Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

    Θα σπάσουμε το φράγμα των 10.000 !

    42.865 Επισκέψεις στο άρθρο (17/2/2020)

    Συνέχιση της ανοδικής τάσης της αγοράς. Περαιτέρω push από τις εταιρείες Leasing. Νέα λανσαρίσματα του Groupe Renault με προσδοκίες. 3 βασικοί παράγοντες που οδηγούν προς τα πάνω προσδοκίες (και στοιχήματα) της δημοφιλούς μάρκας.

    Συνέχιση της ανοδικής 6ετούς πορείας της αγοράς. Στήριξη και από τις εταιρείες Leasing.
    3 νέα λανσαρίσματα του Groupe Renault. Kαι το επαναστατικό (όπως αναφέρει ο Κος Σπυρίδων Κοντογιώργης Προϊστάμενος Δραστηριότητας Επαγγελματικών Οχημάτων TEOREN MOTORS A.E.)  Dokker Van (το Best Value for money μοντέλο για το 2020 με βάση την ψήφο του κοινού στον ετήσιο διαγωνισμό Best PRO Car). Αυτοί είναι οι «μοχλοί» διεκδίκησης μεγαλύτερων μεριδίων στην αγορά για το 2020.  Ας δούμε αναλυτικά τι μας είπε.
     
    Η αγορά των LCV ακολουθεί μια σταθερά αυξητική πορεία τα τελευταία 6 χρόνια, ωθούμενη από μία σταδιακή εξισορρόπηση των συνεπειών της κρίσης και με βασικό μοχλό την υποστήριξη των εταιρειών leasing, που, όπως όλα δείχνουν, τα επόμενα χρόνια θα έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο.
     
    Για το 2020, διαγράφεται μια τάση  για συνέχιση αυτής της ανόδου, με προοπτική το 2021 να σπάσουμε το φράγμα των 10.000 μονάδων ετησίως, τόσο χάρη της περαιτέρω βελτίωσης των οικονομικών δεδομένων της αγοράς, όσο και λόγω της επιτακτικής ανάγκης για αντικατάσταση του γερασμένου στόλου φορτηγών της χώρας μας.
     
    Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, το 2019 ήταν μια ακόμα επιτυχημένη χρονιά για τα επαγγελματικά οχήματα του Groupe Renault στην Ελλάδα. Τόσο η Renault , με αιχμή του δόρατος το Clio PRO+, όσο και η Dacia, με το επαναστατικό Dokker Van, κατάφεραν να αυξήσουν από κοινού τις πωλήσεις τους κατά 26%, συγκριτικά με την περσινή χρονιά, σε μια αγορά που αυξήθηκε κατά 15,5%, διευρύνοντας το συνολικό τους μερίδιο στο 5,1% της ελληνικής αγοράς των LCV.
     
    Πιο αναλυτικά, το Dokker Van κάνοντας μια εκπληκτική πορεία, μόλις στη δεύτερη χρονιά παρουσίας του στην ελληνική αγορά, αναδείχτηκε ως μία από τις κορυφαίες δυνάμεις (με μερίδιο 8%) στην κατηγορία των Small Vans, της πλέον ανταγωνιστικής κατηγορίας, που αφορά στο 1/3 των συνολικών πωλήσεων. Με όπλο του τη “value for money” φιλοσοφία της Dacia, το Dokker Van αύξησε το μερίδιο του στο 2,4% του συνόλου της αγοράς, παίρνοντας  «ψήφο εμπιστοσύνης» από διπλάσιο αριθμό επαγγελματιών, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Έτσι καθίσταται το μοντέλο με την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων μέσα στο 2019.
     
    Η Renault το 2019, διατήρησε τις πωλήσεις της στην ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών, συγκριτικά με το 2018, οπότε και είχε επιτύχει το υψηλότερο μερίδιο από ποτέ. Ωστόσο τα καλύτερα έρχονται.
     
    Το 2020 προβλέπεται μια σημαντική χρονιά για το Groupe Renault, καθώς το λανσάρισμα των νέων Renault Trafic & Master Van, σε συνδυασμό με την παρουσίαση του νέου Renault Kangoo, θα αναβαθμίσουν την εμπειρία Renault PRO+, θέτοντας σε νέες βάσεις τη σχέση του Έλληνα επαγγελματία με τον κορυφαίο κατασκευαστή Van της Ευρώπης.

    Σπυρίδων Κοντογιώργης
    Προϊστάμενος Δραστηριότητας Επαγγελματικών Οχημάτων
    TEOREN MOTORS A.E.