Μέχρι το 2028 ο πρώτος σταθμός ανεφοδιασμού πράσινου υδρογόνου!
Τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης στα λεωφορεία του μέλλοντος!
Το Μεσαίο Van της Mercedes-Benz εφοδιάζεται με πληρέστατο εξοπλισμό ασφάλειας σε σχέση με τον ανταγωνισμό και σε γενικές γραμμές, τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού συμπεριφέρθηκαν καλά.
Παρά το γεγονός ότι η απόδοση τους δεν είναι αντίστοιχη με αυτήν των επιβατικών οχημάτων της εταιρείας, το Vito αποτελεί μια από τις κορυφαίες προτάσεις της αγοράς στην παρούσδα φάση, σε ότι αφορά στον τομέα της ασφάλειας.
Το όχημα που δοκιμάστηκε εφοδιάζονταν με Autonomous Emergency Braking (AEB), στον προαιρετικό εξοπλισμό για τις περισσότερες χώρες, που συνδυάζεται με το σύστημα Forward Collision Warning (FCW) που είναι σε θέση να ανιχνεύει την κίνηση πεζών ή ποδηλατών. Στις δοκιμές με χαμηλή ταχύτητα, το σύστημα συμπεριφέρθηκε καλά ωστόσο, η απόδοση του «έπεσε» αισθητά στις δοκιμές με αυξημένη ταχύτητα κίνησης και μπορεί να χαρακτηριστεί ως «επαρκής» δεδομένου ότι οι συγκρούσεις αποφεύχθηκαν στα περισσότερα σενάρια.
Το προαιρετικό Lane Support System (LSS) συμπεριφέρθηκε καλά ωστόσο το σύστημα που επιτρέπει την αυτόματη διόρθωση της πορείας του οχήματος (Lane Keep Assist) δεν ήταν διαθέσιμο. Παράλληλα, το Blind Spot information System, που προειδοποιεί τον οδηγό για τυχόν εμπόδια σε διάφορα –νεκρά- σημεία του οπτικού του πεδίου, ήταν διαθέσιμο στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Το σύστημα Speed Limiter επιτρέπει στον οδηγό να αποφεύγει την παραβίαση των ορίων ταχύτητας και είναι διαθέσιμο στον βασικό εξοπλισμό ορισμένων χωρών (εξ αυτών από τις οποίες λήφθηκαν τα δεδομένα) ενώ, στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το σύστημα υπενθύμισης χρήσης της ζώνης ασφαλείας, τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr