Pick-Ups: Κατέχουν το 50% στις συνολικές πωλήσεις LCVs στην 20ετία!
Το Ford Ranger έχει την καλύτερη τιμή σε Leasing 4ετίας από όλα τα Pick-Ups (στη Ford Lease)
Toyota: Με ηλεκτροκίνηση, υδρογονοκίνηση & υπερκατασκευές στην IAA!
Μπορεί το Jeep Gladiator να παίρνει κεφάλι με τους 264 ίππους, αλλά φέρει ένα 3λιτρο V6 «κτήνος». Από κοντά το Ford Ranger με τα 213 άλογα του μόλις 2λιτρου (twin-turbo) EcoBlue κινητήρα του. Οριακά πάνω από το ψυχολογικό φράγμα των 200 ίππων, το Toyota Hilux τερματίζει τελευταίο, πάρα τον νέο κινητήρα των 2,8 λίτρων.
Πανευρωπαϊκή πρωτιά για το Pick-Up της Jeep σε ό,τι αφορά στην ιπποδύναμη (264 hp).
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν κινηθείς με σύνεση, οι καταναλώσεις των σύγχρονων πετρελαιοκινητήρων -χάρη και στα προηγμένα αυτόματα κιβώτια- κινούνται σε λογικά πλαίσια, κοντά (ή ακόμα και κάτω) από τα εργοστασιακά νούμερα.
Για παράδειγμα, κατά τη δοκιμή (κατά αποκλειστικότητα) του Jeep Gladiator στην Ιταλία, μπορέσαμε να κάψουμε λιγότερα καύσιμα από αυτά που ανακοινώνει η εταιρεία (δείτε παρακάτω τον πίνακα). Σε κάθε περίπτωση, ο V6 diesel κινητήρας 3 λίτρων αποτελεί ένα ακόμα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Gladiator. Εκτός από το σύστημα άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης (2.000 bar), ο εντυπωσιακός V6, διαθέτει υγρόψυκτο turbo μεταβλητής γεωμετρίας, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, αλουμινένια πιστόνια, αλλά και σφυρήλατο στροφαλοφόρο για μέγιστη αντοχή και απόδοση.
Κατά τη δοκιμή του Ford Ranger Raptor είχαμε εντυπωσιαστεί με το πώς ο κινητήρας με το διπλό turbo, ανταποκρίνεται άμεσα τόσο στις χαμηλές όσο και στις υψηλές στροφές λειτουργίας του ωστόσο, ακόμη και αν ο οδηγός το προσπαθήσει, η ονομαστική μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η εταιρεία, είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί, αν και κάτι τέτοιο είναι σαφές πως δεν θα «παγώσει» σε καμία περίπτωση το χαμόγελο του οδηγού πίσω από το τιμόνι του Raptor, τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και -κυρίως- εκτός δρόμου.
Δυστυχώς, δεν έχουμε δοκιμάσει μέχρι στιγμής το ανανεωμένο Toyota Hilux με τον νέο κινητήρα των 2,8 λτ., οπότε δεν έχουμε να προσθέσουμε (ή να αφαιρέσουμε) κάτι σε αυτά που ανακοινώνει η ιαπωνική εταιρεία.
Δείτε περισσότερα στον παρακάτω πίνακα.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr