη διάμετρο, ενώ συνολικά, το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα έχουν εξελιχθεί γύρω από τον χώρο εργασίας του οδηγού. 
Τα χειριστήρια αλλά και οι διακόπτες στο τιμόνι αλλά και την κεντρική κονσόλα, είναι περιορισμένα στον αριθμό. Αυτό έχει ως στόχο την εύκολη εξοικείωση με αυτά, ακόμα και των οδηγών που για πρώτη φορά οδηγούν ένα φορτηγό της Renault. 
Στα οχήματα που εφοδιάζονται και με «χώρο ξεκούρασης» για τους επιβαίνοντες σε αυτά, υπάρχει σαφής διαχωρισμός του από τον «χώρο εργασίας». Στο κάτω μέρος της καμπίνας (π.χ. στο κρεβάτι ή στις θήκες κάτω από αυτό), οι επενδύσεις είναι σκουρόχρωμες και από υλικά με μεγάλη αντοχή, τα οποία καθαρίζουν εύκολα. Όσο ανεβαίνουμε πιο ψηλά, οι επενδύσεις είναι πιο ανοιχτόχρωμες προκειμένου να επιτευχθεί και μια αίσθηση μεγαλύτερης ευρυχωρίας.