Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Τα Range C είναι ουσιαστικά η… μικρότερη και πιο «on-road» (αν μπορεί να ισχυριστεί κανείς κάτι τέτοιο για ένα όχημα 8x4), σειρά φορτηγών για τον κατασκευαστικό κλάδο που προσφέρει η Renault Trucks.

Αντίστοιχα, τα Range K αποτελούν την αιχμή του δόρατος για τη γαλλική εταιρεία στις ιδιαίτερα βαριές και απαιτητικές εφαρμογές όπως π.χ. τα σκληροτράχηλα χωματουργικά οχήματα.

Παρά τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα τους, τα οχήματα των σειρών Range C & K προσφέρουν κορυφαία άνεση στο εσωτερικό τους και ανάλογα με τη χρήση για την οποία προορίζονται, εφοδιάζονται με καμπίνες με ή χωρίς κρεβάτια σε πολλαπλές διαστάσεις και με δύο πλάτη.

Τα νέα Range C και Range K για τον κλάδο των κατασκευών

10.971 Επισκέψεις στο άρθρο (19/8/2013)

Για τον κλάδο των κατασκευών, η Renault Trucks έχει προετοιμάσει ουσιαστικά δύο σειρές οχημάτων. Αμφότερες είναι διαθέσιμες σε εκδόσεις με καμπίνες πλάτους 2,3μ. ή 2,5μ. και με δύο – τέσσερις άξονες σε εκδοχές από 4x2 – 8x4. 
Η πρώτη ονομάζεται «Range C» και προσφέρει τη δυνατότητα μεταφοράς ιδιαίτερα υψηλού φορτίου, χάρη στο χαμηλό της απόβαρο, την περιορισμένη μέση κατανάλωση καυσίμου και την υψηλή άνεση εντός της καμπίνας, αντίστοιχη με αυτή των εκδόσεων της σειράς «Range T». 
Αυτή είναι και η ελαφρύτερη εκ των δύο με μεικτό βάρος από 18t. – 33t. και βάρος συρμού από 40t. – 100t. 
Τα οχήματα της σειράς «Range K» προορίζονται για χρήση στις πιο απαιτητικές εφαρμογές του κατασκευαστικού κλάδου (π.χ. χωματουργικά οχήματα) και διακρίνονται για τη στιβαρότητα του πλαισίου, την αξιοπιστία των μηχανικών τους μερών και τη δυνατότητα υπερπήδησης ακόμη και των πιο έντονων εδαφικών ανωμαλιών. Με το μεικτό βάρος τους να ορίζεται από τους 18t. – 50t. (βάρος συρμού από 40t. – 120t.) και αμαξώματα με γωνία προσέγγισης έως και 32 μοιρών, τα οχήματα αυτά σαφέστατα αναδεικνύουν και τις εκτός δρόμου ικανότητες τους. Πέραν στοιχείων όπως τα «έξυπνα» φωτιστικά σώματα με δέσμη φωτός που ακολουθεί την κίνηση του τιμονιού ή το αυτόματο κιβώτιο Optidriver που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, αξίζει να αναφέρουμε και επιμέρους μηχανικά τμήματα όπως το υδροστατικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης για τον εμπρόσθιο άξονα που παρέχει προσωρινή αύξηση της ελκτικής ικανότητας ή τους πολλαπλούς τύπους αξόνων και αναρτήσεων.