Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Δείτε ποια είναι τα τρία πιο ισχυρά Pick-Up που μπορείτε να αγοράσετε σήμερα...

Δείτε ποια είναι τα τρία πιο ισχυρά Pick-Up που μπορείτε να αγοράσετε σήμερα...

Πανευρωπαϊκή πρωτιά για το Pick-Up της Jeep σε ό,τι αφορά στην ιπποδύναμη (264 hp).

Πανευρωπαϊκή πρωτιά για το Pick-Up της Jeep σε ό,τι αφορά στην ιπποδύναμη (264 hp).

Δεύτερο με 213 ίππους το Ford Ranger.

Δεύτερο με 213 ίππους το Ford Ranger.

Με 204 ίππους, το Toyota Hilux παίρνει την τρίτη θέση στο συγκριτικό μας.

Με 204 ίππους, το Toyota Hilux παίρνει την τρίτη θέση στο συγκριτικό μας.

Συγκριτικό πλεονέκτημα του Jeep Gladiator αποτελεί και ο V6 κινητήρας του.

Συγκριτικό πλεονέκτημα του Jeep Gladiator αποτελεί και ο V6 κινητήρας του.

Η Ford βγάζει 213 ίππους από έναν 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα, χάρη στη διπλή υπετροφοδότηση.

Η Ford βγάζει 213 ίππους από έναν 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα, χάρη στη διπλή υπετροφοδότηση.

Στο πλαίσιο της τελευταίας ανανέωσής του, το Hilux απέκτησε τον νέο D-4D κινητήρα των 2,8 λίτρων.

Στο πλαίσιο της τελευταίας ανανέωσής του, το Hilux απέκτησε τον νέο D-4D κινητήρα των 2,8 λίτρων.

  • Δείτε ποια είναι τα τρία πιο ισχυρά Pick-Up που μπορείτε να αγοράσετε σήμερα...
  • Πανευρωπαϊκή πρωτιά για το Pick-Up της Jeep σε ό,τι αφορά στην ιπποδύναμη (264 hp).
  • Δεύτερο με 213 ίππους το Ford Ranger.
  • Με 204 ίππους, το Toyota Hilux παίρνει την τρίτη θέση στο συγκριτικό μας.
  • Συγκριτικό πλεονέκτημα του Jeep Gladiator αποτελεί και ο V6 κινητήρας του.
  • Η Ford βγάζει 213 ίππους από έναν 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα, χάρη στη διπλή υπετροφοδότηση.
  • Στο πλαίσιο της τελευταίας ανανέωσής του, το Hilux απέκτησε τον νέο D-4D κινητήρα των 2,8 λίτρων.

Tα τρία Pick-Up με τα περισσότερα άλογα

41.183 Επισκέψεις στο άρθρο (15/4/2022)

Μπορεί το Jeep Gladiator να παίρνει κεφάλι με τους 264 ίππους, αλλά φέρει ένα 3λιτρο V6 «κτήνος». Από κοντά το Ford Ranger με τα 213 άλογα του μόλις 2λιτρου (twin-turbo) EcoBlue κινητήρα του. Οριακά πάνω από το ψυχολογικό φράγμα των 200 ίππων, το Toyota Hilux τερματίζει τελευταίο, πάρα τον νέο κινητήρα των 2,8 λίτρων.

Το κλειστό κλαμπ των Pick-Up των 200+ ίππων!

  • Πρώτο το Gladiator (264 hp) αλλά με 3λιτρο V6
  • Μόλις 2λιτρο το Ranger αλλά με 213 hp (twin-turbo)
  • Ουραγός το Hilux (204 hp) παρά τα 2,8 λίτρα του
  • Με 500-600 Nm ροπής & αυτόματα κιβώτια 6-10 σχέσεων
 
Κατά καιρούς, έχουμε οδηγήσει και συγκρίνει όλα τα Pick-Up της αγοράς, έχοντας συνήθως ως βασικό κριτήριο το πόσα φορτία μπορούν να μεταφέρουν στις καρότσες τους, αλλά και το πώς κινούνται εκεί που βρίσκονται στο στοιχείο τους: εκτός δρόμου.
 
