Δεδομένου ότι διαθέτει και το υψηλότερο μεικτό βάρος μεταξύ των ανταγωνιστών του (έως 3.200 κιλά), οι μονοκάμπινες εκδόσεις του νέου Ford Ranger προσφέρουν τη δυνατότητα μεταφοράς φορτίων με βάρος έως και 1.309 kgm που είναι και η βέλτιστη επίδοση της κατηγορίας.
Στη δεύτερη θέση συναντάμε το Isuzu D-Max που μπορεί να υποστηρίξει φορτία με βάρος έως 1.255 kgm ενώ ακολουθεί το Mazda BT-50 με 1.212 κιλά και το Mahindra Pick-Up με 1.190 κιλά.
Κορυφαίο το Ford Ranger και στις επιμηκυμένες καμπίνες
Όπως και στις εκδόσεις με μονή καμπίνα, έτσι και στις εκδόσεις με 1 ½ καμπίνα, το νέο Ford Ranger προσφέρει το υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο με έως και 1.254 κιλά.
Στη δεύτερη θέση ακολουθεί το Mazda BT-50 με 1.216 κιλά, ενώ ακολουθεί τo νέο Isuzu D-Max με 1.205 κιλά.
Διπλοκάμπινη… υπεροχή για το Ranger
Με δεδομένο το υψηλό μεικτό βάρος του που για τις διπλοκάμπινες εκδόσεις ορίζεται στους 3,2t., το Ford Ranger καταφέρνει να προσφέρει τη δυνατότητα μεταφοράς φορτίων από 1.117 – 1.152 κιλά, που είναι και η κορυφαία επίδοση στην συγκεκριμένη υποκατηγορία των Pick-Up.
Στη δεύτερη θέση συναντάμε το VW Amarok που χάρη στην ειδική «Heavy – Duty» ανάρτηση με την οποία μπορεί να αποκτηθεί, είναι σε θέση να μεταφέρει φορτία με βάρος έως και 1.147 χλστ.
Ωστόσο, εξαιρετική είναι και η επίδοση, τόσο του Mazda BT-50 (1.137 κιλά), όσο και του Mahindra Pick-Up που είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία με βάρος έως και 1.130 χλστ. Εξάλλου, όλες οι διπλοκάμπινες εκδόσεις του εκπροσώπου της Mahindra μπορούν να μεταφέρουν φορτία άνω του 1,0t.