ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ; Pick-Up με 60 χιλιάρικα και πουλάει!
167.289 Επισκέψεις στο άρθρο (13/5/2022)
To Jeep Gladiator είναι η απόδειξη γιατί τα Pick-Up δεν έπρεπε να μπορούν να αποκτηθούν μόνο ως επαγγελματικά οχήματα, καθώς -παρόλο που κοστίζει τουλάχιστον 60 χιλιάρικα- είναι από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της κλάσης στην Ελλάδα. Όσοι το απέκτησαν το προορίζουν για φόρτωμα; Αμφιβάλλουμε…
Γιατί πουλάει το Pick-Up της Jeep με τιμή από 60.000 ευρώ!
- Lifestyle χαρακτήρας, 264 άλογα & off-road «κτήνος»
- Για αυτούς που θέλουν να διαφέρουν από το SUV κατεστημένο
- Με χαμηλές μεταφορικές δυνατότητες που δεν ενδιαφέρουν κανέναν
- Το παράδοξο της ελληνικής νομοθεσίας και τα «παραθυράκια»
Το Jeep Gladiator, το μοντέλο δηλαδή με το οποίο η εμβληματική αμερικάνικη μάρκα επέστρεψε στα Pick-Up μετά από απουσία 30 χρόνων, είναι «ψαρωτικό» και μόνο στην όψη του. Αρκεί να το συναντήσεις πλάι σου στον δρόμο για να νιώσεις δέος. Πριν καν ασχοληθείς με τους 264 ίππους του, δίχως να αναλογιστείς τι μπορεί να κάνει εκτός δρόμου. Αρκεί και μόνο να περάσει δίπλα σου, «σκοτεινιάζοντας» το δικό σου όχημα…Οι τιμές του Jeep Gladiator V6 3.0 264hp Overland ξεκινούν από τα 67.900 ευρώ!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Δημοφιλές και στην Ελλάδα παρά την τιμή του
Μόνο τυχαίο δεν είναι, λοιπόν, πως -τηρουμένων των αναλογιών και συνυπολογίζοντας τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του- το Pick-Up της Jeep διαγράφει μια εξαιρετική εμπορική πορεία στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, καταλαμβάνει την 4η θέση στη σχετική λίστα των ταξινομήσεων, προσπερνώντας μοντέλα που κοστίζουν ένα κλάσμα της τιμής του.
Μάλιστα, από τον Ιανουάριο έως τον περασμένο Μάρτιο, η Jeep έχει πουλήσει περισσότερα Gladiator από ότι σε ολόκληρη την περσινή χρονιά! Και αυτό, παρά το γεγονός πως το θηριώδες Pick-Up έχει χρόνο αναμονής κοντά στον ένα χρόνο, μιας και κατασκευάζεται στις ΗΠΑ.
Το παραπάνω γίνεται ακόμα πιο παράδοξο, αν αναλογιστεί κανείς πως το Jeep Gladiator στην έκδοση Sport ξεκινά από τα 59.900 ευρώ, ενώ η αμέσως επόμενη επιλογή (Overland) έχει ως τιμή εκκίνησης τα 67.900 ευρώ! Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ένα επαγγελματικό όχημα και ότι βρισκόμαστε σε μια εποχή παρατεταμένης οικονομικής (και όχι μόνο) κρίσης…
Για «μούρη», για φόρτωμα ή για παιχνίδι;
Αν μας πείτε πως -με μέγιστο ωφέλιμο φορτίο λίγο πάνω από τα 600 κιλά- όσοι αγόρασαν το Gladiator το προορίζουν για επαγγελματική χρήση, θα σας πούμε πως τα πράγματα (με τις γνωστές, πάντα, εξαιρέσεις) δεν έχουν ακριβώς έτσι…
