ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ
Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Euro NCAP: Τα Χειρότερα σε ασφάλεια Μεσαία Vans!

1.905 Επισκέψεις στο άρθρο (30/10/2024)
Euro NCAP: Τα Χειρότερα σε ασφάλεια Μεσαία Vans!

Euro NCAP: Τα Χειρότερα σε ασφάλεια Μεσαία Vans!

  • Euro NCAP: Τα Χειρότερα σε ασφάλεια Μεσαία Vans!
  • Euro NCAP: Τα Χειρότερα σε ασφάλεια Μεσαία Vans!

- Τελευταίο φέτος το LEVC VN5 στις δοκιμές των ADAS από τον Euro NCAP
- Βελτίωση για το Renault Trafic που όμως παρέμεινε στο –χαμηλό- 69%
- «Χρυσό» πλέον και το Nissan Primastar (από «Ασημένιο» στις δοκιμές του 2023)
- Η απόδοση των ADAS σε υψηλές ταχύτητες & η ανίχνευση πεζών, τα μεγαλύτερα προβλήματα και των 3 μοντέλων

Τελευταίο φέτος το LEVC VN5 στις δοκιμές των ADAS από τον Euro NCAP

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των δοκιμών του Euro NCAP αναφορικά με την διαθεσιμότητα & απόδοση των συστημάτων ADAS (υποβοήθησης του έργου του οδηγού) σε όλα τα Vans της αγοράς, το μοντέλο με τη χειρότερη επίδοση, για το 2024, είναι το LEVC VN5.
 
Το εν λόγω Μεσαίο Van μπορεί να εφοδιάζεται με μια πληθώρα συστημάτων ADAS ωστόσο, αρκετά εξ αυτών προσφέρονται προαιρετικά. Παράλληλα, η λειτουργία των συστημάτων AEB & FCW (Forward Collision Warning) ήταν επαρκής ακόμη και σε –σχετικά- υψηλές ταχύτητες κίνησης, ωστόσο, η απόδοση του ήταν οριακή (στην καλύτερη περίπτωση) σε ότι αφορά στην έγκαιρη ανίχνευση πρόσκρουσης με πεζούς ή ποδηλάτες . Επιπρόσθετα, το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης της επιθυμητής λωρίδας κυκλοφορίας, (LDWS) δεν πληρούσε τις προδιαγραφές που έχει θέσει ο Euro NCAP, και για τον λόγο αυτό δεν βαθμολογήθηκε.

Συστήματα "ADAS" LEVC VN5 Renault Trafic Nissan Primastar
Αποφυγή πρόσκρουσης με άλλα οχήματα 18,3/30 27,9/30 27,9/30
Αποφυγή πρόσκρουσης με πεζούς 3,7/10 5,9/10 5,9/10
Αποφυγή πρόσκρουσης με ποδηλάτες 2,0/10 9,7/10 9,7/10
Διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας 0/20 2,5/20 2,5/20
Υποβοήθηση ταχύτητας 11,9/15 9,0/15 9,0/15
Έλεγχος κατάστασης ελαστικών 15/15 15/15 15/15
Συνολική επίδοση Ασημένιο (50%) Χρυσό (69%) Χρυσό (69%)
 

Βελτίωση για το Renault Trafic που όμως παρέμεινε στο –χαμηλό- 69%

Σε σχέση με τα αντίστοιχα αποτελέσματα του στις δοκιμές του Euro NCAP για τα συστήματα ADAS, πίσω στο 2023, το Renault Trafic βελτίωσε κατά πολύ την απόδοση του, ανεβαίνοντας από την «Ασημένια» στην «Χρυσή» βαθμίδα αξιολόγησης, με συνολική επίδοση 69%.
 
Σε ότι αφορά στην αποφυγή σύγκρουσης με προπορευόμενα οχήματα ή πεζούς/ποδηλάτες (ακίνητα ή κινούμενα), το Trafic τα κατάφερε καλά ωστόσο, συστήματα που αφορούν στην ασφάλεια όταν το όχημα παρεκκλίνει της πορείας του διατίθενται μόνο προαιρετικά.
 
Παράλληλα, σημαντικό βαθμό στην απώλεια περισσότερων πόντων για το Renault Trafic ήταν η μείωση της απόδοσης των διαφόρων συστημάτων ADAS σε υψηλότερες ταχύτητες κίνησης.
 

«Χρυσό» πλέον και το Nissan Primastar (από «Ασημένιο» στις δοκιμές του 2023)

Όπως  και το… συγγενικό Renault Trafic, έτσι και το νέο Nissan Primastar βελτίωσε την απόδοση του στις δοκιμές των ADAS του Euro NCAP για το 2024 (έναντι του 2023) ωστόσο, τα προβλήματα που εντόπισαν οι ειδικοί του οργανισμού ασφάλειας κατά τη διάρκεια των διαφόρων «σεναρίων» πρόσκρουσης, ήταν αντίστοιχα με αυτά του εκπροσώπου της Renault Pro+.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>