και τα προηγμένα συστήματα ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς, επιτρέπουν στο νέο Ford Ranger να προσφέρει τη δυνατότητα ρυμούλκησης φορτίων με βάρος από 2.200 – 3.350 κιλών για τρέιλερ με φρένα.
Η αμέσως καλύτερη επίδοση της κατηγορίας ανήκει στα Isuzu D-Max, Nissan Navara και Mazda BT-50 (έως και 3,0t.) ωστόσο, σύμφωνα με τα όσα έχει ανακοινώσει και η ελληνική αντιπροσωπεία της Isuzu, τα νέο-ταξινομούμενα D-Max από το Σεπτέμβριο του 2013 θα είναι σε θέση να έλκουν φορτία με βάρος έως και 3,5t., η οποία και –θα- είναι η καλύτερη επίδοση της κατηγορίας.
Σε ό,τι αφορά στα φορτία χωρίς φρένα, όλα τα Pick-Up επιδεικνύουν ελκτική ικανότητα έως και 750 κιλών, με εξαίρεση ίσως το Fiat Strada για το οποίο, ωστόσο, ο κατασκευαστής δεν ανακοινώνει ακριβές νούμερο.