Το νέο Ford Fiesta Van είναι διαθέσιμο και σε ήπια υβριδικές –βενζινοκίνητες- εκδόσεις στην ελληνική αγορά, με μέση κατανάλωση από 4,1λτ./100χλμ.

Ο εσωτερικός διάκοσμος διακρίνεται για την πληρότητα του εξοπλισμού άνεσης, τους χώρους αλλά και τις πολλαπλές τεχνολογίες υποβοήθησης του έργου του οδηγού.

Το Fiesta Van μπορεί να μεταφέρει φορτία με μήκος έως 1.283 χλστ., όγκο έως 960 λτ. και βάρος έως 515 κιλά!

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Ford Fiesta Van

Με μήκος αμαξώματος ελάχιστα πάνω από τα 4,0μ., το νέο Ford Fiesta Van υπερέχει οριακά του αντίστοιχου εκπρόσωπου της Citroen σε ότι αφορά στις μεταφορικές του δυνατότητες δεδομένου ότι, ο χώρος φόρτωσης του έχει μέγιστο μήκος 1.283 χλστ., πλάτος 1.281 χλστ. (984 χλστ. μεταξύ των θόλων) και ύψος 923 χλστ., γεγονός που του επιτρέπει να υποστηρίξει φορτία όγκου 960 λτ. και βάρους από 449 – 515 κιλά αναλόγως της έκδοσης (μεικτό 1.525 – 1.635 κιλά και ελκτική ικανότητα έως 1.100 κιλά).


Ο εσωτερικός διάκοσμος διακρίνεται για την πληρότητα του εξοπλισμού άνεσης, τους χώρους αλλά και τις πολλαπλές τεχνολογίες υποβοήθησης του έργου του οδηγού.

Ο εσωτερικός διάκοσμος διακρίνεται για την πληρότητα του εξοπλισμού άνεσης, τους χώρους αλλά και τις πολλαπλές τεχνολογίες υποβοήθησης του έργου του οδηγού.

Kοινοποίησε το »

Στην χώρα μας, το Ford Fiesta Van είναι διαθέσιμο μόνο καύσιμο τη βενζίνη με δύο μηχανικά σύνολα 1,0 ή 1,1λτ., απόδοσης 125 ή 85 ίππων αντίστοιχα που συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων.

Το Fiesta Van μπορεί να μεταφέρει φορτία με μήκος έως 1.283 χλστ., όγκο έως 960 λτ. και βάρος έως 515 κιλά!

Το Fiesta Van μπορεί να μεταφέρει φορτία με μήκος έως 1.283 χλστ., όγκο έως 960 λτ. και βάρος έως 515 κιλά!

Ωστόσο, η σημαντική του διαφοροποίηση εστιάζεται στις νέες ήπια υβριδικές «mHEV» εκδόσεις του 1.000άρη EcoBoost κινητήρα των 125 ίππων.


Τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Σε αυτές, ενσωματώνεται ένας ειδικός εναλλάκτης / γεννήτρια με την ονομασία «BISG» (Belt-driven Intergrated Starter/Generator) που ουσιαστικά αναλαμβάνει την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση του οχήματος, προκειμένου να φορτίσει μια συστοιχία αερόψυκτων μπαταριών ιόντων λιθίου, απόδοσης 48V.

Στην ουσία, το σύστημα BISG αναλαμβάνει να προσφέρει επιπλέον αποθέματα ροπής κατά την επιτάχυνση, παρέχοντας επίσης την απαιτούμενη ενέργεια στα επιμέρους –βοηθητικά- συστήματα του οχήματος.
Επιπρόσθετα, βελτιώνει τη μέση κατανάλωση καυσίμου κατά 6% χάρη σε προηγμένες λειτουργίες που διασφαλίζει όπως η δυνατότητα απενεργοποίησης ενός εκ των κυλίνδρων του βενζινοκινητήρα ή την πλήρη αδρανοποίηση του (μέσω του συστήματος Auto-Start-Stop) όταν το όχημα επιβραδύνει (χωρίς σχέση μετάδοσης ή με τον συμπλέκτη πατημένο) και κινείται σε ταχύτητες μικρότερες των 25 χλμ./ώρα.

Kοινοποίησε το »

Advertisement