Χρονιά ορόσημο για Isuzu και D-Max!

    Σε μια χρονιά ορόσημο για την Isuzu λόγω και της έλευσης της νέας γενιάς D-MAX, διαπιστώνει αναίτιες καθυστερήσεις για την παροχή κινήτρων για αγορά ηλεκτρικών επαγγελματικών και όχι μόνο. 

    Ο λόγος σε ένα γνωστό στέλεχος της αγοράς. Ο Κος Γιάννης Ζαμπέλης, Διευθυντής Επιχειρηματικής Μονάδας της  ΠΕΤΡΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕΒΕ – ISUZU. Ας δούμε τι “ταμείο” κάνει για την χρονιά που έφυγε και ποια πιστεύει πως είναι τα “στοιχήματα” (έστω και καθυστερημένα στην εξέλιξη τους) της χρονιάς που ήδη διανύουμε.

    Κάθε πρόσκληση των συνεργατών του Autotriti για σχολιασμό της αγοράς, αποτελεί από τη μία πλευρά, μια πρώτης τάξης ευκαιρία για προβολή των απόψεών μας, από την άλλη μια θλιβερή υπενθύμιση της σκληρής, ελληνικής πραγματικότητας.

    Έτσι λοιπόν το 2019, μας άφησε με τη γλυκιά γεύση μια συνολικά θετικής χρονιάς, κατά τη διάρκεια της οποίας ο κλάδος των επαγγελματικών οχημάτων παρουσίασε βελτίωση, αν και εξακολουθεί να απέχει έτη φωτός από τα προ κρίσης επίπεδα, γεγονός που προβληματίζει.

    Για την ISUZU, το απερχόμενο μοντέλο του D-MAX, παρά το γεγονός ότι είχε να αντιμετωπίσει τα νέα μοντέλα του ανταγωνισμού, αύξησε σημαντικά το μερίδιο αγοράς του και τις πωλήσεις του, αποδεικνύοντας ότι οι επαγγελματίες του χώρου, εξακολουθούν και επιζητούν πρωτίστως την αξιοπιστία και την υψηλή απόδοση των εργαλείων τους, βάζοντας σε δεύτερη μοίρα κριτήρια «πολυτέλειας».

    Δυστυχώς, ταυτόχρονα, το 2019 άφησε και την πικρή γεύση την οποία έχουμε συνηθίσει, όσον αφορά στα βήματα που δεν έγιναν για τον εκσυγχρονισμό και τον εξορθολογισμό της αγοράς των επαγγελματικών και ειδικότερα των pickups. Έτσι, άλλη μια χρονιά πήγε χαμένη στα δίχτυα της γραφειοκρατίας και της τυπολατρίας, που δυσκολεύει τη ζωή σε όποιον θέλει να επενδύσει σε καθαρά, σύγχρονα φορτηγά, ανοίγοντας διάπλατα το δρόμο σε αυτούς που εισάγουν και χρησιμοποιούν μεταχειρισμένα και ρυπογόνα οχήματα, κάνοντας την Ελλάδα τη μοναδική χώρα στην οποία τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ελαφρά φορτηγά είναι δέκα φορές περισσότερα από τα καινούργια!

    Η αγορά pickup εξακολουθεί και είναι προνόμιο συγκεκριμένων επαγγελμάτων, άλλη μια παγκόσμια πρωτοτυπία και μοχλός ανάσχεσης της αγοράς!

    Δυστυχώς στις καλένδες του Ιουλίου ΅20 παραπέμφθηκαν επίσης και οι ανακοινώσεις περί παροχής κινήτρων για αγορά ηλεκτρικών οχημάτων και ειδικότερα επαγγελματικών, παγώνοντας τις κινήσεις όσων έχουν τη διορατικότητα και τη γνώση να επενδύσουν σε τέτοιου είδους οχήματα. Απλά για αρκετούς μήνες ακόμα, δεν έχουν κανέναν λόγο να το κάνουν.

    Αναφορικά με το 2020, οι άνθρωποι της αγοράς έχουμε μάθει να κρατάμε μικρό καλάθι, μην περιμένοντας δραστικές αλλαγές. Με αγωνία λοιπόν, αναμένουμε την ανακοίνωση των κινήτρων για την αγορά οχημάτων EV, αλλά και τις απαραίτητες κινήσεις που θα αφορούν την υποδομή των φορτιστών. Πιθανά με λίγο ρομαντισμό, προσωπικά θα περίμενα και αλλαγή της νομοθεσίας προς μια κατεύθυνση που θα διευκόλυνε τους επαγγελματίες που αποζητούν τον εκσυγχρονισμό του στόλου τους αλλά, επιτέλους και προς μια πλήρη, πραγματική απελευθέρωση όλης της αγοράς οχημάτων.

    Τέλος για την ISUZU, το 2020, είναι μια χρονιά ορόσημο, μια χρονιά στην οποία αναμένουμε τη νέα γενιά D-MAX που θα φτάσει πλήρως ανανεωμένη τον Ιούλιο. H ISUZU για άλλη μια φορά έκανε το θαύμα της, παρουσιάζοντας ένα εκπληκτικό εσωτερικό, μια απόλυτα σύγχρονη και επιθετική εξωτερική εμφάνιση, ενώ ο κινητήρας θα ακολουθεί τα πλέον σύγχρονα πρότυπα Euro6d, χωρίς καμία θυσία στην ιπποδύναμη και την απόδοση!

    Εύχομαι το 2020 να είναι χρονιά ανάπτυξης και επιτυχιών για τους πελάτες μας ώστε να γίνει και για εμάς!

    Γιάννης Ζαμπέλης
    Διευθυντής Επιχειρηματικής Μονάδας

    ΠΕΤΡΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕΒΕ – ISUZU

     

    ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Nissan - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