Σήμερα ασχολούμαστε με μια πιο ειδική παράμετρο, την απόδοση των κινητήρων τους. Υπό αυτό το πρίσμα, αντιπαραθέτουμε τα τρία πιο ισχυρά pick-up της αγοράς, τα οποία σπάνε το ψυχολογικό φράγμα των 200 ίππων. Επί της παρούσης, το πιο δυνατό pick-up που μπορεί να αγοράσει κανείς είναι το Jeep Gladiator, το οποίο χάρη στον 3λιτρο κινητήρα του εμφανίζει ισχύ 264 ίππων.
 
Δεύτερο είναι το Ford Ranger με 213 άλογα στις κορυφαίες του εκδόσεις (Raptor και «απλές), αλλά με μία λεπτομέρεια: είναι μόλις 2λιτρο και χάρη στην διπλή υπερτροφοδότηση τα καταφέρνει μια χαρά. Συγκριτικό πλεονέκτημα του Ranger είναι και το αυτόματο κιβώτιο με τις 10 σχέσεις.
 
Τρίτο είναι το best-seller της αγοράς, το νέο Toyota Hilux, το οποίο αν και διαθέτει κινητήρα 2,8 λίτρων, μόλις που υπερβαίνει τους 200 ίππους (204 hp). Ουραγός είναι το ιαπωνικό Pick-Up και σε ό,τι αφορά στις σχέσεις του αυτόματου κιβωτίου (μόνο έξι).


Πανευρωπαϊκή πρωτιά για το Pick-Up της Jeep σε ό,τι αφορά στην ιπποδύναμη (264 hp).

Πανευρωπαϊκή πρωτιά για το Pick-Up της Jeep σε ό,τι αφορά στην ιπποδύναμη (264 hp).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

«Λαίμαργοι» σε πετρέλαιο αν τους ζορίσεις

Αν κινηθείς με σύνεση, οι καταναλώσεις των σύγχρονων πετρελαιοκινητήρων -χάρη και στα προηγμένα αυτόματα κιβώτια- κινούνται σε λογικά πλαίσια, κοντά (ή ακόμα και κάτω) από τα εργοστασιακά νούμερα.
 
Για παράδειγμα, κατά τη δοκιμή (κατά αποκλειστικότητα) του Jeep Gladiator στην Ιταλία, μπορέσαμε να κάψουμε λιγότερα καύσιμα από αυτά που ανακοινώνει η εταιρεία (δείτε παρακάτω τον πίνακα). Σε κάθε περίπτωση, ο V6 diesel κινητήρας 3 λίτρων αποτελεί ένα ακόμα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Gladiator. Εκτός από το σύστημα άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης (2.000 bar), ο εντυπωσιακός V6, διαθέτει υγρόψυκτο turbo μεταβλητής γεωμετρίας, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, αλουμινένια πιστόνια, αλλά και σφυρήλατο στροφαλοφόρο για μέγιστη αντοχή και απόδοση.
 
Κατά τη δοκιμή του Ford Ranger Raptor είχαμε εντυπωσιαστεί με το πώς ο κινητήρας με το διπλό turbo, ανταποκρίνεται άμεσα τόσο στις χαμηλές όσο και στις υψηλές στροφές λειτουργίας του ωστόσο, ακόμη και αν ο οδηγός το προσπαθήσει, η ονομαστική μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η εταιρεία, είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί, αν και κάτι τέτοιο είναι σαφές πως δεν θα «παγώσει» σε καμία περίπτωση το χαμόγελο του οδηγού πίσω από το τιμόνι του Raptor, τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και -κυρίως- εκτός δρόμου.
 
Δυστυχώς, δεν έχουμε δοκιμάσει μέχρι στιγμής το ανανεωμένο Toyota Hilux με τον νέο κινητήρα των 2,8 λτ., οπότε δεν έχουμε να προσθέσουμε (ή να αφαιρέσουμε) κάτι σε αυτά που ανακοινώνει η ιαπωνική εταιρεία.

Δείτε περισσότερα στον παρακάτω πίνακα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »