Αλεξανδρούπολη-Πειραιάς: Πλάνο για δωρεάν ακτοπλοϊκή μεταφορά φορτηγών
«Φορτίζω Παντού»: Παράταση στις αιτήσεις μέχρι το τέλος του έτους!
Μέχρι το 2028 ο πρώτος σταθμός ανεφοδιασμού πράσινου υδρογόνου!
Συνολικά μια καλή επίδοση για το Ford Transit, με τα περισσότερα συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού να προσφέρονται στον προαιρετικό του εξοπλισμό και σε γενικές γραμμές να λειτουργούν καλά στις δοκιμές του Euro NCAP.
Το προαιρετικό ΑΕΒ που περιλαμβάνει τη λειτουργία του Forward Collision Warning (FCW) ήταν διαθέσιμο στο όχημα που δοκιμάστηκε και συμπεριφέρθηκε πολύ καλά αν και το FCW δεν ήταν αποδοτικό σε υψηλές ταχύτητες κίνησης.
Ωστόσο, το σύστημα είναι σε θέση να ανιχνεύει επαρκώς του ευάλωτους χρήστες του δρόμου (πεζοί, ποδηλάτες) και ακόμη και στις πιο απαιτητικές δοκιμές (με ένα ανδρείκελο παιδιού να προβάλει μεταξύ σταθμευμένων οχημάτων, στην πορεία του οχήματος), απέδωσε πολύ καλά ακόμη και όταν το Transit κινούνταν με ταχύτητα έως 40 χλμ./ώρα.
Το προαιρετικό Lane Deparure Warning (LDW) συνδυάζεται με το Lane Keep Assist (LKA) και είναι σε θέση να επαναφέρει ομαλά το Transit στην προκαθορισμένη λωρίδα κυκλοφορίας με βάση τις διαγραμμίσεις του αμαξώματος, ωστόσο, δεν πρόσθεσε πόντους στη βαθμολογία του Transit καθώς επέτρεπε στο όχημα να παρεκκλίνει αρκετά προτού αναλάβει να διορθώσει την πορεία του.
Κάμερες και ψηφιακή χαρτογράφηση της διαδρομής χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο των ορίων κυκλοφορίας που ισχύουν ανά πάσα στιγμή και οι πληροφορίες παρέχονται με επαρκή τρόπο στον οδηγό, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα την απόσπαση της μέγιστης βαθμολογίας σε αυτόν τον τομέα.
Τέλος, σύστημα υπενθύμισης χρήσης της ζώνης ασφαλείας παρέχεται στον βασικό εξοπλισμό μόνο για τη θέση του οδηγού ενώ, το σύστημα ελέγχου της οδικής του συμπεριφορά, δεν ήταν ενεργοποιημένο από την αρχή, γεγονός που δεν πρόσθεσε πόντους στην τελική βαθμολογία του μοντέλου.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr