το πλάτος που είναι διαθέσιμο μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για μια μεγάλη γκάμα επιτηδευματιών και ιδιαίτερα για τους αγρότες καθώς μπορεί να συμβάλλει στη σημαντική αύξηση του μεταφερόμενου φορτίου, ιδίως όταν αυτό περιλαμβάνει στοιχεία όπως καφάσια ή παλέτες.
Σε αυτή την περίπτωση, η κορυφαία επιλογή της κατηγορίας είναι –μακράν- το VW Amarok χάρη στα 1.620 χλστ. που προσφέρει μεταξύ των πλευρικών τοιχωμάτων της καρότσας του. Στην δεύτερη θέση συναντάμε εκ νέου τη νέα γενιά του Isuzu D-Max (έως 1.570 χλστ.) ενώ στην τρίτη «ισοβαθμούν» τα Isuzu D-Max και Nissan Navara (1.560 χλστ.). Σε ό,τι αφορά στο ωφέλιμο πλάτος μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών, η καλύτερη επίδοση της κατηγορίας ανήκει επίσης στο VW Amarok (1.222 χλστ.) ωστόσο, όλοι οι ανταγωνιστές του προσφέρουν αντίστοιχο πλάτος που, σε καμία περίπτωση, δεν υπολείπεται των 1.070 χλστ. που είναι και η χειρότερη επίδοση.