Πρόκειται ξεκάθαρα για ένα προϊόν με lifestyle χαρακτήρα, ένα όχημα που θα το αγοράσεις γιατί το γουστάρεις τρελά και επειδή θέλεις να ξεχωρίσεις και να …μπεις στο μάτι του γείτονα. Όταν όλοι όσοι μπορούν αγοράζουν «τζιπάρες», εσύ θα πάρεις το …αυθεντικό και θα έχεις και μια καρότσα να φορτώσεις πράγματα. Όχι πατάτες και λοιπά οπωροκηπευτικά, μην μπερδευόμαστε…
Και μπορεί οι περισσότεροι από όσους το αποκτήσουν να μην πατήσουν ποτέ χώμα, αλλά το Jeep -όπως όλα σχεδόν τα οχήματα της εταιρείας- το παίζει σε διπλό ταμπλό, μιας και ένα από τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα είναι οι εκτός δρόμου δυνατότητές του. Ένας λάτρης του off-road, λοιπόν, που έχει τον τρόπο, θα το προτιμήσει έναντι ενός τυπικού SUV και θα νιώσει λίγο περισσότερο …Αμερικάνος.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Τα παραθυράκια του Νόμου
Μόνο που, ως γνωστόν, υπάρχει ένα κόλλημα, που δεν είναι άλλο από την ελληνική νομοθεσία, σύμφωνα με την οποία
τα Pick-Up μπορούν να αποκτηθούν αποκλειστικά και μόνο για επαγγελματική χρήση.
Το «κόλπο» είναι γνωστό και παλιό: όποιος έχει μια επιχείρηση και μπορεί να το δικαιολογήσει, θα αποκτήσει ένα Pick-Up (διπλοκάμπινο, εννοείται…) και θα το χρησιμοποιεί υποτίθεται για τις ανάγκες της εταιρείας του. Και όσο αν είμαστε με τον Νόμο και την Τάξη, οι παράλογες καταστάσεις οδηγούν σε τέτοια φαινόμενα…
Φανταστείτε, λοιπόν, τα «νούμερα» που θα έκανε το
Jeep Gladiator αν επιτρεπόταν να ταξινομηθεί στην Ελλάδα ως ΙΧ. Το ίδιο ισχύει και για άλλα Pick-Up μοντέλα με αντίστοιχο χαρακτήρα, όπως το «όπλο» της Ford, το
Ranger Raptor, το οποίο
στην ολοκαίνουργια γενιά του εξοπλίζεται με έναν
διτούρμπινο V6 κινητήρα βενζίνης, χωρητικότητας 3,5 λίτρων και απόδοσης 288 ίππων.Δώστε τα Pick-Up στον «λαό»
Δηλαδή, θέλετε να μας πείτε κύριοι ιθύνοντες του Κράτους, πως θα βρεθεί έστω και ένας επαγγελματίας που θα αγοράσει το
νέο Ford Ranger Raptor των σχεδόν 70.000 ευρώ, με αυτό τον κινητήρα για να κάνει τη δουλειά του; Δεν θα αναλογιστεί, δηλαδή, πόσο θα «καίει», ούτε θα κοιτάξει πως το ωφέλιμό του φορτίο είναι στα 552 κιλά; Αστεία πράγματα…
Φυσικά, τα παραπάνω ισχύουν και για τα περισσότερο «ταπεινά» μοντέλα της κατηγορίας, απλά μιλάμε για την περίπτωση
του Gladiator και του Raptor (επίσης πολύ δημοφιλές, για τους ίδιους λόγους), επειδή αναδεικνύεται περίτρανα του παράλογο του πράγματος και
η ανάγκη για αλλαγή του Νόμου, ώστε να μπορεί να αποκτήσει ένα Pick-Up όποιος θέλει και μπορεί, δίχως να κρύβεται και να παίζει «παιχνίδια».
Θα μας πείτε, θέλουμε να γεμίσουν οι δρόμοι των πόλεων με «θηρία», όταν προσπαθούμε να κάνουμε στροφή στα οχήματα χαμηλών ή μηδενικών ρύπων; Σίγουρα όχι, αλλά και πάλι:
ποια είναι η διαφορά ενός διπλοκάμπινου Pick-Up με ένα μεγάλο SUV; Καμία (αν εξαιρέσεις την καρότσα)…